XXL Nutrition

aparte oefeningen.../ varianten op ....

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Hoe vaak nemen jullie ''aparte'' oefeningen of varianten op in je schema ??

Test je elk schema een oefening van de bijv. 3 bij de biceps als '' test'' oefening ??

hoe doen jullie dit ??

je weet wel die oefeningen van bijv; bb.com ( met de filmpjes ) waarvan je denkt '' eens proberen ''

Als de oefening voor mij aan een bepaald aantal criteria voldoet (load, stretch, al dan niet multiple-joint,...) dan steek ik dat er in.

Maar echt veel variatie, neen, eigenlijk niet.

Elke training varieër ik weer. Om mijn spieren niet te laten wennen aan een oefening en er het maximale uit te kunnen halen. Zodoende schrikken me spieren elke keer weer en behaal ik een maximaal resultaat uit men training.

Hier staan wel een paar mooie "vergeten" oefeningen op:
The Forgotten Lifts

Ik heb hiervan de one arm snatch, one arm jerk, bent press, one arm deadlift, one hand swing en de zerchers regelmatig gedaan. Allemaal goede oefeningen en zeker een aanvulling op de standaard oefeningen!

ik ben niet apart, ik ben een doodnormale hollandse boer die alleen de basis kent

Ja ik wil nog weleens aparte oefeningen doen. Soms verzin ik ze ook ter plekke. Later blijkt dan dat die oefening wel bestaat, maar dat wist ik vantevoren dan niet. Als het een lekkere oefening is hou ik hem soms wel een aantal weken in m'n schema.

• Topic Starter Topic Starter
nee, zo apart bedoel ik nou ook weer niet....

Je weet wel stel dat er 15 goede schouder oefeningen zijn, je er maar 5 of 6 altijd van doet ( ik noem maar wat ).

wanneer doen jullie er ook nog oefeningen bij van de resterende 10...

ja ik krijg het niet anders uitgelegd.

Terug
Naar boven