MuscleMeat

andy88's log: A Westside Story

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
Bring it on, zal waarschijnlijk nog niet voor de eerste maanden zijn omdat techniek primeert maar ik doe mijn best:)

Hela! I was srs! Is dat wel 45° die incline :scratch:

Maar die DL is ook idd een mooie challenge, maar daar moet ik voorlopig nog even voor passen.

85 log / 95 pendlay rows gaan goed maar zitten is dodelijk voor mijn rug, even een gepeperd mailtje sturen naar men kinesist.

mja de wauter is nen bencher hé :-) elke bench challenge gaat eraan... daarom een deadlift challenge :-)

zitten= voor losers!

Hela! I was srs! Is dat wel 45° die incline :scratch:

Maar die DL is ook idd een mooie challenge, maar daar moet ik voorlopig nog even voor passen.

85 log / 95 pendlay rows gaan goed maar zitten is dodelijk voor mijn rug, even een gepeperd mailtje sturen naar men kinesist.

Zal geen 45 zijn maar veel scheelt het niet. Ik denk dat mijn dikke squatreet een stuk van de helling teniet doet :o Als je naar het bankje zelf kijk zie je het beter.

@ the deadliftchallenge: ik heb in het verleden met een rugblessure gesukkeld en ik wil me niet kapot trekken aan een 200 dl. Ik heb de indruk dat hoe ik de laatste weken aan het trainen ben hij er wel komt. Dat je rugpijn hebt van gewoon zitten is wel apart. Moest je nu nog altijd rugpijn hebben oke maar enkel zitten?

• #1.164
@ the deadliftchallenge: ik heb in het verleden met een rugblessure gesukkeld en ik wil me niet kapot trekken aan een 200 dl. Ik heb de indruk dat hoe ik de laatste weken aan het trainen ben hij er wel komt. Dat je rugpijn hebt van gewoon zitten is wel apart. Moest je nu nog altijd rugpijn hebben oke maar enkel zitten?

Ik wist niet dat jij ook een rugblessure hebt gehad! Hoe ben je eraan geraakt? Wat was de diagnose / oplossing?

Anyway ik heb zelf een zeer zwakke Transverse Abdominis, ik presteer nihil op core oefeningen waar anderen (training, non-training) vlot overgaan. En dat terwijl ik heel stabiel ben in log, chain yoke, farmers etc.

Enkel pijn bij lang rechtstaan en zitten, of teveel door men rug buig ipv heup/knie-extensie.

Ik wist niet dat jij ook een rugblessure hebt gehad! Hoe ben je eraan geraakt? Wat was de diagnose / oplossing?

Anyway ik heb zelf een zeer zwakke Transverse Abdominis, ik presteer nihil op core oefeningen waar anderen (training, non-training) vlot overgaan. En dat terwijl ik heel stabiel ben in log, chain yoke, farmers etc.

Enkel pijn bij lang rechtstaan en zitten, of teveel door men rug buig ipv heup/knie-extensie.

Kapot getrokken op een strongmentraining bij johan. Paar weken serieus last van gehad en toen een chiropractor op gezocht. Hij heeft mijn rug gekraakt (voelt echt heerlijk) en me aangeraden van veel te stretchen, sindsdien is het een beetje uitkijken en zien dat ik niet te zot doe.

• #1.166
Ja dat kan echt geweldig voelen :) Als je hem zelf met slechte techniek etc geblesseerd hebt zal het idd wel met de tijd terug herstellen, en sterker dan ooit worden! 200 DL by the end of the year!! :fire:

• #1.167
wo 28/9/11 LB Rehab

squat (15 reps)
BW, 20, 40, 50, 50

core stuff (glute bridges, side bridge hip adduct, bird dog, plank)

db press 3x10x27
flies 4 sets

Squat voelde vandaag niet verzurend aan, maar wel buiten adem, weinig rust. Gaat iig beter als 4 weken terug. Spierconditie in benen komt nog goed :)

Hey Andy achtentachtig-san! Hoe zit het voor zondag ivm de schijven enzo? :)

• #1.169
Oh juist ja :) Heb even in warres zen log gevraagd :D

Anyway het kan zijn dat ik meedoe zondag, por jij de wauter ook nog eens wat in z'n zij :)

Wauter! Meedoen! Anders de volgende keer dat je blijft slapen geen verkrachting meer!

• #1.172
ma 3/10/11 LB DE + Rehab

deadlift
15x1x90 (30s rust)

lb rehab

-----------------------------------------

wo 5/10/11
UB DE

incline bench
3x50
3x55
8x3x50

military press
5x3x50

fat db rows
3x10x32 pffffff al even geleden :)

shoulder prehab circuit 2

easy weight! Prilepin's table aan het implementeren op de main oefeningen!

Boe

• #1.175
do 6/10/11 LB Rehab

core stuff

squat
10 reps
20, 40, 50, 60

hang snatch 3 reps
20, 20, 30, 30, 40, 40
= 18 reps

oh squat 6 reps
20, 30, 30

ben die core stuff kotsbeu!! binnenkort eens naar chiropractor, dat eens uitchecken ipv kinesist

begrijpelek... hopelijk brengt de chiropr dan goei nieuws...

• #1.177
vr 7/10/11 UB ME

bench press + chains (20kg)
3x60
1x70
1x75
1x80 traag uitduwen, lekker voor triceps!
1x75

bench press 3reps
80 85 80 80 82.5

db press
10x29.5 pr
8x29.5
10x24.5
8x24.5

pullups
3xBW+10
3xBW+20 pr
2+1xBW+25 chins

triceria extension 4 sets
rear delt 5 sets

Bench voelde goed vandaag! Hieronder men nieuwe schema, goeie focus op bench!
Heb focus extra op triceps gelegd bij 1-board press, maar twijfel nog of ik het volume van die 1-board press moet omwisselen met die van gewone bench daarna.

LB DE & ME zijn vooral nog wat rehab:

zondag UB DE

incline bench speed
military press 80-89% 5x3
rear delt 6 sets

----------------------------

woensdag UB ME

incline bench / bench / military press
1-board press 85-95% 3x1-3
bench press 80-89% 5x3
fat db rows 3x10

------------------------------ rehab alert

dinsdag LB DE

deadlifts 6-15 reps (30sec rust) (90-130kg)
good morning 3-4x12

-------------------------------

vrijdag LB ME

(front) squat 3-4x10-15
1-leg iets
curls / triceps / chest

• #1.178
ma 10/10/11 UB DE

incline bench + bands
8x3x32.5

military press
5x3x52.5

fat db rows
3x10x34.5

turkish getups 3 sets
planks 2 sets 50s

Vandaag eens laten kraken bij chiropractor, dat geknelde zenuw gevoel is misschien wel weg. Ik hoop er op! Voor de rest easy weights!

Ik heb ook wat extra ab/low back werk toegevoegd en ben nog aan het zoeken naar extra oefeningen. WSB all the way baby

looool!

gut training boy :-)

Terug
Naar boven