klempic
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Leviathan zei:Ik moet zeggen dat dat niet alleen niets is van de Marokkanen/Turken. De Spanjaarden en Italianen hebben er ook een handje van.
Nu zullen ze niet makkelijk je vriendin lastig vallen als jij als vent erbij bent, maar toch.
Ik wacht nog op de dag dat n Marokkaantje het in zn hoofd haalt om mn vriendin te proberen te versieren waar ik bijsta![]()
![]()
Denk dat zn volgende versierpoging een stuk lastiger zal worden zonder tanden en een kaakbreuk![]()
wil je n foto maken als je hem afgeronseld hebt?klempic zei:

B there done thatDBC01 zei:Die Ericr toch....volgende keer dwingt ie jullie een zwerver af te zuigen hè, álles voor een lidmaatschap bij DBB!![]()

Leviathan zei:De Spanjaarden en Italianen hebben er ook een handje van.

maxell zei:
idd zware irritante stink lui!DBC01 zei:Haha! Heerlijk altijd die mensen die denken dat ze last hadden van Spanjaarden in Spanje!Alleen mensen die er een tijdje zitten kunnen het evrschil zien; het zijn genaturaliseerde noord-Afrikanen, vertel mij wat heb er 9 jaar gezeten.
. wat .
. ik zei zo van wtf en hij met zo een bang stemmetje van ooh ik dacht dat ze single was !!!. ik zei dat is ze ook 
BigNL zei: