supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag ik ook nog even zeggen mietje? Nee grapje maar waarom geen MT ipv anadrol? Als je je lever toch al verdoet, hou je aan mt meer over

wie zegt dat ik dat ik er geen ervaring mee heb ben 5 jaar jonger en heb betere stats dus je kan nog wat van me lereHe Arnold als je geen ervaring hebt met Anadrol en/of Proviron hou dan je wijze advies voor je,heb daar namelijk nie om gevraagd

Ga niet kuren man, is niet voor jou weggelegd. Doe het goed, of doe t niet. Bang voor een spuitje maar wel je lever om zeep helpen. succes ermee miet
is nie mn eerste kuur,alsof injects je lever nie vernkenwie zegt dat ik dat ik er geen ervaring mee heb ben 5 jaar jonger en heb betere stats dus je kan nog wat van me lere![]()

rag die spuit derin man je gaat het vanzelf lekker vinde haha
Mag ik ook nog even zeggen mietje? Nee grapje maar waarom geen MT ipv anadrol? Als je je lever toch al verdoet, hou je aan mt meer over
rag die spuit derin man je gaat het vanzelf lekker vinde haha
Ik denk erover om binnenkort met een oral kuur Anadrol icm Proviron (om gyno wat tegen te gaan) te starten en na te kuren met Nolvadex
'K train bijna 3jr en dit word mn 3e kuur,
1ste was Dianabol&winsrol
2de was Dianabol&anavar
Is er iemand die misschien ervaring met Anadrol en proviron heeft ? Zou advies en of een voorbeeld schema erg waarderen (dossering etc) bedankt !
provirion wordt niet gebruikt om gyno tegen te gaan. neem er dan een ai bij als je er bang voor bent.
Zou de Anadrol only doen en evt Nolva bij de hand houden.
Laat je regelmatig je bloedwaarden checken? Zou ik vantevoren doen en naderhand, dan kun je kijken hoe het met je lever gaat en of die goed herstelt (is).
jesus gozer ga eerst lezen en leren want je snapt er helemaal geen pepernoot van. Meeste inject zijn niet lever toxisch neeeeee
provirion wordt niet gebruikt om gyno tegen te gaan. neem er dan een ai bij als je er bang voor bent.
Zou de Anadrol only doen en evt Nolva bij de hand houden.
Laat je regelmatig je bloedwaarden checken? Zou ik vantevoren doen en naderhand, dan kun je kijken hoe het met je lever gaat en of die goed herstelt (is).
jesus gozer ga eerst lezen en leren want je snapt er helemaal geen pepernoot van. Meeste inject zijn niet lever toxisch neeeeee

bedoelde methyl trenHaha dat betwijfel ik Jantje ! Je bnt 4 jaar jonger g1 5 en wat de stats betreft je kan daar van alles neer zetten word nie geontroleerd ofzo
---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 19:06 ----------
Iets zegt me dat jij van de verkeerde kant bent..
---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 19:08 ----------
Is een beetje te laat heb t nu al besteld,maar wat bedoel je met MT..Methandrostenolon ?