Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou je eens in een paar zinnen willen zeggen hoe je tot dit punt bent gekomen? Ik ben nu begonnen met Stronglifts 5x5, en als ik daarmee geen progressie meer heb wil ik door met Wendler 5/3/1 oid.Intredasting, ik volg! Ik kom juist vanaf de andere kant en wil nu eens echt wat sterker worden. Ooit wil ik ook van die krachtstats als jijZou je eens in een paar zinnen willen zeggen hoe je tot dit punt bent gekomen? Ik ben nu begonnen met Stronglifts 5x5, en als ik daarmee geen progressie meer heb wil ik door met Wendler 5/3/1 oid.

No shit. Nog bepaalde routines in een bepaalde volgorde in een bepaald aantal jaar?![]()
Dat heb ik gedaan, maar in zijn logs staan losse trainingen. Geen omschrijving van aanpak. Ik weet dus niet of er een bepaalde opbouw in zit, wil ik daar achterkomen moet ik tientallen pagins's log lezen, zoeken naar patronen etc, of ja, ik kan het gewoon vragen..

sterk ben je idd!
BB-technisch lopen armen en schouders wat achter denk ik?
Rug ziet er in ieder geval massive uit![]()
Locust is terug!Nice dit ga ik volgen. Filmpjes van jou en je broer(tje) vaak gekeken als motivatie shizzle.
Puur vanuit professionele interesse (ben fysiotherapeut/manueel therapeut), wat is er precies met je schouder gebeurd? Is die blessure nu over? Etc.![]()
Wat voor behandeling heb je evoor ondergaan? Ik behandel dagelijks wel 1 of 2 patienten met succes aan impingement klachten met een combinatie van manuele therapie, dry needling en de oefenfilosofie van Ann Cools ea.anterior impingement syndroom, blijft opletten geblazen - sommige oefeningen moet ik nog steeds vermijden
Wat voor behandeling heb je evoor ondergaan? Ik behandel dagelijks wel 1 of 2 patienten met succes aan impingement klachten met een combinatie van manuele therapie, dry needling en de oefenfilosofie van Ann Cools ea.
Raar dat je na zo'n lange tijd nog met klachten rond loopt.
zus, je bent je training van donderdag vergeten te posten