XXL Nutrition

Antisemitisme in Europa toegenomen. Negatieve houding tegenover moslims zijn gestegen

Bezoekers in dit topic

Pff, ik ga volgend jaar met mijn ex naar marokko om haar land te bekijken en een planning te maken om een huisje te bouwen. Dus nee, ik heb geen hekel aan alle marokkanen. Bij ons traint een marokkaan en met hem ga ik ook een keer mee op vakantie. Je zou het me wel al te graag in mijn schoenen willen schuiven. Maakt niet uit hoor....je kan er niks aan doen. Je zult iets slimmer moeten zijn om dingen te kunnen relativeren. Dta je me een rascist vindt...i dont care. Dat je werkelijk denkt dat wanneer iemand iets slecht over een andere bevolking praat ook meteen een rascist is, dat maakt me meer zorgen.
Lekker boeiend dat jij 1 of 2 marokkanen mag en de rest haat. Je blijft een racist.
Waarom? Omdat ieder mens wel ergens racist is. Elk mens heeft zo een volk dat hij niet mag.

En corazon, na de marokkanen zijn wij aan de beurt :D
 
Mjah, je kan het ook anders bekijken. In het begin was de multiculturele staat waarin mensen konder integreren nog een ideaal waar mensen in konden geloven. Dat werkte tolerantie in de hand omdat het op lange termijn zichzelf zou oplossen. Heden ten dage worden problemen met de 2e, 3e en zelfs 4e generatie grimmiger ipv beter en daarmee verdwijnt het vertrouwen in de multiculturele droom een beetje. Blijkbaar moet er met de harde hand opgetreden worden om op eenzelfde lijn te geraken. Dat houdt idd minder tolerantie in.
groot gelijk!
:thumbs:
 
Nou zal ik de wereld maar shockeren dan?

Ik ben er dan trots op een rascist te zijn...je denk toch zeker niet dat ik goed ga denken/praten over dat tuig die het iedereen het onmogelijk maakt om nog lekker te leven in dit land?

Want dan spoor je helemaal niet.

Daarbij zie je iets flink over het hoofd...ik had het over moslims (wat geen ras is) en niet over marokkanen. Dus ik mag concluderen dat jij met jouw utispraak een rascist bent.

Toedels

sarcasme ten top!
:roflol:
:thumbs:
 
Lekker boeiend dat jij 1 of 2 marokkanen mag en de rest haat. Je blijft een racist.
Waarom? Omdat ieder mens wel ergens racist is. Elk mens heeft zo een volk dat hij niet mag.

En corazon, na de marokkanen zijn wij aan de beurt :D

lekker boeiend wat jij van me denkt. onderdeurtje
 
En iedereen heeft wel een voorbeeld waarin ze laten zien dat ze een turk/marokkaan/enz kennen, en dat het een 'goede' is. We zijn het ook allemaal met elkaar eens dat tuig en criminelen hard aangepakt moeten worden.

Nu kan ik alleen niet begrijpen waarom gelijk alle marokkanen en alle turken en alle moslims en alle negers ineens de kanker mogen krijgen of de kogel verdienen?
 
En iedereen heeft wel een voorbeeld waarin ze laten zien dat ze een turk/marokkaan/enz kennen, en dat het een 'goede' is. We zijn het ook allemaal met elkaar eens dat tuig en criminelen hard aangepakt moeten worden.

Nu kan ik alleen niet begrijpen waarom gelijk alle marokkanen en alle turken en alle moslims en alle negers ineens de kanker mogen krijgen of de kogel verdienen?

probeer je eens te verplaatsen.........


stel dat je in HUN vaderland zulk gedrag vertoont, als zij in ons land vertonen........

denk je niet dat je DAN allang een kogel had gekregen?
;)
 
Oke we willen dus in Nederland ook de sharia gaan hanteren zoals ze die in alle verwegistanlanden hebben?
 
probeer je eens te verplaatsen.........


stel dat je in HUN vaderland zulk gedrag vertoont, als zij in ons land vertonen........

denk je niet dat je DAN allang een kogel had gekregen?
;)

Onze cultuur is toch superieur aan die van hun? :rolleyes:
 
En iedereen heeft wel een voorbeeld waarin ze laten zien dat ze een turk/marokkaan/enz kennen, en dat het een 'goede' is. We zijn het ook allemaal met elkaar eens dat tuig en criminelen hard aangepakt moeten worden.

Nu kan ik alleen niet begrijpen waarom gelijk alle marokkanen en alle turken en alle moslims en alle negers ineens de kanker mogen krijgen of de kogel verdienen?
Etnische zuivering moet op grote schaal gebeuren natuurlijk :D

Nee maar ik denk dat niemand hier de "goede" Marokkanen de kogel gunt. Het is alleen wel jammer dat het grootste deel uitschot is en in mijn ogen had daarom de hele massa immigratie niet moeten plaatsvinden. Jammer voor die enkeling dan.
 
Tjah, of het is jammer voor jou.
 
Vertel me meer Marz01, stop alstublieft niet met posten.
Was je nu aan het werk geweest, op de sportschool of je vrouwtje eens wat meer aandacht had gegeven dan had je deze opmerking niet kunnen maken.;)

Kortom doe wat aan de verveling en weg is het probleem:D




pff waarom reageer ik nog in dit soort topics als ik er nu 1 uit 2004 omhoog kick staan daar de zelfde reply's in, het blijft een vicieuze cirkel.:cool:
 
Was je nu aan het werk geweest, op de sportschool of je vrouwtje eens wat meer aandacht had gegeven dan had je deze opmerking niet kunnen maken.;)

Kortom doe wat aan de verveling en weg is het probleem:D




pff waarom reageer ik nog in dit soort topics als ik er nu 1 uit 2004 omhoog kick staan daar de zelfde reply's in, het blijft een vicieuze cirkel.:cool:

Idd, doe wat aan je verveling. Beetje mensen opjutten hier..tuttut..schaam je.
 
Sja wat nu? Hou me in ieder geval op de hoogte.
 
lekker boeiend wat jij van me denkt. onderdeurtje
Ik denk niks van jou sukkeltje, leef jij maar lekker in je eigen fantasiewereldje vol blanke mensen.
 
Welke samenleving ?

Op nederlands grondgebied zijn de moslims de boosdoeners.
Wanneer realiseer jij je eens dat de oorzaak van de problemen met moslims de joden zijn.

Deze zijn verantwoordelijk voor het hierheen halen van deze mensen. Wetende dat dit een culturele botsing tot gevolg zou hebben.
 
Wanneer realiseer jij je eens dat de oorzaak van de problemen met moslims de joden zijn.

Deze zijn verantwoordelijk voor het hierheen halen van deze mensen. Wetende dat dit een culturele botsing tot gevolg zou hebben.

Heb je nou niet genoeg klappen op je kopke gehad?
 
Back
Naar boven