AndroidHealthClinic

anavar S1+ kuur

wimmeke26

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Ben het cutten na maandje al beu en heb besloten om nog wat massa te pakken voor de zomer:

kuur:

S1+ 2x5 sprays (Week1-week4)
30mg anavar ( week1-week4)

Het is nu wel niet zo dat ik mijn voedingsschema veel ga opvoeren, wil zo weinig mogelijk vet% bijkomen.
Cardio dus weglaten en wat meer koolhydraten.

Ik weet niet hoe ik erop ga reageren want heb voor de winter al wat gekuurd (wel met lichte producten)..primo/winstrol/andriol.

Stats 77kg/17% vet.
Doel ? zeker boven de 80 uitkomen en blijven, in het goede geval 82 a 83 kg.

grtz wimpy ;)

hoelang was je ook alweer?

En dacht dat je m1t en s1 ging doen?

Of is dat een droom van mij ? :D

• Topic Starter Topic Starter
Ryu zei:
hoelang was je ook alweer?

En dacht dat je m1t en s1 ging doen?

Of is dat een droom van mij ? :D

Ja, zit weer special in elkaar...had dus anavar gekocht om te cutten en sta nu met M1T/S1+ proviron en anavar.

De M1T ga ik bewaren voor volgende winter (samen met proviron)om zwaar te bulken.
Nu wil ik ook wel bijkomen maar vooral harder worden...na mijn eerste halve maand anavar en maandje dieten zie ik al duidelijk verschil aan mijn schouders en borst (spieren worden zichtbaarder, lijntjes).
Alleen mijn wasbordje ga ik niet halen tegen deze zomer, daarom eerst nog wat massa en volgend jaar heb ik dan genoeg tijd om af te vallen, nu is het te nipt.

Ben wel al wat vermagerd, harder, vergeleken met mijn oudere foto's.

grtz wimpy

O ja, 1m77..... :D

Update:

Na 5 dagen niet echt een grote vooruitgang kwa kracht (zit al op anavar en heb deze nu naar 40mg/dag gebracht.)
Het sprayen valt wel mee (met plastic handschoenen) maar er komt niet altijd evenveel uit busje dus soms wat meer en minder, zal zoveel wel niet schelen.
Hopelijk doe ik 2 weken met flesje.

Gewicht na 5 dagen 77,5 kilo...niet echt denderend.

Ga nu wat afwachten tot einde week en als ik dan nog geen progressie maak misschien 10mg M1T erbij.
Mijn lichaam is al wat gewoon denk ik.
Proviron bij de hand voor gevoelige tepels...

grtz wimpy ;)

Update:

Na 5 dagen niet echt een grote vooruitgang kwa kracht (zit al op anavar en heb deze nu naar 40mg/dag gebracht.)
Het sprayen valt wel mee (met plastic handschoenen) maar er komt niet altijd evenveel uit busje dus soms wat meer en minder, zal zoveel wel niet schelen.
Hopelijk doe ik 2 weken met flesje.

Gewicht na 5 dagen 77,5 kilo...niet echt denderend.

Ga nu wat afwachten tot einde week en als ik dan nog geen progressie maak misschien 10mg M1T erbij.
Mijn lichaam is al wat gewoon denk ik.
Proviron bij de hand voor gevoelige tepels.

grtz wimpy

hopen dat je volgende week wat meer pakt dan. ;)

ben vandaag begonnen met M1T, beetje onrustig werd ik, mijn hart maakte overtoeren lijkt wel, en dit beeld ik me niet in. vanavond ijzer happen, ik ga er niet vanuit dat ik de komende dagen wat zal merken ervan kwa kracht.
ik ga het weekend even me log maken en niet vergeten om vanavond gewicht te meten.

Sorry ff snel een vraagje tussendoor, : Is een anavar S1+ kuur zwaarder dan bv een m1t kuur?

bossie zei:
Sorry ff snel een vraagje tussendoor, : Is een anavar S1+ kuur zwaarder dan bv een m1t kuur?

