AndroidHealthClinic

Arabieren blijf van m'n vrouw af

Status
Niet open voor verdere reacties.
DBC01 zei:
Je moest es weten wat het verschil is tussen een 'opdringerige' Hollander en een Arabier. De Hollander weet nog wat kan en wat absoluut niet kan en een Arabier denkt alleen maar dat alles wat geen lampekap op heeft, genadeloos benaderd mag worden.

Ik zou ze allebei een ram voor de harses geven, alleen zou ik de Arabier meteen ook ff steriliseren als ik de kans krijg. ;)

Of probeer eens voor de grap een Marokkaans meisje te versieren.
Ik heb het 2 keer geprobeerd en 2 keer moest ik lullen als brugman om niet door een groepje Marokkanen in elkaar gemept te worden.
Maarja, dat is hun cultuur. Daar moet je begrip voor hebben…. :rolleyes:

Iedere vent die een vrouw lastig valt, en niet weet wat Nee betekend verdient het om flink te worden afgetuigd. Dan maakt afkomt of cultuur geen donder uit. Vrouwen behandel je goed, klaar uit. :mad:

Hoewel er ook vrouwen zijn die er op kicken om slecht behandeld te worden. Dan doen ze een minirokje aan, een topje en goedkope pumps, en dan moet je net doen of je ze betaald voor coïtus. Dat vinden ze dan geil enzo. Maar dat heeft geloof ik niets met dit onderwerp te maken…. :D

Lauw zei:
Hoewel er ook vrouwen zijn die er op kicken om slecht behandeld te worden. Dan doen ze een minirokje aan, een topje en goedkope pumps, en dan moet je net doen of je ze betaald voor coïtus. Dat vinden ze dan geil enzo. Maar dat heeft geloof ik niets met dit onderwerp te maken…. :D

het zijn niet alleen de vrouwen menig dbb lid ik ga geen namen noemen loopt er ook zij bij in het weekend , en als je vriendelijk tegen ze bent krijg je een klap met een dildo of aarsplug . geef mij maar een normaal vrouwtje :)

BigNL zei:

Hey thanks bro, das het eerste compliment dat ik van je krijg!

En mij heb je er niet mee met elke keer negatieve karma te geven op mijn posts die je niet aanstaan. :flipoff:

Als iemand mening jou niet aanstaat en jij meent zo te moeten reageren, ben je geen haar beter als die extreme moslims, en dien je imo ook maar gedeporteerd te worden terug naar geitenland :D

Laatst bewerkt:
Leviathan zei:
Als iemand mening jou niet aanstaat en jij meent zo te moeten reageren, ben je geen haar beter als die extreme moslims
precies. Krijg je van mij wel karma om het verlies te compenseren. ;)

(kijken hoe lang het duurt voordat bigNL me negatief karma geeft hiervoor :D )

dj_phreak zei:
precies. Krijg je van mij wel karma om het verlies te compenseren. ;)

(kijken hoe lang het duurt voordat bigNL me negatief karma geeft hiervoor :D )

Tja....de enigste reden dat ik zn neg. karma winkel aanhaal, is omdat ik wil aangeven wat een triest figuur BigNL eigenlijk is. Het niet kunnen accepteren van andermans mening is typerend voor de problematiek die het Moslim Fundamentalisme hier teweeg brengt.

Het moge overduidelijk zijn:

Of BigNL is een Linkse geitewollensok die niks liever doet als bomen en 'kansarme' criminele allochtonen omhelzen,

Of hij is een moslim die zich door mijn opmerkingen op zn besneden pikkie getrapt voelt, en zichzelf vervolgens tekort doet door kortzichtig te reageren.

Hicham is ook moslim, hij schijnt het wel te kunnen accepteren dat ik er in een aantal gevallen een andere mening op na hou als hem.

Hicham is cool. Die blijft redelijk reageren en probeert zijn betoog met argumenten te onderbouwen, ondanks dat ie hard wordt aangevallen. De meeste mensen waren allang vervallen in dom schelden.

Leviathan zei:
Hey thanks bro, das het eerste compliment dat ik van je krijg!

En mij heb je er niet mee met elke keer negatieve karma te geven op mijn posts die je niet aanstaan. :flipoff:

Als iemand mening jou niet aanstaat en jij meent zo te moeten reageren, ben je geen haar beter als die extreme moslims, en dien je imo ook maar gedeporteerd te worden terug naar geitenland :D

must spread some....heb je nog tegoed van mij :D

Lauw zei:
Hicham is cool. Die blijft redelijk reageren en probeert zijn betoog met argumenten te onderbouwen, ondanks dat ie hard wordt aangevallen. De meeste mensen waren allang vervallen in dom schelden.

Daar ken ik een goed voorbeeld van. Iedereen die commentaar op allochtonen levert is dan ineens een 'rascist'. ;) :rolleyes:

Sommigen kunnen het onderscheid nu eenmaal niet maken tussen een aanval op de algehele Moslimpopulatie of een aanval gericht op de rotte appels.

Leviathan zei:
Of hij is een moslim die zich door mijn opmerkingen op zn besneden pikkie getrapt voelt

tsss je gebruikt moeilijke woorden en zinsconstructies en probeert de redenaar uit te hangen op de digitale snelweg, maar door zulke woorden richting Big NL en andere besneden moslims ben je zelf ook géén haar beter

Leviathan zei:
Sommigen kunnen het onderscheid nu eenmaal niet maken tussen een aanval op de algehele Moslimpopulatie of een aanval gericht op de rotte appels.

ja jij hebt het gemunt op de gehele moslimpopulatie, zo maak ik op uit je posts
totaal geen respect, altijd proberen grappig te zijn ten koste van de moslims om zo karma te verwerven en aanzien te krijgen op deze toch al monotone board
echt jonge jij haalt binnenkort de nirvana met je kortzichtigheid wat betreft de Islam en moslims..

Ontspoorde thread is nu wel genoeg ontspoord. Heren graag normaal doen tegen elkaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven