MuscleMeat

Anadrol,Proviron en Nolvadex

Ga niet kuren man, is niet voor jou weggelegd. Doe het goed, of doe t niet. Bang voor een spuitje maar wel je lever om zeep helpen. succes ermee miet

Mag ik ook nog even zeggen mietje? Nee grapje maar waarom geen MT ipv anadrol? Als je je lever toch al verdoet, hou je aan mt meer over

• Topic Starter Topic Starter
rag die spuit derin man je gaat het vanzelf lekker vinde haha

wie zegt dat ik dat ik er geen ervaring mee heb ben 5 jaar jonger en heb betere stats dus je kan nog wat van me lere:rolleyes:

Haha dat betwijfel ik Jantje ! Je bnt 4 jaar jonger g1 5 en wat de stats betreft je kan daar van alles neer zetten word nie geontroleerd ofzo ;)

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 19:06 ----------

rag die spuit derin man je gaat het vanzelf lekker vinde haha

Iets zegt me dat jij van de verkeerde kant bent..

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 19:08 ----------

Mag ik ook nog even zeggen mietje? Nee grapje maar waarom geen MT ipv anadrol? Als je je lever toch al verdoet, hou je aan mt meer over

Is een beetje te laat heb t nu al besteld,maar wat bedoel je met MT..Methandrostenolon ?

jesus gozer ga eerst lezen en leren want je snapt er helemaal geen pepernoot van. Meeste inject zijn niet lever toxisch neeeeee

Ik denk erover om binnenkort met een oral kuur Anadrol icm Proviron (om gyno wat tegen te gaan) te starten en na te kuren met Nolvadex

'K train bijna 3jr en dit word mn 3e kuur,
1ste was Dianabol&winsrol
2de was Dianabol&anavar

Is er iemand die misschien ervaring met Anadrol en proviron heeft ? Zou advies en of een voorbeeld schema erg waarderen (dossering etc) bedankt !

provirion wordt niet gebruikt om gyno tegen te gaan. neem er dan een ai bij als je er bang voor bent.

Zou de Anadrol only doen en evt Nolva bij de hand houden.

Laat je regelmatig je bloedwaarden checken? Zou ik vantevoren doen en naderhand, dan kun je kijken hoe het met je lever gaat en of die goed herstelt (is).

provirion wordt niet gebruikt om gyno tegen te gaan. neem er dan een ai bij als je er bang voor bent.

Zou de Anadrol only doen en evt Nolva bij de hand houden.

Laat je regelmatig je bloedwaarden checken? Zou ik vantevoren doen en naderhand, dan kun je kijken hoe het met je lever gaat en of die goed herstelt (is).

Hier heb 'k wat aan thanx gozer ! en nolva sowiezo dr na gebruiken toch..of tegelijk mt anadrol wanneer nodig toch ?

Als iemand niet wil injecteren is dat toch zijn keuze? Ik snap niet dat hier zo kinderachtig op gereageerd wordt.

/ontopic:
Ik zou oxy en dianabol combineren. Deze hebben een goede synergetische werking waardoor je wat minder van beide kan nemen en dus minder snel gyno krijgt. Ik zou het op 50-75mg oxy + 20-30mg dianabol houden en zoals Snielz al aangeeft geen proviron maar een anti-oestrogeen erbij houden (nolva, aromasin, arimidex).
Hoewel het niveau op dbb nogal kinderspeelzaal is ben ik het wel eens dat je na verloop van tijd toch moet gaan overwegen om te injecteren. Niet omdat het slecht is voor de lever (we kickstarten immers ook continu met orals), maar omdat het echt veel beter werkt en je meer middelen kan kiezen.

Doe trouwens af en toe een bloedtestje om te kijken hoe je lever er mee omgaat. Ik heb zelf bijvoorbeeld amper verhoogde leverwaarden wat ik ook neem, maar sommigen hebben met anavar al verhoogde waarden.

jesus gozer ga eerst lezen en leren want je snapt er helemaal geen pepernoot van. Meeste inject zijn niet lever toxisch neeeeee

Jawel. Sommigen hebben zelfs verhoogde leverwaarden van injects en dan heb ik het niet over 17AA injects.
Uiteraard zijn injects en orals over het algemeen niet vergelijkbaar en kan je orals het beste beperken. Maar goed, ik neem bijna elke kuur wel orals ernaast :D

Laatst bewerkt:
winstrol en dbol stack :o hoe ging dat? zal wel heel slecht voor je gezondheid zijn maar hoeveel heb je gepakt en hoe lang deed je het?

Haha dat betwijfel ik Jantje ! Je bnt 4 jaar jonger g1 5 en wat de stats betreft je kan daar van alles neer zetten word nie geontroleerd ofzo ;)

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 19:06 ----------

Iets zegt me dat jij van de verkeerde kant bent..

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 19:08 ----------

Is een beetje te laat heb t nu al besteld,maar wat bedoel je met MT..Methandrostenolon ?
bedoelde methyl tren
Maar daar heb ik zelf geen ervaring mee maar van wat ik erover heb gehoort/gelezen zou ik daar eerder voor kiezen dan anadrol. ook omdat het zoveel vocht geeft. Anadrol

Terug
Naar boven