- Waardering
- 1
Bedoel je niet Mohammed bro?Je doet je naam we iig eer aan ''thinkalot''
haha jezus
j/k

Interessante dingen thinkalot, alleen verkeerd topic + die schreeuwerige hoofdletters hoeven niet echt.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedoel je niet Mohammed bro?Je doet je naam we iig eer aan ''thinkalot''
haha jezus

ik vond:
Het verhaal zoals het werd verspreid blijkt niet te kloppen
*"Het gevecht" wordt waarschijnlijk zelfverdediging
*Ze gaan waarschijnlijk vrijuit gaan
*Bij de autopsie(tweemaal zelfs) is gebleken dat hij stierf door een feit losstaand van het gevecht.Zijn eigen adrenaline door zijn woedeopstoot heeft hem het leven gekost.
*Bij hem thuis zijn boeken van het Vlaamse legioen(verwant met waffen-SS) gevonden, alsook over het derde rijk.Zijn vrouw vindt hem geen racist maar hij had wel een "andere kijk" op de vreemdelingenproblematiek...
QUOTE]
En wat als er bij een allochtoon een koran gevonen word. Staat er daar soms niks in over een heilig oorlog ....Man Man Man. Zoals iemand het daarnet reeds zei. 'I guess you don't 'think a lot'
MAAR LAAT ONS AUB TERUG ON TOPIC GAAN !!!
dat is wel het toppunt van selectief reageren he. on topic? Het IS de topic!
Ja als er een Koran word gevonden? de koran is een boek die algemeen bekend stat als het heilig boek van de moslims. zeggen dat alle moslims meedoen aan de heilige oorlog is dus niet juist. Bij die kerel zijn er vele boeken van het vlaamse legioen te vinden. Inderdaad, dat wil niks zeggen mar het is een indicatie.
Tevens, niemand zei dat de man was doodgeslaan omdat hhij racist was; Dat doet er helemaal niet toe!
Hij werd kwaamd, nam één bij de keel... en lees de rest nog maar eens./
Ja, je kunt alles wel een andere draai geven.
Ik zou ook kunnen zeggen dat de Marokkaanse gemeenschap alleen maar wil profiteren, aangezien ze zelf te gierig zijn om bloemen te kopen. Maar wel verwachten dat de Belg in dit geval bloemen koopt.
En België is toch niet zo heel groot. Laat me raden, één van die twee was van jou ?
Zeg jij hier niet dat de Belgen over het algemeen een gevoel van meerwaarde hebben t.o.v. de Marokkanen ?
Pot-ketel-verhaal, remember pagina geleden?dat is wel het toppunt van selectief reageren he. on topic? Het IS de topic!

Het is de topic niet. De topic gaat over de feiten van vorige week, op de Franklin Rooseveltplaats, niet over feiten van vroeger. En waarom wil ik er niet verder over doorbomen: "Je wil de andere kant van feiten niet zien'.
Wel m'n beste, waar waren de steunbetuigingen en bloemen van de allochtone gemeenschap toen dit jaar een belg op de tram werd doodgeslagen, door allochtonen![]()
en daarom mag ik dan je verhaal niet in twijfel trekken? je riep een verhaal op, je citeerde de feiten verkeerd, waardoor mensen verkeerd geinformeerd worden en de haat tav marokkanen toeneemt; het is dus wel degelijk relevant en on topic.Ik ben idd begonnen, om aan te tonen dat wij wel degelijk sympathie hadden met allochtonen en bloemen leggen (cfr: Hans van Temsche (antwerpen, mei 2006). Maar het verhaal waarover jij begint gaat vele verder![]()
CONCLUSIE: DE MAN HAD EEN HERSENVLIESONTSTEKING? DE MAROKKANEN WAREN TE LUIDRUCHTIG EN DE MAN WIE EXTREEM RECHTE SYMPATHEIIEN HAD, STELDE ZICH RECHT EN KNEEP ééN VAN DE MANNEN DE KEEL TOE TOT DIE ROOD AANLIEP. zIJN VRIENDEN KLOPTEN ER OP TOT HIJ LOSLIET. DE MAN STIERF TENGEVOLGE VAN ZIJN WOEDEAANVAL DIE LEIDDE TOT EEN VERHOOGDE BLOEDDRUK EN DE HERSENVLIESONTSTEKING.
MAAR DAT ZIE JE DUS NIET OP TV. IEDEREEN HEEFT NOG STEEDS HET BEELD IN ZIJN KOP VAN 6 MAROKKANEN DIE EEN ARME OUDE TRAMCHAUFFEUR DOODSLAAN.

Ik citeerde de feiten verkeerd... Op welke feiten baseer je jezelf dan als je zegt dat voor ons het leven van een belg van allchtone afkomst minder waard is dan dat van een echte belg![]()
Correctie: als ze zich allemaal normaal hadden gedragen...CONCLUSIE: ALS DIE MAROKKANEN ZICH NORMAAL GEDRAGEN HADDEN, DAN WAS DIE 54-JARIGE MAN NIET AAN EEN WOEDEAANVAL GESTORVEN.
Ja dat zegt toch al veel he. Blijkbaar is het leven van een Belg van Marokkaanse origine minder waard dan een "echte " Belg. Maar ja, dat wisten we ondertussen wel al he.

CONCLUSIE: ALS DIE MAROKKANEN ZICH NORMAAL GEDRAGEN HADDEN, DAN WAS DIE 54-JARIGE MAN NIET AAN EEN WOEDEAANVAL GESTORVEN.
Het knopje wat boven je linker shift zit heb je waarschijnlijk per ongeluk ingedrukt.
Je kunt alles wel een bepaalde draai geven, thinkalot. En volgens mij zie jij ons 'blanke' mensen allemaal als racisten. En zijn die Marokkanen en dergelijke altijd maar het slachtoffer.
Is dat niet ook een vorm van discriminatie ? Jij hebt ook een vooroordeel, imo. Racist!![]()
Beste Thinkalot,
Gelieve 2 posts hoger te zien, daar heb je de feiten op je aanval op me 'Weer een conclusie die nergens op slaat. waar heb ik dat in godsnaam gezegd? Graag enig weerwerk dan ...
Je zegt, als die Marokkanen zich anders hadden gedragen? Hoe weet jij hoe ze zich gedroegen? ze waren luidruchtig; En dan? Bij ons op de bus zitten er elke dag 10 tallen luidruchtige Belgen. Moet de tramchauffeur je daarom de keel toeknijpen?