XXL Nutrition

anavar S1+ kuur

• Topic Starter Topic Starter
Update:

Ben deze week begonnen met er proviron (50mg)bij te zetten want volgens mij was ik aan het opblazen als een ballon...en ja ik denk dat ik gelijk heb want gewicht is zelfs beetje gezakt...bijna de 80 kilo, zal dus wat water zijn dat ik kwijt ben.
Maar liever dit dan bijna alles te verliezen na kuur.

grtz

Hoi,

Probleempjes....ik wil de laatste week niet meer bij,omen en ben, zelfs kwijt (water) door proviron.
Nu ben ik mijn motivatie toch aan het verliezen, trainen heb ik ook niet zoveel zin in voor deze week.
Gewicht 80,5 kilo 18%vet.

Heb dus besloten om de proviron te halveren (25mg) en de M1T op 20mg/dag te zetten....ook train ik deze week eens niet om de laatste 3 toch nog verder te knallen.
Ik hoop echt nog de 83 kilo te halen.

grtz wimpy

Je hebt gewoon al goede resultaten gehad, het kan niet in sneltreintempo blijven gaan :cool:
Houdt de spirit erin ;)

:mad: Nja...ben al aan het nakuren (2e week) want het ging niet meer vooruit.

Op mijn max woog ik 82 kilo, dan proviron erbij.......80 kilo.
Ben dan gestopt met proviron maar kwam NIKS meer bij.
Heb dan maar besloten en beginne nakuren met clomid/6 oxo.....wat heb ik nu nog over? Net hetzelfde als bij het begin 77kg 17%vet :rolleyes: spijtig voor de centjes en motivatie, was dus bijna allemaal water.

Ik weet hoe ik moet nakuren want heb al AS gepakt zonder al te grote terugval.
Maar eenmaal je AS genomen hebt reageerd je lichaam zo niet meer op pro's.
Okk kuurde ik te kort na elkaar.

Volgend jaar ga ik aan het echte spul ZONDER water 12 weken boldenone met de laatste 4 weken winny inject.

grtz wimpy ;)

of je dieet was gewoon niet goed....

Is eigenlijk ook een verhaal dat je vaker hoort over M1T, je houdt een hoop vocht vast, hierdoor neemt je kracht toe, en aan het eind van de rit ben je alles weer kwijt. Maw, M1T aromatiseert als een gek maar de gains zijn niet denderend..

Succes met je volgende kuur Wimmeke, ciao Arie

Terug
Naar boven