AndroidHealthClinic

Androgel naar Sustanon 250

Peiling Peiling Is TS na een paar maanden TRT nog steeds een mongooltje?

• Ja

Stemmen: 9 81,8%
  • Nee

Stemmen: 2 18,2%

• Totaal stemmers
    11
Mijn punt is dat injecties totaal niet zo werken. En zeker niet in zo een korte tijd.

• Topic Starter Topic Starter
dat blijft jouw punt dan ahahaha

Mijn punt is anders ahaha

Ik denk dat jij gewoon uit je nek zit te lullen. Teveel tegenstrijdige posts lees ik in dit topic.

Trainer? Dit soort vragen kun je beter aan je behandelend arts stellen. Als de dosering van de testosterongel hiervoor goed afgesteld was, zou je geen verschil mogen bemerken.
Correct. De meeste trainers zijn geen arts. Veel artsen zijn zelfs te weinig onderlegd in endocrinologie.

Of je je dosering moet voelen? Bij een TRT dosis zit je gewoon binnen de normale referentiewaarden, net als iedereen met een normale gezondheid. En dus voel je je dan ook net als iedereen met een normale gezondheid. Je merkt er dus niets van.
(Behalve wanneer je zwaar hypogonadaal was, dan merk je dat je terug "normaal" functioneert, en dat je minder ziek/zwaarmoedig/moe bent).
Ik vind het heel bizar dat sommige mensen denken dat je van een shotje of een smeerseltje Testosteron ineens een supermens wordt. Niet dus. Misschien als je zwaar gaat kuren, maar zeker niet op een gezonde TRT dosis.
Sorry indien ik met dit nieuws een aantal mensen ontgoochel, maar dit is nu eenmaal hoe dit TRT protocol werkt. Het dient niet om te kuren. Het dient om mensen te genezen, om mensen terug een normale bloedwaarde te geven. Testosteron is een geneesmiddel, wanneer het medisch correct wordt gebruikt. Bij misbruik wordt het een anabool product dat spiergroei kan stimuleren en tegelijk een heleboel andere effecten veroorzaakt (goede en slechte).

Correct. De meeste trainers zijn geen arts. Veel artsen zijn zelfs te weinig onderlegd in endocrinologie.

Of je je dosering moet voelen? Bij een TRT dosis zit je gewoon binnen de normale referentiewaarden, net als iedereen met een normale gezondheid. En dus voel je je dan ook net als iedereen met een normale gezondheid. Je merkt er dus niets van.
(Behalve wanneer je zwaar hypogonadaal was, dan merk je dat je terug "normaal" functioneert, en dat je minder ziek/zwaarmoedig/moe bent).
Ik vind het heel bizar dat sommige mensen denken dat je van een shotje of een smeerseltje Testosteron ineens een supermens wordt. Niet dus. Misschien als je zwaar gaat kuren, maar zeker niet op een gezonde TRT dosis.
Sorry indien ik met dit nieuws een aantal mensen ontgoochel, maar dit is nu eenmaal hoe dit TRT protocol werkt. Het dient niet om te kuren. Het dient om mensen te genezen, om mensen terug een normale bloedwaarde te geven. Testosteron is een geneesmiddel, wanneer het medisch correct wordt gebruikt. Bij misbruik wordt het een anabool product dat spiergroei kan stimuleren en tegelijk een heleboel andere effecten veroorzaakt (goede en slechte).
Met je eens, mijn test waarden waren heel laag, total t was een grap. Het werd serieus genomen door de dokter en ik voel me nu op therapie lekker. Terug van weggeweest als het ware. Libido is sowieso goed geworden, meer energie, voel me heerlijk. In de gym kan ik meer, spieren zijn ronder geworden.

Ik wil niet kuren of extreem hoge levels. Gewoon duurzaam trt en gezond leven. Qua spiermassa en gewicht zit ik goed. Een beetje minder vet is altijd welkom natuurlijk.

Anyway, meer dan sus250 zal ik nooit nemen.

Goed punt. Ik denk dat er inderdaad vaak misverstanden bestaan over wat TRT doet. Een van de meest voorkomende misvattingen is dat er een lineaire relatie bestaat tussen testosteronwaardes en welbevinden (of libido). Ik hoor regelmatig jonge mannen met een testosteronwaarde van rond de 10nmol/l zeggen dat zij TRT overwegen of (tevergeefs) bij een endocrinoloog hebben aangeklopt. Met een waarde van 10nmol ben je niet hypogonadair en een verhoging naar, pak weg, 20nmol/l wil niet zeggen dat je je welbevinden of libido dan ook twee keer zo groot is. Zodra je testosteron neemt zal ook de concentratie van een hele reeks van andere hormonen (DHT, estradiol, etc.) veranderen: niemand kan je de garantie geven dat die verandering gunstig uitpakt.

Omdat ik hier een vraag over kreeg, nog even een toelichting bij mijn vorige punt. Er zijn verschillende referntiewaarden voor testosteron in omloop met verschillende ondergrenzen: 8, 10 en 12 nmol/l zijn o.a. onddergrenzen die worden gehanteerd. Om in te schatten of TRT nodig is bij lage waardes is meer dan één meting nodig, omdat waardes over de tijd kunnen variëren. Daarnaast moeten ook andere waardes meegenomen worden; met name SHBG, omdat dit aangeeft hoeveel ongebonden 'vrij' testosteron in omloop is. Bij een laag testosteron i.c.m. laag SHBG kan het vrij testosteron alsnog binnen de referentiewaarden vallen.

