AndroidHealthClinic

Androgel naar Sustanon 250

Peiling Peiling Is TS na een paar maanden TRT nog steeds een mongooltje?

• Ja

Stemmen: 9 81,8%
  • Nee

Stemmen: 2 18,2%

• Totaal stemmers
    11
  • Topic Starter Topic Starter
Je kunt 1 ml (250mg) verdelen over twee injectiespuiten en één spuit in tandenborstelkoker in groentenvak van koelkast bewaren. Temperatuur moet niet (lang) onder nul komen, maar liefst ook niet >5 graden celsius; dan kun je veilig een spuit een week bewaren.

Je kunt 1 ml (250mg) verdelen over twee injectiespuiten en één spuit in tandenborstelkoker in groentenvak van koelkast bewaren. Temperatuur moet niet (lang) onder nul komen, maar liefst ook niet >5 graden celsius; dan kun je veilig een spuit een week bewaren.
Huh? Test bewaar je toch nou juist precies niet in de koelkast omdat de olie dan kan kristaliseren? Gewoon kamertemperatuur is de bewaartemperatuur van dat spul toch?

Kamertemperatuur is niet veilig (i.v.m. bacteriegroei) om een spuit een week te bewaren. Zo lang de temperatuur niet (lang) onder nul komt blijft Sustanon (of elke AAS op oliebasis) prima en gaat niet kristaliseren.

Waarom gewoon geen sus125 produceren?

Bestaat dat niet?

Ik ben gewoon bang voor bitchtits.

Het gaat hier niet om resthoeveelheid wat zgn is overgebleven, maar zgn verse vulling in steriele staat. Je kunt een dopje(luer) op de spuit doen of zetnaald met afdichting er op.
Je vail bewaar je ook tussen de 5-25 graden celsius. Evt koude spuit paar uur vooraf uit de koeling halen, of vooraf 5min in je hand verwarmen

AAS van UG labs in multidose vials bevatten vaak erg veel benzyl alcohol wat bacteriegroei voorkomt. Het rubber blijft echter een bron van besmetting. Het rubber van multidose vials kan ook bisfenol-A (BPA) bevatten (aannemelijk dat die kans verhoogd is als vial uit China komt).

"With consecutive re-injections, an increasing presence of BPA was detected on the HPLC chromatograms, indicating the red rubber HPLC vial septa as a source of cross-contamination with BPA. Within eight injections using the same septum, the BPA concentration in the vial progressively increased from the value of zero at the first injection to that of 7.8 ng/ml at the eighth injection" (zie bijlage).

Bijlagen

AAS van UG labs in multidose vials bevatten vaak erg veel benzyl alcohol wat bacteriegroei voorkomt. Het rubber blijft echter een bron van besmetting. Het rubber van multidose vials kan ook bisfenol-A (BPA) bevatten (aannemelijk dat die kans verhoogd is als vial uit China komt).

"With consecutive re-injections, an increasing presence of BPA was detected on the HPLC chromatograms, indicating the red rubber HPLC vial septa as a source of cross-contamination with BPA. Within eight injections using the same septum, the BPA concentration in the vial progressively increased from the value of zero at the first injection to that of 7.8 ng/ml at the eighth injection" (zie bijlage).
Je plaatst hier iets over vials terwijl ts ampullen gebruikt van een pharma ipv een ug lab.. of duid dit hele bericht ook op spuiten gevuld met test uit een pharma ampul?

Dit was in reactie op wat persoon voor mij over vials zei. Beetje off-topic, dat geef ik toe.

Goeie info.

Ik moet eerlijk zeggen, sus250 qua libido is apart. Afgelopen 3 dagen 5 x gepompt gewoon

Ik voelde me agressiever op die stomme gel dan op sustanon

Het werkt anders volgens mij want het voelt anders

Over Vails, je maakt elke keer dat je gear trekt ook vooraf je rubber schoon met Alcohol Doekje. (maar het stukje van mij ging over bewaar temp.)

Laat is ff een pic zien van de sustanon die je gebruikt.

Het zal wel legit zijn idd. Net zoals je ineens na 2 dagen een geweldige libido hebt :roflol:

Terug
Naar boven