Neilpryde
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klootzakken 1e klas.
Alsof dat arme dier ervoor kiest....sneu weer.

Tja, ik wil die mensen niet verdedigen, in tegendeel, maar heeft een hond echt veel hinder van het toedienen van a.s?
Stel dat jij een hond hebt en je wil hem wat gespierder laten worden, en je geeft hem een kuurtje.
Heeft de hond daar erg veel last van?
Haha. Roidrage.
Nee, maar hij zegt ook niet: "laat me klein en geowned worden door andere honden.." of wel soms?Kom op Loo!
Beestje zegt toch niet tegen je:'' geef me wat aas Loo, ik wil grote tekkel worden...''.
Enkel als recuperatie, anders is het werkelijk onzinnig!!!
Haha. Roidrage.
Nee, maar hij zegt ook niet: "laat me klein en geowned worden door andere honden.." of wel soms?
Zolang het beest zelf er geen hinder van vindt moet iedereen lekker zelf weten wat ze met hun honden/dieren doen. Ik zou het zelf niet doen voor het doeleind om 'em groter te laten worden. Als de dierenarts het voorschrijft om wat voor andere reden dan ook is het een heel ander verhaal.
Trieste reakties hier...anabolengebruik is normaal hoor in de dierenarts wereld. Veel aas wordt gegeven aan honden met groeipijnen en andere stoornissen.
Dat er sukkels zijn die het dan weer uitbuiten speciaal voor hondengevechten, die moeten ze afmaken.
Tja, ik wil die mensen niet verdedigen, in tegendeel, maar heeft een hond echt veel hinder van het toedienen van a.s?
Stel dat jij een hond hebt en je wil hem wat gespierder laten worden, en je geeft hem een kuurtje.
Heeft de hond daar erg veel last van?

Is toch lachen als je hond buffer is dan jij? Zo'n jack russel met 50kg VVM.Waarom zijn dit nou weer trieste reacties? Dat van die anabolen bij honden bij pijn enzo wist ik niet (en anderen misschien ook niet) en 't is toch best raar om je hond zomaar AAS te geven? Waarom zou je dat doen?
Waarom zou je je hond gespierder willen laten worden![]()

Is toch lachen als je hond buffer is dan jij? Zo'n jack russel met 50kg VVM.
Alsof die beesten niet trainen? Ze krijgen een harnas om en "moeten" dan vervolgens zware objecten meetrekken.rofl wat een bull verhaal weer ook. Beetje anabolen bij een hond gaan spuiten bij hondengevechten met als doel droge massa gaat dus niets goeds uithalen. Alsof dat beest met zo'n spuitje droge massa gaat kweken. Zo lang er geen beschadigde spiervezels zijn gaat er ook niet veel gebeuren qua massa. Anders zouden wij ook zo gaan groeien zonder te trainen. Er wordt vast wel injecteerbare anabolen gebruikt bij hondengevechten maar dat doen ze waarschijnlijk alleen om dat best agressiever te kunnen krijgen. Ik denk dat ze bij hondengevechten veel meer uit zijn op conditie en agressiviteit van de hond. clenbuterol zou dus ook een goed voor de hand liggende keuze zijn.
Kracht en massa hebben ze niets aan, ze gaan toch niet worstellen![]()
Waarom zou je je hond gespierder willen laten worden![]()