Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
10x80 met frontsquat is netjes.
en een chainyoke heb ik nog niet gedaan,maar ik denk dat dat een gans gedoe is om daar met 210kg mee te lopen
Damn that n**ga, tegenwoordig is er geen enkel log meer veilig voor de trollmeister 2000!
!Dat doe ik persoonlijk niet nee, omdat je dan gelijk van onderaan al begint te pressen, wat je bij jerks bijna niet doet. Zou ook niet zo prettig zijn voor je polsen denk ik.Yeah. Maar voor Push Press kan je de bar niet volledig racken, zoals bij Push Jerk , toch?
Hmm interesting..Maar ik moest je nog zeggen, ik zei vandaag tegen Tom Goegebuer (super relaxte kerel btw) dat ik me afvroeg of low-bar squats niet een voordeel kunnen hebben voor Olympic Lifters, en dan bijvoorbeeld het frequentie highbar backsquats en frontsquats wat beter verdelen. Als argument gaf ik dan dat backsquats/frontsquats quasi gelijke lifts zijn, maar hijzelf vond dit niet, omdat er toch 20kg verschil tussen deze 2 zit.
Ik zei dat ik een leek was op dit gebied uiteraard, maar ik dacht omdat het verschil tussen lowbar-squat en highbar-squat, en door de carry-over van LB-squats naar front en HB squats dacht ik dat ze er ook baat zouden bij hebben.
Maar hij zei dan dat voor de oly lifts, die rechtere rug positie belangrijker is. Omdat er nergens in oly lifts diezelfde LB-squat-stijl is terug te vinden (rug grotere hoek, knieeen loodrecht tov grond, die 'extra hip drive').
Ik ga iig meer front squatten, maar blijven LB-squatten. Ik heb toch nog steeds het gevoel dat die LB-squat sneller stijgt dan HB, en dus stijgt men HB-squat sneller met LB-squatten.
tldr; Ik weet niet meer of ik u in de toekomst nog ga aansporen om LB te squatten, maar ik ga de test iig op mezelf doen.
noot aan mezelf: explosiever worden (meer frontsquats, meer dit) en keep elbows forward, niet de bar zoals MP vasthouden
Mooi 60 snatch! strict of moeten uitduwen?
Die pushpress kan beter, mss wekelijks toch een zware overhead doen gij
Yup, goed om te horen dat ik geen onzin uitkraam.Dat doe ik persoonlijk niet nee, omdat je dan gelijk van onderaan al begint te pressen, wat je bij jerks bijna niet doet. Zou ook niet zo prettig zijn voor je polsen denk ik.
Kheb exact hetzelfde, alleen ga ik toch wat meer frontsquats doen (wie weet zelfs HB squats) om toch wat explosiever te worden op de quads. Men Push Press moet volgens mijn squat/mp toch wel minstens 85 zijn als ik die olympic gasten bezig hoor.Hmm interesting..
Feit is dat LB meer aanspraak doet op je totale posterior chain, en dat is belangrijker voor mijn trainingsdoelen dan ubersterke quads. Toch vind ik HB prettiger om uit te voeren.
Het cleanen was geen probleem! PP ipv PJ voor meer directe shoulder power te krijgen.Kan komen doordat je nog een deel op je armen trekt. Waarom trouwens geen push jerks? Kan je nadien overzetten op de log.
hij heeft ze gefail toch?staat bij,60kg 2x failMooi 60 snatch! strict of moeten uitduwen?
Die pushpress kan beter, mss wekelijks toch een zware overhead doen gij

sorry