Wanneer iemand lange tijd rond de ondergrens zit, zal per patiënt gekeken moeten worden of het redelijkerwijs te verwachten is dat de symptomen die iemand heeft verminderd kunnen worden door TRT. Mijn punt eerder was dat er soms te hoge verwachtingen zijn t.a.v. TRT. Wanneer iemand een lage testosteronwaarde heeft, maar deze nog wel binnen het interval valt van normaalwaarden, dan zal TRT vaak niet het gehoopte effect geven.

Met je eens, mijn test waarden waren heel laag, total t was een grap. Het werd serieus genomen door de dokter en ik voel me nu op therapie lekker. Terug van weggeweest als het ware. Libido is sowieso goed geworden, meer energie, voel me heerlijk. In de gym kan ik meer, spieren zijn ronder geworden.

Ik wil niet kuren of extreem hoge levels. Gewoon duurzaam trt en gezond leven. Qua spiermassa en gewicht zit ik goed. Een beetje minder vet is altijd welkom natuurlijk.

250mg sus per week is kuren en geen duurzaam TRT. Een derde (80 tot 125 mg per week) per week dat zijn normale TRT dosissen. Een beetje minder vet, dat doe je door je eetgewoontes aan te passen.

Voor lezers die onervaren zijn, dit kan niet na 1 injectie al.(zou bijna denken dat je een groot blik spinazie hebt gegeten)

Verder blijf ik het vreemd vinden dat je niets is uitgelegd qua gebruik van spuit en naald, en het daadwerkelijke zetten van je inject.
Je praat over een arts die je adviseert vanwege lage testwaarden. Het lijkt mij er meer op dat je zelf gaat 'experimenteren' met.
Niet erg natuurlijk, maar compleet wat anders dan op doktersadvies.

250mg sus per week is kuren en geen duurzaam TRT. Een derde (80 tot 125 mg per week) per week dat zijn normale TRT dosissen. Een beetje minder vet, dat doe je door je eetgewoontes aan te passen.
Met je eens.

Dinsdag afspraak Uroloog omdat het verkeerd ging bij de huisarts (ze liet 1/5 achter in de ampul omdat ze de verkeerde naald gebruikte). Hij zal het me goed laten zien en de juiste naalden voorschrijven.

Zal gelijk vragen of veilig is om mij dosis te verdelen om de 5 @ 7 dagen 125 mg sus…

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik me best moe voel vandaag … ben gaan trainen en ging wat traag. Ik ben niet aangekomen en houdt ook geen vocht vast. Dieet is echt goed, vrij van suikers en slechte vetten.

Sus250 voelt anders aan dan Androgel.

Laatst bewerkt:
Voor lezers die onervaren zijn, dit kan niet na 1 injectie al.(zou bijna denken dat je een groot blik spinazie hebt gegeten)

Verder blijf ik het vreemd vinden dat je niets is uitgelegd qua gebruik van spuit en naald, en het daadwerkelijke zetten van je inject.
Je praat over een arts die je adviseert vanwege lage testwaarden. Het lijkt mij er meer op dat je zelf gaat 'experimenteren' met.
Niet erg natuurlijk, maar compleet wat anders dan op doktersadvies.
E70-E096-B-6-E64-455-F-9152-82-B1187-A2009.jpg

Zo goed? Ahahah

Ik ben nieuw met deze shit. Vandaar dat ik als onervaren overkom. Mijn doel is om dit goed te doen en ervaring op te doen door naar ervaren mensen te luisteren.

€3,4 per ml?

Dat suf zijn had met suikerspiegel te maken. Dit was heel laag vond het al raar … iemand hier ervaring mee? Trt en lage suikerspiegel door trainen?

Hoe dan ook ben je erg slecht geïnformeerd vanuit de Arts of verpleegster die je helpt(helpen moet) Maakt mij niets uit of je zelf met gear speelt of op recept, maar het komt me vreemd over als je compleet aan je lot overgelaten wordt. (wat ik eerder aangaf) Er geldt geen beperking meer door Covid, du dat kan het ook niet zijn. Verder blijf ik bij mijn eerdere bericht, of het op recept is of niet. De werking van Sust is niet anders. 10ML vail is nog onhandiger trekken als je geen ervaring hebt, zeker als de vail leger raakt

Hoe dan ook ben je erg slecht geïnformeerd vanuit de Arts of verpleegster die je helpt(helpen moet) Maakt mij niets uit of je zelf met gear speelt of op recept, maar het komt me vreemd over als je compleet aan je lot overgelaten wordt. (wat ik eerder aangaf) Er geldt geen beperking meer door Covid, du dat kan het ook niet zijn. Verder blijf ik bij mijn eerdere bericht, of het op recept is of niet. De werking van Sust is niet anders. 10ML vail is nog onhandiger trekken als je geen ervaring hebt, zeker als de vail leger raakt
Maakt je wel uit, anders had je het niet neergeplempt.

Hoe voelt sustanon dan aan?

Want hiervoor zat ik op androgel.

Maakt je wel uit, anders had je het niet neergeplempt.

Hoe voelt sustanon dan aan?

Want hiervoor zat ik op androgel.
Omdat het verwarrend is, zeker voor onwetende. Dus geef ik netjes aan hoe ik je topic ervaar. Lees jezelf in over het product wat je gebruikt, wanneer het ‘inkickt’ wanneer de esters hun werk gaan doen. Na 1inject zijn je spieren niet ineens ronder wat je schrijft. Libido in 2 dagen op peil/hoog…..

Terug
Naar boven