MuscleMeat

animal pack pilletjes

willem m

Cool Novice
Waardering
0
hallo
ik ben nieuw hier,ben bijna 17 jaartjes oud en train nu een maandje ,3dagen in de week.
vooral gericht op het bovenlichaam,maar ook benen neem ik mee.
ook doe ik nog motocross.
ik heb van een vriend een paar zakjes van animal pack mogen kopen(kwou het eerst eens testen)mag ik dit als beginner innemen?
en welke effecten geeft dit?
het is zo een gesloten doorzichtig zakje met 11 pilletjes er in.moet ik die allemaal innemen 45 minuten voor de trainin?
merci

Animal pack is crap. Ik heb ze allemaal geprobeerd, je merkt er niets van behalve reflecterende zeik.

Inderdaad, Animal is grotendeels rotzooi. Ipv Animal pack kun je net zo goed een goede gedoceerde multivitamine kopen.

Ik heb ook eens Animal Cuts gebruikt gedurende een lange cutperiode. Totaal niets van gemerkt.

animal is goed,ALS je ze allemaal combineert!!

enkel animal pack of stack of test of cut of nitro...daar zal je niets van voelen,als je nu de pack met de M stack en animal Test combineerd dan zal je er meer genot van hebben,het enige nadeel dat je dan hebt is dat je zeeer veel pilletje moet nemen,dus kan je evengoed ander spul nemen,waar je minder caps moet voor nemen...

en ja,je moet dat volledige zakje in 1 keer nemen.

Heb het ook al eens gehad rommel alleen mijn pis gaf licht in het donker

• Topic Starter Topic Starter
maar het kan zeker geen kwaad om het eens te nemen he
maar ik las dat daar testosterol verhogende stoofen inzaten en ook anabolische stoffen
klopt dit?

jonge als je die normale Animal Stak hebt die werkt wel.

Supplement Facts:
Serving Size: 1 Pak
Servings Per Container: 21
Amount Per Serving:
Vitamin C (as ascorbic acid): 50mg
Vitamin B6 (as pyridoxine HCl): 10mg
Calcium (as sulfate, phosphate): 200mg
Zinc (as picolinate): 15mg
Chromium (as picolinate): 100mcg

PROHORMONE COMPLEX:
19-Nor-5-Androstenedione: 100mg
5-Androxydiol: 100mg