M1T is zwaarder dan anavar voor lever en axis.
Maar ik ben dus van plan er 10mg M1T bij te smijten als mijn resultaten niet beteren.

grtz wimpy

s1 kicked wel pas na anderhalve week in he ?

update:

Neveneffecten!! Anavar 40mg en M1T 10mg = opgeblazen gevoel, ongemakkelijk enn dus GEEN honger...rap achter wat vloeibare gainers gaan.

grtz wimpy ;)

Pijnlijke les geleerd...EERST lenzen insteken en erna pas S1+ sprayen..

Amai niet..was eventjes blind aan het worden...zit volgens mij pepperspray met citroengeur in. :D

grtz wimpy ;)

Laatst bewerkt:
zal wel aan de anavar liggen en niet aan de m1t, dat hongerstillend effect

Sinds paar dagen redelijke krachttoename en trainen gaat heel lekker.
Ook loop ik wat "redelijk veel"geiler en beetje opgefokt maar niet echt eejn probleem.

Heb er nu 2 dagen rust op zitten en weegschaal gaf 78,2kg aan...denk dat de massa ook begint te komen.

Voor de rest wreten en trainen dus (spijtiggenoeg ook rusten).

grtz wimpy ;)

kom met updates!!! ik denk dat velen van ons wel benieuwd zijn, wat is je gewicht nu? nog meer bijwerkingen?

he wimmeke een vraagske of iemand die zich geroepen voelt

kheb van nen maat een kuurtje van 3 weken mt1 gekocht nu vraag ik me af daar het toch een redelijk zwaar ph is of ik met 6oxo wel save genoeg zit ivm nakuur enzo
en of je die 6oxo kunt gebruiken in geval van gevoelige tepels als anti oestrogeen
of is het meer om je testosteronproductie opgang te brengen
ps legt 3 weken mt1 je testosteronproductie volledig stil of wordt die enkel belast op die tijd
hoe gaat het trouwens met je s1 + kuurtje al meer gains
grtz minime

mini-me zei:

kheb van nen maat een kuurtje van 3 weken mt1 gekocht nu vraag ik me af daar het toch een redelijk zwaar ph is of ik met 6oxo wel save genoeg zit ivm nakuur enzo
en of je die 6oxo kunt gebruiken in geval van gevoelige tepels als anti oestrogeen
ps legt 3 weken mt1 je testosteronproductie volledig stil of wordt die enkel belast op die tijd
grtz minime
mss open je best een nieuw topic

niet dat ik nooit afdwaal met mijn vragen hoor ;)

Heb me net gewogen in gesprayed en gewicht is 81kg 17,5% vet dus ik ga wel goed vooruit.
Normaal weeg ik me wel op nuchtere maag na toilet dus dat zal tot woensdag wachten zijn om een precies resultaat te hebben, zal misschien 1 kilo'tje minder zijn.
Heb nog een flesje BIG-one van dermabolics besteld dan kan ik nog 2 weekjes op 1 test zitten ook samen met proviron.
BIG-one is S1+ zonder 4AD, dus in een flesje zit er 6 gr 1 test. ipv 3gr.
Heb dus nog zeker 4 weken voor de boeg met daarvan nog 14 dagen anavar bij.
Mijn eerste flesje is nu nog maar pas op dus ik zal de dosering nog wat verhogen.

Nevenwerkingen;

Zo goed als geen..beetje opgeblazen gevoel soms maar dat zal wel door het vele eten zijn ook.
Zou nu dus de 85 willen halen, is doenbaar en misschien nog wat meer.

Heb hiervoor al primo gekuurd met veel mindere resultaten en meer geld plus dan nog het prikken.
Dan toch veel liever het sprayen wat ik geen enkel probleem vind.

grtz ;)

mini-me zei:

grtz minime

Hoi,

Uwen maat ;) :D die heeft u toch al alles eens uitgelegd....ook over veeeeeeel eten enzo...kom anders maar eens wat advies vragen aan uwen maat maar nu niet want hij zit op een of ander forum.

PS. M1T legt na 5 dagen je eigen test. plat maar als je maar 3 weken kuurt valt dat wel mee.

:lifter: grtz wimpy

Gewicht s'morgens op nuchtere maag na toilet 80,6 kilo.
Een goede 2 weken geleden was dat nog 77 kilo dus is 3,5 kilo ongeveer erbij, ben dus wel tevreden over hoe het nu gaat.

Neveneffecten : GEEN.

grtz ;)

Terug
Naar boven