Fitness Seller

Arabieren blijf van m'n vrouw af

Status
Niet open voor verdere reacties.

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Vorige week 2 keer in één week; eerst een Marokkaanse man die Hertje lastig valt valkbij m'n horeca-deur; die mocht erg blij zijn dat ie meteen slijmend en goedmakend de aftocht blies anders had ik 'em z'n kop van z'n rotte k*tromp geslagen.
En de tweede keer 2 Arabische mannen die haar schijnbaar erg moeilijk alleen konden laten op het station al wachtende op de bus.Jammer dat ik er niet bij was.
Kijk dit bedoel ik nou; iedere keer wéér hetzelfde gedrag van hetzelfde soort mensen en het zijn geen uitzonderingen: Mannen die geen opleiding, geen opvoeding en geen realiteit is bijgebracht. Mannen met een ontwikkeling minder dat van een inboorling.
Laag bij de grondse achterlijk vuilnisbakken-volk dat NOOIT NOOIT NOOIT onze vrouwen met rust kan laten omdat ze ze ALLEMAAL het liefst een burka intrappen zoals zij gewend zijn.

Zo u kunt het hiermee doen.
En als morgen hetzelfde gebeurt, zal ik het wéér melden.

goed zo kerel gooi het er maar uit.

iedere keer wordt het beeld wat veel mensen al hebben weer eens bevestigd.

hmmmmmmmmmmmmm twijfelachtig :rolleyes:

He DBC ik heb wel een opleiding en ik laat ze ook niet met rust... :)

Wat zal hertje blij zijn dat ze zo'n grote sterke vriend heeft die alle arabieren van haar af kan slaan :cool:

Als je Hertje een hoofddoek laat dragen heb je er geen last van.. :D :D :D

Ja idd, en ze moet bij mij ook 50 meter achter me lopen. En als ze tegen me praat mag ze me nooit aankijken en en en .... zucht.

Pascal ik kom niet buiten dus is niet nodig. :D

Wat een draadje weer meneer DBC :D

Ben jij nou bouncher?;)

Tja, ze zullen aangetrokken worden door al wat wild is. :rolleyes: Ram ze DBC :p

Nee hoor pascal dat niet...

Lol schroefje...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven