XXL Nutrition

andy88's log: A Westside Story

Moet je niet nog ietsje meer naar boven gaan :)?

• Topic Starter Topic Starter
Moet je niet nog ietsje meer naar boven gaan :)?
Ja maar ik vind hem juist zwaarder als ik dat niet doe. Je ziet dat ik soms even helemaal tot boven ga, 1-2sec wacht en dan opnieuw squat. Dan kan ik even rusten. Als ik niet tot bovenga en spanning behou vind ik ze zwaarder, en het lijkt me sterker te maken. Wat denk jij hierover?

****ing nice squats man
en goede diepte ook

Ja maar ik vind hem juist zwaarder als ik dat niet doe. Je ziet dat ik soms even helemaal tot boven ga, 1-2sec wacht en dan opnieuw squat. Dan kan ik even rusten. Als ik niet tot bovenga en spanning behou vind ik ze zwaarder, en het lijkt me sterker te maken. Wat denk jij hierover?

Goh, eerlijk gezegd lijkt het mij niet zo veilig om niet in "lockout" te stoppen bovenaan. Zolang je de spanning in je spieren behoudt maakt het me volgens mij niet echt uit, 't zal eerder iets mentaal zijn.

maandag 23/03/2009

squat
3x5x90

bench press
3x5x55

Dan was er nog een romanian deadliftwegens trainingen bij een maat en kon niet DL.

dips
5xBW+5
3xBW+5

goed getraind,, dikke squats :O

Laatst bewerkt:
Jij gaat als een trein met je squats man! Goed bezig.

Goei werk Andy !

60kg pendlays sterk ook

woensdag 25/03/2009

front
squat
3x5x60 //beetje teveel naar voor aan het buigen

mil press
5x40
4x40
4x40

pendlay rows
2x5x62,5
5x55

chins
4xBW
2xBW

pendlay's resetten naar 55

Nette training hoor... bevalt die front squat een beetje?

vrijdag 27/03/2009

squat
4x
5x
4x92,5

bench press
4x57,5
2x57,5
2x55 :eek: wtf ??

deadlift
3x105 fail
3x95

dips
5xBW
5xBW+2,5

Hoe jammer dat mijn k*tdag weerspiegelt werd in men training, want ik voelde me voor de training sterk. Bench press voelde belachelijk zwaar, ik weet echt niet hoe dat komt want die vorige 55 ging zo vlot. Ik heb er ook soms zo weinig controle op.

Ik kan dus op niets verhogen volgende training, alles failde.

Dat is nu misschien rot, maar de volgende training ben je misschien blij dat het wat makkelijker is :p?

Weekend goed rusten en maandag die 3x5x92.5 binnenhalen en de rest volgt volgt vanzelf!

maandag 30/03/2009

squat
4x92,5
4x92,5
5x90

mil press
5x40
4x40
2x40
zwaar

pendlay rows
3x5x52,5
gereset

chins
4xBW
3xBW

Ik zal blij zijn als die examens voorbij zijn. Ik sta niet mentaal sterk genoeg om alles te geven bij squat en mil press.

Laatst bewerkt:
Sterke training! Bruuute Squat

Terug
Naar boven