MuscleMeat

And again.

Bezoekers in dit topic

Animallegs

Reborn
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 feb 2007
Berichten
4.038
Waardering
227
Lengte
1m74
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Alweer, opnieuw, again.
Zoals mijn wederopstanding paar jaar terug, is dit nu weer zo.
Nu voor de long run.
Veteranen kennen me, de oude harde kern, de mensen die DBB groot hebben gemaakt en op de kaart hebben gezet.
Ik ga mezelf dus ook niet helemaal voorstellen, geïnteresseerd? Bekijk mijn topics.
Vroeger teveel gezet? Zeker. Veel gewonnen? Kon meer. Veel verloren? Meer dan ik verwachtte.
Maar wat ik wel gewonnen heb, is zelfkennis, kennis over mijn lichaam, kennis over mezelf en over mijn mentale capaciteiten. Tren fuckt, hard.
Vandaar nu een lage dosis. Misschien kan ik iets meer aan, maar we houden het nu laag.
200mg om 500mg test.
Heel veel posten zal ik denk ik niet, ik heb niet meer de tijd die ik vroeger had.
Later komt een wat meer in-depth post. Voor nu het begin en de progressie.

Uit.
IMG-20230112-WA0007.jpg
IMG-20230112-WA0010.jpg
IMG-20230112-WA0013.jpg
 
In. Heb je ook een doel of alleen lekker groeien.
 
Succes Animal 💪
 
Welkom terug!
Succes :thumb:
 
In. Heb je ook een doel of alleen lekker groeien.
Nee, me gewoon goed voelen en groeien, veel groeien. Ben 38, vrouw en 3 kinderen, weinig tijd dus de podium ambities die ik vroeger had zitten er nu gewoon niet in. Geeft ook niet, ik ben blij dat ik gewoon weer de tijd heb om te beuken in de gym samen met mn vrouw. Quality time samen en mn passie uitoefenen. Daar ben ik nu tevreden genoeg mee 😉
 
Goed, een wat meer in-depth bericht.
Even in vogelvlucht:
Heel lang geleden hier terecht gekomen om meer te weten te komen over bodybuilding, voeding, en steroïden.
De rede waarom ik steroïden ben gaan gebruiken is dat ik niet naturel eruit wilde zien.
Ik heb heel wat gebruikt en ook vrij hoge doseringen. Als ik nu kijk wat ik bereik met lage doseringen, goede voeding (terwijl ik toen ook goed at) en supplementen, had ik er zeker meer uit kunnen halen. Misschien werkte mijn ego mee in de zin van hoge doseringen.
Ik heb een moment op 1500mg test en 1000mg tren gezeten. En zoals gezegd, tren fuckt, hard.
Bij de een meer dan bij de ander maar het is niet voor watjes.
Toch blijft tren het allerlekkerste middel wat er bestaat om naast test te zetten.
De hardheid, aders, kracht, volle look, en zelfs het zweten. De mood swings zijn ieder wel bekend denk ik. En dat is dus ook de reden dat ik hem laag zet. Kinderen kunnen namelijk het bloed onder je nagels vandaan halen 😏 en we hebben 3 echte jongens.

Dus test op 500mg en tren op 200mg. Mocht dat stabiel genoeg blijven, wil ik nog weleens op 400mg gaan zitten.
Ik ben niet meer gevoelig voor mensen die zeggen: is dat nou wel verstandig, denk om je gezondheid, je moet letten op dit en dat.
Door de jaren heen ben ik meer een klootzak geworden. Ik eet vlees, heb niks met vegan-shit, en train als een egoïstische idioot.
Bosbessen horen in de taart van oma, en biologisch geteelde haver is voor biologische hei-kneuters.
Voedt me, geef me eiwitten, laat me trainen en zet m'n prik. Dan ben ik op m'n best.
Alleen nu niet meer in mn eentje zoals een paar jaar terug, maar samen met mijn soon-to-be vrouw.
Ze heeft reuma als sinds haar kindertijd en met alle medicatie en injecties is dat niet heel veel beter geworden, totdat ze het trainen ook wilde proberen. Nee, geen roidz uiteraard. Maar ze doet volledig met mijn trainingsschema mee en ik push en begeleid haar zo hard ze het kan hebben.
Dit werkt goed voor haar en haar lichaam.
Zo hebben we ook meer tijd samen want een groot gezin is lastig tijd maken voor elkaar.

Ik zou bijna vergeten te zeggen dat ik 4 maanden geleden begonnen ben. En ja, na een maand meteen weer terug gaan prikken.
Nogmaals, ik doe wat ik doe, ik train wat ik train.
Tren is de baas.

Gewicht momenteel 103kg, 1.75cm en eigen gemeten vetpercentage is 17,6% dus 20%.

Uit.
 
