MuscleMeat

Anabolen bij een hond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn hond kon een tijdje ook gewoon bijna niet meer lopen, moest hem af en toe naar huis dragen en dat is niet leuk als je hond 60 kilo weegt :D Toen dus van die pillen gekregen van de doc en hij loopt weer super nu :)

Laatst bewerkt:
deed hier toch wel zo verhaal rond van zo kat die een hond had dood gebeten>> En die kat had wat van die androgel opzich gekregen tydens het aaien door het baasje..

Tja, ik wil die mensen niet verdedigen, in tegendeel, maar heeft een hond echt veel hinder van het toedienen van a.s?

Stel dat jij een hond hebt en je wil hem wat gespierder laten worden, en je geeft hem een kuurtje.
Heeft de hond daar erg veel last van?

Tja, ik wil die mensen niet verdedigen, in tegendeel, maar heeft een hond echt veel hinder van het toedienen van a.s?

Stel dat jij een hond hebt en je wil hem wat gespierder laten worden, en je geeft hem een kuurtje.

Kom op Loo!
Beestje zegt toch niet tegen je:'' geef me wat aas Loo, ik wil grote tekkel worden...''.

Enkel als recuperatie, anders is het werkelijk onzinnig!!!

[Link niet meer beschikbaar]
Haha. Roidrage.

Kom op Loo!
Beestje zegt toch niet tegen je:'' geef me wat aas Loo, ik wil grote tekkel worden...''.

Enkel als recuperatie, anders is het werkelijk onzinnig!!!
Nee, maar hij zegt ook niet: "laat me klein en geowned worden door andere honden.." of wel soms?

Zolang het beest zelf er geen hinder van vindt moet iedereen lekker zelf weten wat ze met hun honden/dieren doen. Ik zou het zelf niet doen voor het doeleind om 'em groter te laten worden. Als de dierenarts het voorschrijft om wat voor andere reden dan ook is het een heel ander verhaal.

ik heb zelf een am staff , heel lief beestje
maar je moet ze niet opzadelen met roidrage

think mc fly ...think!!!!

anabolen en honden hihi....
waar moet ik dan aan denken een kuur met test e, boldenone en uuh 12 wkn lang, waar zal nakuur uit bestaan...nolvadex, ws ook hcg

dure grap zo'n hond :p

Haha. Roidrage.

Nee, maar hij zegt ook niet: "laat me klein en geowned worden door andere honden.." of wel soms?

Zolang het beest zelf er geen hinder van vindt moet iedereen lekker zelf weten wat ze met hun honden/dieren doen. Ik zou het zelf niet doen voor het doeleind om 'em groter te laten worden. Als de dierenarts het voorschrijft om wat voor andere reden dan ook is het een heel ander verhaal.

Laten we het daar maar bij houden dan.

Tis diermishandeling en dat soort gasten horen 200 zweepslagen te krijgen en een levenslang verbod op het houden van huisdieren en landbouwdieren.

200 zweepslagen?? maak er maar 400 van!
vierendelen daarna!

voor hondengevechten? nou dan hebben de gene die het voor hondengevechten doen niet echt veel verstand. heb je wel eens een echt hondengevecht gezien? die honden zijn juist alles behalve overgespierd maar juist super droog en licht. een hond moet wendbaar en snel zijn en dat is een pitbull die helemaal opgeblazen is niet, het is allemaal voor de show en het ziet er angstig uit, maar aan een pit die erg game is en een mooi atletisch figuur heeft heb je veel meer voor een gevecht.

en uhh ik ben tegen gevechten hoor, maar ik heb nogal wat docu's over dit soort dingen gezien

Trieste reakties hier...anabolengebruik is normaal hoor in de dierenarts wereld. Veel aas wordt gegeven aan honden met groeipijnen en andere stoornissen.

Dat er sukkels zijn die het dan weer uitbuiten speciaal voor hondengevechten, die moeten ze afmaken.

Waarom zijn dit nou weer trieste reacties? Dat van die anabolen bij honden bij pijn enzo wist ik niet (en anderen misschien ook niet) en 't is toch best raar om je hond zomaar AAS te geven? Waarom zou je dat doen?

Waarom zou je je hond gespierder willen laten worden???

Waarom zijn dit nou weer trieste reacties? Dat van die anabolen bij honden bij pijn enzo wist ik niet (en anderen misschien ook niet) en 't is toch best raar om je hond zomaar AAS te geven? Waarom zou je dat doen?

Is toch lachen als je hond buffer is dan jij? Zo'n jack russel met 50kg VVM.

rofl wat een bull verhaal weer ook. Beetje anabolen bij een hond gaan spuiten bij hondengevechten met als doel droge massa gaat dus niets goeds uithalen. Alsof dat beest met zo'n spuitje droge massa gaat kweken. Zo lang er geen beschadigde spiervezels zijn gaat er ook niet veel gebeuren qua massa. Anders zouden wij ook zo gaan groeien zonder te trainen. Er wordt vast wel injecteerbare anabolen gebruikt bij hondengevechten maar dat doen ze waarschijnlijk alleen om dat best agressiever te kunnen krijgen. Ik denk dat ze bij hondengevechten veel meer uit zijn op conditie en agressiviteit van de hond. clenbuterol zou dus ook een goed voor de hand liggende keuze zijn.
Kracht en massa hebben ze niets aan, ze gaan toch niet worstellen :rolleyes:

rofl wat een bull verhaal weer ook. Beetje anabolen bij een hond gaan spuiten bij hondengevechten met als doel droge massa gaat dus niets goeds uithalen. Alsof dat beest met zo'n spuitje droge massa gaat kweken. Zo lang er geen beschadigde spiervezels zijn gaat er ook niet veel gebeuren qua massa. Anders zouden wij ook zo gaan groeien zonder te trainen. Er wordt vast wel injecteerbare anabolen gebruikt bij hondengevechten maar dat doen ze waarschijnlijk alleen om dat best agressiever te kunnen krijgen. Ik denk dat ze bij hondengevechten veel meer uit zijn op conditie en agressiviteit van de hond. clenbuterol zou dus ook een goed voor de hand liggende keuze zijn.
Kracht en massa hebben ze niets aan, ze gaan toch niet worstellen :rolleyes:
Alsof die beesten niet trainen? Ze krijgen een harnas om en "moeten" dan vervolgens zware objecten meetrekken.

Slaat nergens op, bij een hond.

Al die shit slaat nergens op waar dieren bij zijn betrokken!

omdat er hele volksstammen kicken op gespierde (vecht)honden.

nogmaals, het is ziekelijk en het moet uiteraard verboden worden, maar....als het hondje er niet veel hinder van heeft (en dat denk ik eigenlijk) dan vind ik het niet zo'n grove dierenmishandeling als hier gesuggesteerd.
Mensen die dat doen leggen hun honden ook helemaal in de watten.
Als ik dat vergelijk met veel andere hondenbezitters.....

Uiteraard doel ik hier niet op hondengevechten en andere onzin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven