Fitness Seller

Anadrol als beginner kuur?

Anadrol zou zelf niet om zetten naar oestrogeen maar wel progesteron en oestrogenen werkingen versterken, daarom het vocht, omdat er altijd een shitload aan test etc bij genomen word,,, zoals Jean Piston zegt,, winstrol erbij, dit houd de verhoudingen beter en Winstrol zou een Progesteron verlagende werking hebben of in ieder geval niet verhogend....

Gelul. Je leest niet veel, anders wist je wel dat anadrol niet veel zou opleveren. En het blijft nooit bij één kuur NOOIT. Zeker niet als je het bevalt.

Mijn tip: train nog even natty door en lees in tussentijd nog even wat meer in. Zou je geen spijt van krijgen.
TS neemt 500mg test en z'n collega adrol.

Winstrol is very similar to Proviron (also DHT based ) but with far more anabolic properties making it a much better muscle builder. Some people claim that WInsrol “dries the joints” but the evidence is strictly anecdotal. It could be that Winstrol acts as a mild anti estrogen since it block SHBG (as does Proviron) plus it’s an anti progesterone so if one were to be taking an anti estrogen along with it , there could be some joint issues from a too-low estrogen count. It seems somewhat contradictory that Winstrol should cause joint pain though since part of its medical use is to treat osteoporosis and to help form collagen repair. And since it’s an anti progesterone it works well to combat the libido crushing side effect imparted by Deca Durabolin. If you’re going to do Deca, you should definitely add some Winstrol.

Anadrol zou zelf niet om zetten naar oestrogeen maar wel progesteron en oestrogenen werkingen versterken, daarom het vocht, omdat er altijd een shitload aan test etc bij genomen word,,, zoals Jean Piston zegt,, winstrol erbij, dit houd de verhoudingen beter en Winstrol zou een Progesteron verlagende werking hebben of in ieder geval niet verhogend....

Lijkt mij toch niet lekker voor je lever? Kun je toch beter gewoon test zetten?

hoezo niet lekker voor je lever? de meeste nemen 100/150 mg anadrol? dus of je nou 50 mg anadrol neemt en 50 winstrol wat zou het verschil zijn?

hoezo niet lekker voor je lever? de meeste nemen 100/150 mg anadrol? dus of je nou 50 mg anadrol neemt en 50 winstrol wat zou het verschil zijn?

Zelf niet aan gedacht. Is inderdaad een optie. Zelf ook wel eens gelezen dbol en anadrol samen op 20mg en 25mg. Maar zou het zelf niet doen als eerste kuur en het gewoon houden bij testosteron.

• Topic Starter Topic Starter
Ok veel informatie en zoals ik veel zie, ervaren mensen die mekaar tegenspreken waardoor ik twijfel over wat te doen. Duidelijk is de testosteron de safer optie en anadrol voor als je echt maximaal wilt gaan maar met de lever risico's erbij. Ik ben 1,80m 80kg en 15% of wat minder en mijn collega is 1,75m ongeveer 100kg met een onbekend % want dat weet hij niet maar van wat ik zie wel redelijk wat vet met veel spiermassa eronder. We gaan beide in januari beginnen en eerst leek het mij veel te gek om anadrol te doen maar nu twijfel ik vanwegen de resultaten van anadrol+ het gemak van oral in plaats van spuiten en de risico's maar een beetje erger lijken dan test only.

If you’re going to do Deca, you should definitely add some Winstrol.
Onzin bron, winny adviseren als anti-progesteron? Dacht dat deca geen eens invloed heeft op progesteron, weet er alleen het fijne niet meer van. En uit eigen ervaring was m'n libido ook een stuk hoger op 450 test/200 deca dan op 900 test only.
Maar nu overweegt hij ook anadrol. Zegt hij net in 1 van zijn post.
Oh lol nvm dan, nee ts niet doen.

van een paar weken tabs gebruiken ga je heus geen leverschade oplopen hoor, is allemaal overdreven papegaaienpraat... heb zelf een gans jaar tabs gebruikt en me lever was perfect in orde,laat gewoon regelmatig je bloed checken

ieder zn ervaring is anders Nootmuskaatje....

de een krijgt m niet meer omhoog met een de ander zit vast voor aanranding omdat ie zich niet kan bedwingen..

als je niet probeert weet je het niet.... en wat Nu lekker werkt voor je hoeft over een jaar niet meer lekker te werken.

ik begin altijd ergens en dan kijken hoe het gaat en dan bijvoegen of eruit halen...

van een paar weken tabs gebruiken ga je heus geen leverschade oplopen hoor, is allemaal overdreven papegaaienpraat... heb zelf een gans jaar tabs gebruikt en me lever was perfect in orde,laat gewoon regelmatig je bloed checken

Dat leverschade met orals is inderdaad sterk overdreven. Dat ben ik met je eens. Alleen ik zie de voordeel er niet van in. Ik ben gewoon een voorstander van prikken en orals alleen als kickstart.

Ok veel informatie en zoals ik veel zie, ervaren mensen die mekaar tegenspreken waardoor ik twijfel over wat te doen. Duidelijk is de testosteron de safer optie en anadrol voor als je echt maximaal wilt gaan maar met de lever risico's erbij. Ik ben 1,80m 80kg en 15% of wat minder en mijn collega is 1,75m ongeveer 100kg met een onbekend % want dat weet hij niet maar van wat ik zie wel redelijk wat vet met veel spiermassa eronder. We gaan beide in januari beginnen en eerst leek het mij veel te gek om anadrol te doen maar nu twijfel ik vanwegen de resultaten van anadrol+ het gemak van oral in plaats van spuiten en de risico's maar een beetje erger lijken dan test only.

Test op 500mg voor 10 weken gaat je meer opleveren dan 6 weken anadrol.

Wil je meer gains, zet dan 750mg test pw.

Ps. Niemand houdt het bij 1x kuren ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik liet de gains misschien teveel naar mn hoofd gaan en 500mg test only als eerste kuur is gewoon slimmer denk ik. Of en wat ik daarna nog wil gaan kuren zien we nog wel. Ik hoop het beste voor mn collega.

Terug
Naar boven