Klootzakken 1e klas.
Alsof dat arme dier ervoor kiest....sneu weer.
Drogredenering:
Alsof een hond er voor kiest om als pup verkocht te worden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klootzakken 1e klas.
Drogredenering:
Alsof een hond er voor kiest om als pup verkocht te worden
omdat er hele volksstammen kicken op gespierde (vecht)honden.
nogmaals, het is ziekelijk en het moet uiteraard verboden worden, maar....als het hondje er niet veel hinder van heeft (en dat denk ik eigenlijk) dan vind ik het niet zo'n grove dierenmishandeling als hier gesuggesteerd.
Mensen die dat doen leggen hun honden ook helemaal in de watten.
Als ik dat vergelijk met veel andere hondenbezitters.....
Uiteraard doel ik hier niet op hondengevechten en andere onzin.
Je kan toch een hond trainen door 'em zware objecten te laten trekken door middel van een harnas? Of 'em laten zwemmen in een rond bad. Beetje meer creativiteit mag wel..Maar, zoals iemand hier ook al zei, als een hond niet traint wordt hij toch niet gespierd? Als een mens AAS gebruikt moet hij er ook bij trainen, anders gebeurt er toch niets/niet veel...? Of telt (honden)vechten als trainen? (Ik ben niet zo into honden dus ik heb echt geen idee. Wist eerlijk gezegd niet eens dat er hondengevechten gehouden werden.)
Je kan toch een hond trainen door 'em zware objecten te laten trekken door middel van een harnas? Of 'em laten zwemmen in een rond bad. Beetje meer creativiteit mag wel..

Maar, zoals iemand hier ook al zei, als een hond niet traint wordt hij toch niet gespierd? Als een mens AAS gebruikt moet hij er ook bij trainen, anders gebeurt er toch niets/niet veel...? Of telt (honden)vechten als trainen? (Ik ben niet zo into honden dus ik heb echt geen idee. Wist eerlijk gezegd niet eens dat er hondengevechten gehouden werden.)
Klootzakken 1e klas.

Waarom zijn dit nou weer trieste reacties? Dat van die anabolen bij honden bij pijn enzo wist ik niet (en anderen misschien ook niet) en 't is toch best raar om je hond zomaar AAS te geven? Waarom zou je dat doen?
Waarom zou je je hond gespierder willen laten worden![]()
Waarom trainen sommige mensen op hypertrophie? Zelfde reden(en). Was al beantwoord.Komen we terug bij mijn oorspronkelijke vraag: waarom zou je een gespierde hond willen?![]()
Jup op mijn oude gym liep er ook een gek die het zijn honden inspoot...