AndroidHealthClinic

anavar

Jongens laten we het gezellig houden hier.

Thailand en China, moet eerdaags weer nadat we keuze gemaakt hebben over productie. Damn dorpje lampang verkochten ze provi 50 tabs nog geen tientje, andriol 100 caps 15 euro..... Paradijs benijd Aceeeee wel ik had het wel geweten....

jij hebt er veel verstand van ik ben echt nog een noob als t gaat om prijzen merken en kwaliteit...

Kerel als je niet in de grote steden zit,is het goed te doen,fakes is gewoon kwestie van je huiswerk doen. provi kan je halen zijn van bayer,kost 450 bath dooosje van 50x25mg,goed te doen dus,testenanthaat,gaan 20x in box,heb het daar gebruikt. Die waren niet echt goedkoop,betaalde daar voor 1 st 175 bath,wel goede poep

Zo zal je ook waarschijnlijk wel weten dat zeer waarscijnlijk ug labs goedkopere toxische middelen bijmengen bij de peperdure oxandrolone....
Hahaha, wat ben jij toch een lolbroek zeg, en dat voor een hoofdlaborant, je moet je ogen uit je kop schamen om zoiets te zeggen.
Als hoofdlaborant weet je vast ook wel dat je met harde bewijzen aan moet komen wil je iets beweren. Wat is 'zeer waarschijnlijk' nou weer voor een enorme onzin man?
Als het zo gemakkelijk zou zijn is het zeer waarschijnlijk ook zo dat je inderdaad reageerbuisjes schoonmaakt en dat het tijd wordt dat ze jou de zak geven.
Sorry hoor, 'zeer waarschijnlijk' betekent helemaal niks, nada, noppes kerel.
Kom eerst maar met feitelijke ondersteuning op de proppen ipv van een hoop lariekoek.
Tot op dit moment heb je een hoop dingen verkondigd maar geen enkele bewering is onderbouwd, nee 'men' moet het maar gewoon van je aannemen want ja jij bent krieltje van DBB en ik ben slechts een noob op het gebied van AS en heb slechts 65 posts.
Ga iemand anders ff in de maling nemen bro.:wanker:

Laatst bewerkt:
Maar goed we gaan veder, zal je verder niet meer aanvullen of beargumenteren.

Dacht dat jij met het kleineren begon, ik met mijn 65 posts.
Denk ook dat de laatste link bewijs genoeg is dat anavar milder is dan elke andere 17AA, tis namelijk niet zomaar een stukje tekst.
Ja man, ben hier om te leren, niet om met hobbits te strijden voor gelijk.;)
Geintje, kun je toch wel tegen he.

Zo zal je ook waarschijnlijk wel weten dat zeer waarscijnlijk ug labs goedkopere toxische middelen bijmengen bij de peperdure oxandrolone....
Hahaha, wat ben jij toch een lolbroek zeg, en dat voor een hoofdlaborant, je moet je ogen uit je kop schamen om zoiets te zeggen.
Als hoofdlaborant weet je vast ook wel dat je met harde bewijzen aan moet komen wil je iets beweren. Wat is 'zeer waarschijnlijk' nou weer voor een enorme onzin man?
Als het zo gemakkelijk zou zijn is het zeer waarschijnlijk ook zo dat je inderdaad reageerbuisjes schoonmaakt en dat het tijd wordt dat ze jou de zak geven.
Kom eerst maar met feitelijke ondersteuning op de proppen ipv van een hoop lariekoek.
Tot op dit moment heb je een hoop dingen verkondigd maar geen enkele bewering is onderbouwd, nee 'men' moet het maar gewoon van je aannemen want ja jij bent krieltje van DBB en ik ben slechts een noob op het gebied van AS en heb slechts 65 posts.

Nu zegt Krieltje dat hij er verder niet op in gaat. En probeer jij met 2 berichten hem weer uit de kast te trekken.
Beetje zielig ben je inderdaad wel.
Jij vind hem een :wanker: dan ben jij zeker een :sukkeltje:

Stop er toch eens mee man..

heey k*tTEKOP kijk ff in de echt en sectie testraporten voor je zoiets uitkraamt kerel,Kijk ff van wie de UG en de HG raporten afkomen,tjonge wat heb je toch een stelletje mong*len rondlopen ''die het allemaal wel weten''.

KEREL je weet helemaal nix en denkt de wijsheid in pacht te hebben,imo ben je een provocerende imbiciel.

wat heb je trouwens bijgedragen op provocatie en allen gericht in 1 topic....helemaal nope

Laatst bewerkt:
Als 1 iemand geen verhoogde leverwaarden heeft na c17-aa gebruikt betekend dat niet dat niemand dat krijgt. Als 1 iemand wel flink verhoogde leverwaarden heeft betekend dat niet dat iedereen dat krijgt.

Moraal... iedereen is anders... de kans is aanwezig dat je leverwaarden flink omhoog schieten.

Persoonlijk heb ik wel heel veel last van verhoogde leverwaarden na c17-aa gebruik. Ook met anavar waren ze een heel stuk boven de referentie waarden (50mg ed HG en ook 80mg ed UG). Maar aan de andere kant van de medaille kan ik ook jongens die op 100mg dbol ed maar lichte verhoging hebben in ALAT ASAT en GAMMA GT.

