XXL Nutrition

Anadrol als beginner kuur?

Bezoekers in dit topic

STOLEyourSHOES

Cool Novice
Lid geworden
18 dec 2016
Berichten
88
Waardering
11
Lengte
1m79
Een goede collega van mij is van plan een anadrol kuur te doen als 1e kuur. Hij is al wel behoorlijk ver als naturel bodybuilder zo rond de 100 kilo 1,75m. Ik lees dat anadrol niet wordt aanbevolen als beginner kuur maar waarom dan niet? Het is zeker een van de zwaarste dingen die je kunt nemen maar als je 1 kuur wilt doen en dan het maximale eruit wilt halen waarom niet?
 
Nou omdat anadrol puur vocht is. Hij zal wss op paar weken zo 10 kilo zwaarder zijn maar is dat na een paar weken ook weer kwijt, dus waarom zou je dat nemen?
 
Ik lees dat het toch ook goed is voor massa en kracht naast natuurlijk teveel vocht. Maar waarom zou een beginner geen anadrol moeten nemen op het vocht na?
 
Je collega moet eerst even gaan cutten
 
Ik kan hem niet overtuigen om iets anders te doen dan wat hij nu wil, geloof mij ik heb al geprobeerd. Maar los van dat maakte het me wel nieuwschierig want hij en ik doen beide een kuur, ik 500mg testosteron en hij pakt anadrol. Dus waarom zou hij geen anadrol moeten doen als beginner, want ik lees alleen maar hoe sterk het middel is. Dus als je toch maar 1 kuur doet waarom niet maximaal gaan tenzij ik hier iets hoor dat je dat echt niet moet doen.
 
100 kilo op 1.75?
Wat is ze vetpercentage?
 
Ik zou je zo geen exact % kunnen geven maar zn buik komt bijna even ver als zn chest. Hij is duidelijk gespierd maar zit wel redelijk wat vet op inderdaad. Niemand kan hem overtuigen zijn plan te veranderen. Maar de vraag is meer voor mijzelf, dus wederom wil ik graag weten... waarom zou ik geen anadrol pakken als beginner om maximaal resultaat te halen in plaats van voorzichtig te doen met 500mg testosteron. Als de nadelige bij effecten te erg worden stop je toch los van wat je nou pakt.
 
Anadrol is op vele manieren slechter voor je lichaam, je gaat er niet per sé meer massa mee pakken. Plus anadrol only is niet echt een kuur, anadrol wordt meestal gebruikt als toevoeging/kickstart in een massakuur, met voornaamste doel kracht en volheid.
 
Nou omdat anadrol puur vocht is. Hij zal wss op paar weken zo 10 kilo zwaarder zijn maar is dat na een paar weken ook weer kwijt, dus waarom zou je dat nemen?
Anadrol is geen dbol ... op dbol krijgen de meeste een moonface wat op anadrol niet het geval is.

Als je dan toch een oral only doet beter anadrol dan anavar of winstrol
 
Bedankt voor de reacties. Dus als je zijn 'kuur' van alleen anadrol en mijn kuur van 500mg testosteron langs elkaar zou leggen waar zou je dan meer aan hebben als voor beide het doel massa en kracht is.
 
zou hem aanraden winstrol erbij te nemen,perfecte combinatie,superpomps op die combinatie en zeer goeie massatoename
 
Ik zal het tegen hem zeggen, maar nou twijfel ik of ik niet zelf ook beter anadrol kan pakken... sinds niemand er echt een extra nadeel over heeft op het vocht na... wat ik bij mijn eigen kuur ook zou hebben.
 
Ik zal het tegen hem zeggen, maar nou twijfel ik of ik niet zelf ook beter anadrol kan pakken... sinds niemand er echt een extra nadeel over heeft op het vocht na... wat ik bij mijn eigen kuur ook zou hebben.

Gewoon testosteron doen op 500mg. Kom op man, je gaat toch geen anadrol-only doen. Testosteron is de basis van elke kuur.

Je hebt duidelijk weinig kennis van kuren. Ga je eerst inlezen.

En wat zijn jouw stats?
 
Ik lees veel en misschien wel teveel want iedereen zegt weer iets anders. Je zal zelf de video's wel gezien hebben waar anadrol only mega veel massa belooft. En als je van plan bent 1 kuur te doen waarom niet meteen het beste resultaat. Natuurlijk heb je dan nog de lever problemen maar ik heb een goede gezondheid en ik drink nooit alcohol en rook niet. Dus nou overweeg ik zelf ook anadrol. Mijn stats bedoel je mijn lengte gewicht en %? 1,80 80kg 15%(maximaal heb het al effe niet meer gemeten).
 
Ik lees veel en misschien wel teveel want iedereen zegt weer iets anders. Je zal zelf de video's wel gezien hebben waar anadrol only mega veel massa belooft. En als je van plan bent 1 kuur te doen waarom niet meteen het beste resultaat. Natuurlijk heb je dan nog de lever problemen maar ik heb een goede gezondheid en ik drink nooit alcohol en rook niet. Dus nou overweeg ik zelf ook anadrol. Mijn stats bedoel je mijn lengte gewicht en %? 1,80 80kg 15%(maximaal heb het al effe niet meer gemeten).

is waar,je gaat wss 10 kilo bijkomen maar je gaat er maar 4 of 5 van overhouden uiteindelijk,ik zou er zeker winstroltabs bij nemen,je gaat er echt geen spijt van hebben,en die winstroltabs 2 weken langer nemen dan je anadrol ,ga je mooie massa mee pakken
 
Dus uiteindelijk dat goede vriend van je blijkt jezelf te zijn :D
 
Ik lees veel en misschien wel teveel want iedereen zegt weer iets anders. Je zal zelf de video's wel gezien hebben waar anadrol only mega veel massa belooft. En als je van plan bent 1 kuur te doen waarom niet meteen het beste resultaat. Natuurlijk heb je dan nog de lever problemen maar ik heb een goede gezondheid en ik drink nooit alcohol en rook niet. Dus nou overweeg ik zelf ook anadrol. Mijn stats bedoel je mijn lengte gewicht en %? 1,80 80kg 15%(maximaal heb het al effe niet meer gemeten).

Gelul. Je leest niet veel, anders wist je wel dat anadrol niet veel zou opleveren. En het blijft nooit bij één kuur NOOIT. Zeker niet als je het bevalt.

Mijn tip: train nog even natty door en lees in tussentijd nog even wat meer in. Zou je geen spijt van krijgen.
 
is waar,je gaat wss 10 kilo bijkomen maar je gaat er maar 4 of 5 van overhouden uiteindelijk,ik zou er zeker winstroltabs bij nemen,je gaat er echt geen spijt van hebben,en die winstroltabs 2 weken langer nemen dan je anadrol ,ga je mooie massa mee pakken

Neem aan dat jij een grapje maakt.
 
nee,ik spreek uit jaren ervaring en doe niet aan papegaaienpraat gelijk de meesten hier

Papegaaigepraat? Winstrol en anadrol samen? Kom op man, je zegt 4 á 5 kg overhouden. Kan je beter gewoon testosteron doen. Beter voor je lever en bijna geen bijwerkingen.
 
Back
Naar boven