The Locust
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 44
Spierpijn valt goed mee. Zoals gezegd, het waren lichte gewichten - een mens moet toch iets doen als er niet zwaar gesquat wordt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spierpijn valt goed mee. Zoals gezegd, het waren lichte gewichten - een mens moet toch iets doen als er niet zwaar gesquat wordt

Heb je dat artikel van Jim W. gelezen? Die 100 rep challenge. Lijkt me iets op jouw lijf geschreven![]()
Hoe het heet weet ik niet, een kinesist (bij jullie heet dat fysio) heeft er 9 beurten wat aan geprutst. Ik ben ook twee keer behandeld met zo'n shockwave ding. Ik doe momenteel heel veel pre/rehab zelf, en voel geleidelijk aan wel verbetering. Misschien moet ik nog wel eens een betere kinesist zoeken. Mocht je anders tips hebben dan zijn die zeker welkom, alhoewel ik me al suf heb gelezen en tientallen mobility en stretch oefeningen doe plus foam roll werk.
Lees je eens in in dry needling op mijn website staat wat beknopte uitleg. Dit icm keten behandeling met manuele therapie (keten nek, bovenrug, schouder, schoudergordel) zorgt altijd voor duidelijke verbetering, zeker als de patiënt in kwestie veel rotator cuff werk doet. Mijn website: [Link niet meer beschikbaar]

wie eet er nou een hamburger en een stuk zalm in één maaltijd![]()