Dus... laat je checken.. doe voorzichtig en ben bewust van de risico's net zoals je bij alles moet doen wat je in je lijft gooit

Laat je je niet testen en ben jij iemand die wel heel gevoelig is voor dat soort dingen kan dat tot flinke problemen en gezondheidsrisico's leiden!!

Heb trouwens het gevoel dat mensen hier heel veel lezen en theoritsche kennis hebben maar nog nooit bij een dokter zijn geweest en een papiertje met bloedwaarden in hun hand hebben gehad.

Laatst bewerkt:
Klopt de ene 17aa is de andere niet. Maar het blijft 17aa wat gewoon slecht voor je is. Daarbij komt nog eens dat 99,9% van de ´onderzoeken´ gedaan worden met mensen die een of andere terminale ziekte hebben en die geven ze dan een therapeutische dosis. Ja die gainen op alles en dan zal het wel meevallen met de leverwaarden. Wij nemen 4 a 5 keer die dosering dan wordt het wel een ander verhaal.

En ik haak al enigsinds af op het moment dat wikipedia als bronvermelding gebruikt gaat worden. Wikipedia is geen offciële bron. Ik kan daar zo op aanpassen dat je van anavar een lul van een meter krijgt. Dat maakt het nog niet waar!

belachelijk en arrogant gedrag

Jongens wat zeggen jullie van een street fight tussen stuff en kriel? Kan best spannend worden.

On topic, elke 17a is niet chill voor je lever, maar hangt sterk af van persoon, dosering en wat je gebruikt.

Test gewoon je waardes, mijne op oxandrolone only zijn hetzelfde als op winny only. Ug lab is niet in staat door tydsdruk en financiien te laten/ willen testen. China heeft rawmaterial problemen. Methenolone oxandrolone zijn peperduur, bijmengingen komen voor, winny zal zeker bijgemengd worden door leveranciers. Zou ook niet snel anavar adviseren aan vrouwen. Ik maak zelf primo omdat ik 1000% zeker ben van de kwaliteit. Smelpuntbepaling, consistentie is snel te doen..... Zeker de aparte geur. Vriendin van mij gaat er goed op. Anna kan ik door de pressmiddelen niet testen.

Jij maakt zelf primo? Goddamn, jammer dat jij me buurman niet bent.

heey k*tTEKOP kijk ff in de echt en sectie testraporten voor je zoiets uitkraamt kerel,Kijk ff van wie de UG en de HG raporten afkomen,tjonge wat heb je toch een stelletje mong*len rondlopen ''die het allemaal wel weten''.

KEREL je weet helemaal nix en denkt de wijsheid in pacht te hebben,imo ben je een provocerende imbiciel.

wat heb je trouwens bijgedragen op provocatie en allen gericht in 1 topic....helemaal nope

Misschien dat ik een dagje ouder wordt, heb die testrapporten bekeken maar zie helaas nergens een bevestiging of enig aantoonbaar bewijs dat UG labs goedkopere toxische middelen bij oxandrolone mengen...
Maw is jou redenatie nog steeds kul.

Hahaha je bent simpel bro, triest imo, maar genoeg gebashed, jij hebt de wijsheid in pacht kerel, gelukkig ben je een waardevolle aanwinst voor DBB ik ik helaas niet, boeit me verder niet hoor. Ieder forum heeft er wel een paar hoor..... Maare moet ff mijn baas zijn koffie halen en reageerbuisjes omspoelen.

Misschien dat ik een dagje ouder wordt, heb die testrapporten bekeken maar zie helaas nergens een bevestiging of enig aantoonbaar bewijs dat UG labs goedkopere toxische middelen bij oxandrolone mengen...
Maw is jou redenatie nog steeds kul.

Waren ze jou op bodynet zat?

Kan ik me wel wat bij voorstellen iig...je blijft maar doorzuigen.

Komt sneu over hoor.

goeie discussie alleen jammer de manier waarop

Ik ben hier om te leren, maar ik zou graag iets willen leren wat op waarheid berust, niet omdat iemand denkt dat het zo is....

Ik denk dat Kriel dichterbij de werkelijkheid staat, dan dat jij het op een papiertje met bron gaat vinden hoor.

Just my 2 cents.

goeie discussie alleen jammer de manier waarop

Vind de manier waarop persoonlijk ook wel wat minder. Krieltje begint met een denigrerende opmerking dat ik niet veel voorstel met 65 posts, daarop volgt dan een kettingrreactie jammer genoeg.
En waar ging het om?
Dat anavar minder toxisch voor je lever is dan alle andere toxische middelen.
Krieltje zegt dan dat 17AA 17AA is. Ik kom met een link dat aantoont dat het niet zo is. Dan wordt het verhaal wat verdraaid en men zegt dat het persoonsgebonden is. Ik zeg dat dat klopt maar dat anavar nog steeds milder voor je lever is dan andere gealkyleerde middelen.
Dan zegt krieltje dat underground labs zeer waarschijnlijk anavar met meer toxische middelen mengt. Ik zeg dat dat bull is zonder enig aantoonbaar bewijs. Hij verwijst me dan naar tests, waarin echter niets te vinden is.
En ja, dan ben ik misschien simpel en triest, maar ik ben ook niet van gisteren en ik weet dat er een hoop onzin wordt verteld door menigeen. Dus wil ik bewijs voordat ik het in mijn eenvoudig brein opsla.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven