Gremlin
Huge Freak
- Lid geworden
- 4 jul 2020
- Lengte
- 1m65
LulHoeveel wegen die dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
LulHoeveel wegen die dan?
Nu heb je mij erg gekwetst nu ik niet in dat rijtje sta
Het zou wel het overtrainen hebben verklaard.
Hoewel ik altijd eerder aan overeating heb gedaan, kan ik inderdaad vaststellen dat ik met mountainbiken, wielrennen, hardlopen en marathonschaatsen heel vaak overtraind ben geweest.Overtraining komt meestal voor in duursport en dan in combinatie met undereating.
Verder wat @harpep zegt, na vier weken hard, even een paar (2) trainingen iets gas terug of halve week helemaal rust.
Nummer je weken in je trainings logboek, om dit bij te houden.
Die heb ik helaas nog niet. 60 lukt wel vrij makkelijkKomt natuurlijk door al dat benchen met die 70 kg dumbbells van je![]()
Dat is niet nodig. Jij reageerd sowieso op vrijwel elk topic.Nu heb je mij erg gekwetst nu ik niet in dat rijtje sta![]()
Daarom haakte je zeker af bij die weddenschap met @honfromtokyo?Die heb ik helaas nog niet. 60 lukt wel vrij makkelijk
Henk is verdrietig dat ik hem niet wil masserenDat is niet nodig. Jij reageert sowieso op vrijwel elk topic.
Toen had Henk andere verplichtingenDaarom haakte je zeker af bij die weddenschap met @honfromtokyo?![]()
Ik heb meer in mijn leven als dit forum.Daarom haakte je zeker af bij die weddenschap met @honfromtokyo?![]()
Wat deed je danToen ik nog een bodybuilder was deed ik voor mijn rug altijd 4 oefeningen van elk 4 setje en 7 reps. Je moet zien dat de laatste 2 reps bijna till failure zijn. Daarmee boekte ik toch wel degelijke resultaten.
Moet je niet doen als Henk achter je staat 😉Veel Bent over Rows, Lat pulleys, dumbell shrugs en seated cable rows. Deed nog veel meer, maar ik geloof dat ik hier het meeste massa mee opbouwde.
Voor zo ver ik hem ken doet hij dat alleen als hij in de gevangenis zit en daarbuiten enkel om iemand te straffen waar hij een eitje mee te pellen heeft..Moet je niet doen als Henk achter je staat 😉