AndroidHealthClinic

andy88's log: A Westside Story

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
ma 29/8/11 UB DE

bench press + MM dubbel
8x3x45-47.5

floor press
3x70
3x80 heavy
3x75

paused bench
5x70 + 3 t&g

pendlay rows
5x5x85 pr

pullups
8xbw
8xbw
7xbw

Hoe zit er ier johnson ? Morgen heavy bench ? As ge ne schat zijt slijpte eel snel ff da buiske van de farmers ! xxx

• #1.103
Morgen heavy bench!! Ofwel triple met 90 ofwel de 97.5 aanvallen!!
Maar ook examen, dus da farmer buizeke doe ik wel morgen!

• #1.105
vr 2/9/11 UB ME

bench press
1x80
1x90
1x95 vlotter als vorige x :)
1x90 + f lag niet goed

military press
3x3x57.5 pr woot woot nice

bb curls
8x40
6x45
5x45
10x40 cheat

fat db press arms wide
13x22
10x27
4x32 + f was al kapot :)

Goei training, ik moest me er echt wel doorsleuren, low-carb gevoel constant! ZEER tevreden over men military press progressie!

dam man, de fat db press nog gedaan :-) ik hou deze voor volgende week; Sterke mil press wel!!

K*tfilmpje imo

• #1.109
The camera loves me

ma 5/9/11 UB REP

bench press nieuw bankje! (5reps)
70
75
80 next time 82.5-85!
75
72.5

floor press
3x70
3x75
6-8x65

pendlay rows
5x5x87.5 pr

incline db press 4 sets
side raises 3 sets

+ 2 high rep press voor extra verzuring

ok, ff wennen aan volume.
Liedekerke zie ik nog wel of ik meedoe!

Liedekerke zou mooi zijn, gwn zien wat de rug etc zegt.

Ik zou zegge: Schrijf u in, en als de rug et laat afweten, drop it... maar dan zijde al zeker van een goej plekske ;-) frontseat beby!!

Toch vreemd die rug, ge doet dezelfde oefeningen als derest en uwen techniek is goed. Volgens mij gaat ge gwn te graag naar dieje kiné..

Moest het tegen Liedekerke beter zijn, dan denkek dat de onderdelen niet zo belastend zijn voor uwe rug? (truckpull, herculeshold, log,...)

• #1.113
Probleem met die rug is volgens kine denk ik dat de transverse abdominis en multifidi extreem zwak zijn. En daarom rugpijn veroorzaker. Dus ik doe nu elke dag enkele oefeningen hiervoor. Morgen ga ik er voor 2de keer naartoe en krijg ik nog wat meer info.

Ik maak wel progressie hoor op rugkracht/beenkracht, maar die rug voelt gewoon vaak ****ed up, en ik ben eigenlijk al zo lang bezig met dat in orde te krijgen en heb nog steeds geen resultaat en momenteel is dit nu men prioriteit, daarom dat ik even geen squats/deadlifts ah doen ben (of strongman stuff).

ur right! eerst zien dat die rug in orde is, voor te gaan trashe op een event. Ik zou zegge; ge kent Liedekerke en gezien elk even hetzelfde is, kunt ge zelf inschatten of het haalbaar is of niet. Choose Wisely Andy San!

• #1.115
Yes sir!

wo 7/9/11 LB rehab + extra workout

squats 3x10x40
bulgarian split squats 3x5xL 5xR

bekkenbodem controle, alles dus traag en ik probeerde ook een goeie stretch te voelen onderin.

pullups 4x4xBW+10
chins 3x8

CoC
2x10xT slow + upside down
10x1 slow met cheat (toch nog 2 reps R :))
wrist roller 2 longass sets

Nog nooit zo'n harde onderarm pomp gehad, was echt STAALhard, 31cm

15fjfgw.jpg

Kippenpoten brah

harde kippepote :-) sick besterd :-)

Onderarm ziet er ziek uit op die foto :p shit joh, precies filmpke van liedekerke!

onderarmen en calves beide 31 cm

Terug
Naar boven