Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar ik vind hem juist zwaarder als ik dat niet doe. Je ziet dat ik soms even helemaal tot boven ga, 1-2sec wacht en dan opnieuw squat. Dan kan ik even rusten. Als ik niet tot bovenga en spanning behou vind ik ze zwaarder, en het lijkt me sterker te maken. Wat denk jij hierover?
Ja maar ik vind hem juist zwaarder als ik dat niet doe. Je ziet dat ik soms even helemaal tot boven ga, 1-2sec wacht en dan opnieuw squat. Dan kan ik even rusten. Als ik niet tot bovenga en spanning behou vind ik ze zwaarder, en het lijkt me sterker te maken. Wat denk jij hierover?
tnx man die bench press is ook goed aan het stijgen sinds ..
Front squats zijn echt de shit!Nette training hoor... bevalt die front squat een beetje?

Ik wou backsquatten, maar had er geen tijd meer voor, kwam om kwart na 9 binnen en gym sluit om 10. En aangezien ik hier niet echt zwaar op ga kon ik dus maar beter hiervoor kiezen.
wtf ??Ja man, gewoon meer agressiviteit erin gooienDat is nu misschien rot, maar de volgende training ben je misschien blij dat het wat makkelijker is?