- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thailand en China, moet eerdaags weer nadat we keuze gemaakt hebben over productie. Damn dorpje lampang verkochten ze provi 50 tabs nog geen tientje, andriol 100 caps 15 euro..... Paradijs benijd Aceeeee wel ik had het wel geweten....
Zo zal je ook waarschijnlijk wel weten dat zeer waarscijnlijk ug labs goedkopere toxische middelen bijmengen bij de peperdure oxandrolone....Hahaha, wat ben jij toch een lolbroek zeg, en dat voor een hoofdlaborant, je moet je ogen uit je kop schamen om zoiets te zeggen.
Als hoofdlaborant weet je vast ook wel dat je met harde bewijzen aan moet komen wil je iets beweren. Wat is 'zeer waarschijnlijk' nou weer voor een enorme onzin man?
Als het zo gemakkelijk zou zijn is het zeer waarschijnlijk ook zo dat je inderdaad reageerbuisjes schoonmaakt en dat het tijd wordt dat ze jou de zak geven.
Sorry hoor, 'zeer waarschijnlijk' betekent helemaal niks, nada, noppes kerel.
Kom eerst maar met feitelijke ondersteuning op de proppen ipv van een hoop lariekoek.
Tot op dit moment heb je een hoop dingen verkondigd maar geen enkele bewering is onderbouwd, nee 'men' moet het maar gewoon van je aannemen want ja jij bent krieltje van DBB en ik ben slechts een noob op het gebied van AS en heb slechts 65 posts.
Ga iemand anders ff in de maling nemen bro.![]()
Maar goed we gaan veder, zal je verder niet meer aanvullen of beargumenteren.
Dacht dat jij met het kleineren begon, ik met mijn 65 posts.
Denk ook dat de laatste link bewijs genoeg is dat anavar milder is dan elke andere 17AA, tis namelijk niet zomaar een stukje tekst.
Ja man, ben hier om te leren, niet om met hobbits te strijden voor gelijk.
Geintje, kun je toch wel tegen he.
Zo zal je ook waarschijnlijk wel weten dat zeer waarscijnlijk ug labs goedkopere toxische middelen bijmengen bij de peperdure oxandrolone....Hahaha, wat ben jij toch een lolbroek zeg, en dat voor een hoofdlaborant, je moet je ogen uit je kop schamen om zoiets te zeggen.
Als hoofdlaborant weet je vast ook wel dat je met harde bewijzen aan moet komen wil je iets beweren. Wat is 'zeer waarschijnlijk' nou weer voor een enorme onzin man?
Als het zo gemakkelijk zou zijn is het zeer waarschijnlijk ook zo dat je inderdaad reageerbuisjes schoonmaakt en dat het tijd wordt dat ze jou de zak geven.
Kom eerst maar met feitelijke ondersteuning op de proppen ipv van een hoop lariekoek.
Tot op dit moment heb je een hoop dingen verkondigd maar geen enkele bewering is onderbouwd, nee 'men' moet het maar gewoon van je aannemen want ja jij bent krieltje van DBB en ik ben slechts een noob op het gebied van AS en heb slechts 65 posts.
Nu zegt Krieltje dat hij er verder niet op in gaat. En probeer jij met 2 berichten hem weer uit de kast te trekken.
Beetje zielig ben je inderdaad wel.
Jij vind hem eendan ben jij zeker een
Stop er toch eens mee man..
heey k*tTEKOP kijk ff in de echt en sectie testraporten voor je zoiets uitkraamt kerel,Kijk ff van wie de UG en de HG raporten afkomen,tjonge wat heb je toch een stelletje mong*len rondlopen ''die het allemaal wel weten''.
KEREL je weet helemaal nix en denkt de wijsheid in pacht te hebben,imo ben je een provocerende imbiciel.
wat heb je trouwens bijgedragen op provocatie en allen gericht in 1 topic....helemaal nope
belachelijk en arrogant gedrag
Zo zal je ook waarschijnlijk wel weten dat zeer waarscijnlijk ug labs goedkopere toxische middelen bijmengen bij de peperdure oxandrolone....
heey k*tTEKOP kijk ff in de echt en sectie testraporten voor je zoiets uitkraamt kerel,Kijk ff van wie de UG en de HG raporten afkomen,tjonge wat heb je toch een stelletje mong*len rondlopen ''die het allemaal wel weten''.
KEREL je weet helemaal nix en denkt de wijsheid in pacht te hebben,imo ben je een provocerende imbiciel.
wat heb je trouwens bijgedragen op provocatie en allen gericht in 1 topic....helemaal nope
Misschien dat ik een dagje ouder wordt, heb die testrapporten bekeken maar zie helaas nergens een bevestiging of enig aantoonbaar bewijs dat UG labs goedkopere toxische middelen bij oxandrolone mengen...
Maw is jou redenatie nog steeds kul.
Misschien dat ik een dagje ouder wordt, heb die testrapporten bekeken maar zie helaas nergens een bevestiging of enig aantoonbaar bewijs dat UG labs goedkopere toxische middelen bij oxandrolone mengen...
Maw is jou redenatie nog steeds kul.
Waren ze jou op bodynet zat?
Kan ik me wel wat bij voorstellen iig...je blijft maar doorzuigen.
Komt sneu over hoor.