Fitness Seller

Anabolen zelf brouwen?

BigMaus zei:
Ja ze mogen het wel wijgeren.
Dat kan het beleid zijn van een bepaalde apotheek namelijk.
Stom maar waar!

Njha dan maar niet de waarheid zeggen he:D Ofwel via internet.
Wel raar dat ze het weigeren, want als ze dat nie meegeven zullen een paar mensen minder steriel werken en is het toch wat gevaarlijker???
Tzou erg zijn als ze naalden en dergelijke zouden weigeren, dan als excuus gebruiken : " Dan zullen ik en mijn vrienden de naalden van gisteren herbruiken en delen:D "

Voor de duidelijkheid: Kwil geen mensen aanzetten om het te doen,ook al was het bij mij goed gelukt.
AS is al "gevaarlijk" en zelf maken maakt het nog "gevaarlijk". Mensen die nooit steroiden gebruikt hebben zou ik ten sterkste afraden om er zelf mee te beginnen.Maar ieder doet wat hij wil,OP EIGEN RISICO!

En mensen die het nu hier lezen en interesse hebben , stuur mij GEEN PM om te vragen waar ze het kunnen halen, wie zoekt die vindt!!!

Ik kan er ook wel het eea over vertellen, maar ik wil niemand aanmoedigen tot het uitvoeren van illegale handelingen.

Bovendien kun je lelijke infecties oplopen als het eindproduct niet steriel is. Ff beetje verwarmen is er niet bij want er zijn bacterien die het prima doen bij 60°C of hoger.

1 van de meest voorkomende ziekteverwekkende bacterien zit bij iedereen op de huid. Indien deze in je bloedbaan terecht komt kun je bloedvergiftiging krijgen met alle gevolgen van dien.

Verder heb je nog vleesetende bacterien, dat o.a voor het oo zoo fijne Wondroos kan zorgen indien ze in een wondje komen.

2 tips;

- primo op 250mg/ml

- pijnloze injects

Chapeloere zei:
ik heb dan wel proefkonijnen nodig
die het spul willen testen, daar is "Testo" de perfecte man voor :D

Als je van me af wil kan je ook gewoon arsenicum in mn baco gooien,gab.:D

@ontopic

Ik hou niet zo van zelf klooien.....ben veel te bang dat er iets niet goed zou gaan waardoor je wat oploopt.....mij niet gezien.

Origineel gepost door Chapeloere
ik heb dan wel proefkonijnen nodig
die het spul willen testen, daar is "Testo" de perfecte man voor

Als je van me af wil kan je ook gewoon arsenicum in mn baco gooien,gab.

@ontopic

Ik hou niet zo van zelf klooien.....ben veel te bang dat er iets niet goed zou gaan waardoor je wat oploopt.....mij niet gezien.

precies...al iets mis gaat ben je volgens mij echt de lul met je geklooi's:eek:

Dat maakt voor sommige mensen niet uit Jair als ze maar voor een dubbeltje eerste rang zitten :rolleyes:

Chapeloere zei:
In amerika is het meer populair dan hier,
daar claimen ze volledige kuren te hebben voor 100 E!
dus alles inbegrepen, nakuur etc!

En naar horen zeggen als je beetje de truck weg hebt et
helemaal nie zo moeilijk is.

Waarom doen dat niet meer mensen, reken maar
es uit wat je kan uitspare :P

K ga in de toekomst et toch een keertje probere ,
ik hou jullie op de hoogte, ik heb dan wel proefkonijnen nodig
die het spul willen testen, daar is "Testo" de perfecte man voor
:D
:D:D:D :brew:

Interessante link Juggernaut....

Stieren aan de trenbolone, ik wil ook wel zo een "ear implant":meal:

hardgainers zei:
als je powders besteld nv trenbolone A wie zegt je dan dat het trenbolone A is?

ja dat heb je ook met GG GS en HG, wie zegt dat er inzit wat er in hoort te ziten??? ik zou het verschil tussen var en winny niet merken hoor zeker niet met andere middelen erbij en de UG labs hebben dat probleem ook met bestellen van poeder dat ze niet weten wat erin zit

dareal zei:
ja dat heb je ook met GG GS en HG, wie zegt dat er inzit wat er in hoort te ziten??? ik zou het verschil tussen var en winny niet merken hoor zeker niet met andere middelen erbij en de UG labs hebben dat probleem ook met bestellen van poeder dat ze niet weten wat erin zit

lijkt mij een behoorlijk risico voor hun als ze bv winny als var gaan verkopen.
Met zo'n aktie zijn ze al honderden klanten kwijt.
Dus lijkt mij van niet.

dareal zei:
ja dat heb je ook met GG GS en HG, wie zegt dat er inzit wat er in hoort te ziten???

Onzin.

Van Golden Gear zijn genoeg tests te vinden hier op DBB dus dat geeft aan dat dat lab continu de kwaliteit laat controleren door een onafhankelijk lab als San Rafael.

Zo niet zou je hier genoeg klachten lezen en dat is niet het geval.

k noem maar een voorbeeld, k bedoel stel hun supplieer stuurt ze wat anders

Bro....of een lab nou kilo's grondstoffen koopt of een simpel particuliertje een paar ons....denk je nou echt dat een supplier een grote klant gaat besodemieteren?

Laat ook maar eigenlijk...tegen zoveel onozelheid kan ik niet op.

Testo zei:
Laat ook maar eigenlijk...tegen zoveel onozelheid kan ik niet op.

:D :D :D Kerel!! Zelfs Testo geeft het op!
Heb je nu je zin??

De ugl's doen dat soort dingen niet...kost uiteindelijk klanten en dus geld.
En hun supliers flikken die onzin ook niet.

Beetje vertrouwen vriend.

Weet je wat wel erg is....die hg rotzooi.
Abu's die getest zijn op iets meer dan 200mg per ml bv.

Terug
Naar boven