Side note: sinds ik terug in de gym ben zie ik een wereld die ik compleet haat. Jochies en wijven die trainen voor Instagram. Wijven die nooit zin hadden om van de bank af te komen met hun vette reet, maar omdat het likes oplevert en geile comments van shady mannetjes, staan ze ineens alles te filmen. Ze zijn de bom, de shit op social media. Ineens is iedereen personal trainer, coach, deskundige? Flikker op, omdat je met je kut naar achter staat en dumbbell row naar je heup trekt op een nette manier ben je coach en trainer? Nope, dat ben je niet. Ik hield van de mannenwereld die de sportschool vroeger was. Die is nu een speeltuin voor aandacht te kort komende tieners.
 
Goed verhaal, in.

Ga je blasten en cruisen?
 
Goed verhaal, in.

Ga je blasten en cruisen?
Wat is blasten en cruisen? Ik denk dat je mn duur qua kuren bedoeld? Uhm, ik blijf gewoon on totdat ik niet meer wil. 😅 En als ik dan 'off' ga zal het gewoon 100mg test PW zijn. Ik ben helaas verslaafd aan het mentale gevoel en het laat me gewoon beter de dag doorkomen. Ik ben al 20 jaar glazenwasser en dat is erg intensief (ik loop niet lekker warm in kantoortjes ramen op arm hoogte te zemen zeg maar). En ik moet eerlijk zeggen, na je 35e gaat (voor mij) niet alles meer van een leien dakje. Niet eens het libido, maar ik kan het fysiek beter aan.
 
Wat is blasten en cruisen? Ik denk dat je mn duur qua kuren bedoeld? Uhm, ik blijf gewoon on totdat ik niet meer wil. 😅 En als ik dan 'off' ga zal het gewoon 100mg test PW zijn. Ik ben helaas verslaafd aan het mentale gevoel en het laat me gewoon beter de dag doorkomen. Ik ben al 20 jaar glazenwasser en dat is erg intensief (ik loop niet lekker warm in kantoortjes ramen op arm hoogte te zemen zeg maar). En ik moet eerlijk zeggen, na je 35e gaat (voor mij) niet alles meer van een leien dakje. Niet eens het libido, maar ik kan het fysiek beter aan.
Tegenwoordig noemen ze dat cruisen, vroeger was het een bridge tussen 2kuren.
Cruise van 150mg E/C tot je volgende kuur/blast. Hoort zich wat stoerder aan 😂😉
 
Flink wat afgevallen al maar als je effectief wat massa wil aanzetten kun je beter nog even doorcutten. Op hoog vetpercentage is je insulinegevoeligheid waarschijnlijk fucked en zul je heel makkelijk vet gaan aanzetten.
 
Side note: sinds ik terug in de gym ben zie ik een wereld die ik compleet haat. Jochies en wijven die trainen voor Instagram. Wijven die nooit zin hadden om van de bank af te komen met hun vette reet, maar omdat het likes oplevert en geile comments van shady mannetjes, staan ze ineens alles te filmen. Ze zijn de bom, de shit op social media. Ineens is iedereen personal trainer, coach, deskundige? Flikker op, omdat je met je kut naar achter staat en dumbbell row naar je heup trekt op een nette manier ben je coach en trainer? Nope, dat ben je niet. Ik hield van de mannenwereld die de sportschool vroeger was. Die is nu een speeltuin voor aandacht te kort komende tieners.
Grotendeels hierom train ik ook ‘thuis‘. Als je gaat deadliften staan er ineens stel van die Monkey’s te kijken naar iets wat ze bijna nooit zien. Al dat gelul en foto’s etc zit ik niet op te wachten. Wil rustig geconcentreerd trainen en liefst me eigen muziek aan.
 
Heb je nog foto's van toen je op 1500mg test / 1000mg tren pw zat, ben wel benieuwd wat dat doet met iemands fysiek.
 
Heb je nog foto's van toen je op 1500mg test / 1000mg tren pw zat, ben wel benieuwd wat dat doet met iemands fysiek.
Denk dat de eerste 3 fotos dat waren. En for the record, ik had dit ook kunnen halen met minder roidz. Maar goed, dat heb ik hierboven wat uitgelegd 😬
 
Hey leuk, je zat bij oasis Fitclub in Den Haag voordat ze waren verbouwd enzo! Is dat nu een speeltuin of ben je geswitcht?
Ik heb tot 2012 geloof ik daar gesport? En dat is sowieso heel erg veranderd. Het is nu red gym geloof ik, meer vechtsport gericht? Ik train nu bij supergym in Rijswijk. Erg groot, compleet, maar wel een speeltuin.
 
Massa zat er zeker op, jammer dat je nooit echt diep gegaan bent met cutten. Ben je dat nog wel van plan?
 
Massa zat er zeker op, jammer dat je nooit echt diep gegaan bent met cutten. Ben je dat nog wel van plan?
Ik was bezig met cutten voor de Juliette Bergman cup, toen scheurde m'n kuit... Dat heeft lang geduurd voordat ik redelijk terug was.
 
Back
Naar boven