- Waardering
- 447
Jaren geleden heb ik met marokkaanse vrienden een auto ongeluk gehad,we zijn met 1 auto nog naar de eerste hulp kunnen rijden,eenmaal daar werden we niet geholpen omdat het te druk was,1 jongen had half zijn neus eraf liggen,wij hebben voor hulp aangedrongen en kregen meteen de politie op onze dak,na 5 minuten raakten we slaags omdat de zus van het slachtoffer haar stem verhief en een agente antwoorde dmv haar knuppel te gebruiken!!!Hier heb je je reden om die mensen lastig te vallen als het je echt niet mee zit!!!
Jep, en de mensen van de ambulance gebruiken ook echt geweld hé. Tevens hebben ze ook geen wachttijd als ze bij je zijn.
Verder kan het voorkomen dat het druk is bij de eerste hulp en dat er niet meteen mensen beschikbaar zijn. Ik begrijp dat je dan flipt, als het om een bekende gaat. Maar dat is overmacht, daar is niks aan te doen.
Als je dan ook nog eens agressief overkomt(stem verheffen, misschien zelfs schreeuwen), dan kan ik me best voorstellen dat men de politie inschakeld.