MuscleMeat

Arabieren blijf van m'n vrouw af

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja zulk soort dingen maken we allemaal met enige regelmaat mee. Helaas steken nog steeds bepaalde mensen hun kop in het zand of proberen dit te relativeren met onzinnige vergelijkingen.

shit goed goed...

Schroef en ik zullen ons niet meer verkleden als binladen en je hertje lastig vallen op station okee dbc ? :(

Moest trouwens van ericr anders werden we gebannend ... echt waar :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Die Ericr toch....volgende keer dwingt ie jullie een zwerver af te zuigen hè, álles voor een lidmaatschap bij DBB! :roflol:

De intelligentie is ver te zoeken weer. :D

Ik moet zeggen dat dat niet alleen niets is van de Marokkanen/Turken. De Spanjaarden en Italianen hebben er ook een handje van.

Nu zullen ze niet makkelijk je vriendin lastig vallen als jij als vent erbij bent, maar toch.

Ik wacht nog op de dag dat n Marokkaantje het in zn hoofd haalt om mn vriendin te proberen te versieren waar ik bijsta :rolleyes: ;)

Denk dat zn volgende versierpoging een stuk lastiger zal worden zonder tanden en een kaakbreuk :D

Laatst bewerkt:
Leviathan zei:
Ik moet zeggen dat dat niet alleen niets is van de Marokkanen/Turken. De Spanjaarden en Italianen hebben er ook een handje van.

Nu zullen ze niet makkelijk je vriendin lastig vallen als jij als vent erbij bent, maar toch.

Ik wacht nog op de dag dat n Marokkaantje het in zn hoofd haalt om mn vriendin te proberen te versieren waar ik bijsta :rolleyes: ;)

Denk dat zn volgende versierpoging een stuk lastiger zal worden zonder tanden en een kaakbreuk :D

:D :D :rolleyes: wil je n foto maken als je hem afgeronseld hebt?

Sommige hebben een beetje last van roidrage hier. :D

Typisch gedrag is hier iedere vrouw als een h**r zien, om vervolgens een huisslaafje te gaan halen in het land van herkomst.... :cool:

Schorum!

• Topic Starter Topic Starter
Haha! Heerlijk altijd die mensen die denken dat ze last hadden van Spanjaarden in Spanje! :roflol: Alleen mensen die er een tijdje zitten kunnen het evrschil zien; het zijn genaturaliseerde noord-Afrikanen, vertel mij wat heb er 9 jaar gezeten.

DBC01 zei:
Haha! Heerlijk altijd die mensen die denken dat ze last hadden van Spanjaarden in Spanje! :roflol: Alleen mensen die er een tijdje zitten kunnen het evrschil zien; het zijn genaturaliseerde noord-Afrikanen, vertel mij wat heb er 9 jaar gezeten.
idd zware irritante stink lui!

der was es zo een italiaans k*tkereltje die een vriendin van me lastig viel op universiteit. iedere dag viel hij haar lastig met bv haar vast te grijpen op de parking . nadat zij hem een trap op de knie had gegeven werd hij nog boos ook . hij zij je verdient mn aandacht niet :eek: . wat .

ik ben haar toen es gaan afhalen van school bleek dat het een kereltje was die een kop kleiner was als mij :D . ik zei zo van wtf en hij met zo een bang stemmetje van ooh ik dacht dat ze single was !!!. ik zei dat is ze ook
moet ik je ff lastig vallen en je langs achter aanvallen . hij droop af en zinsdien heeft ze geen last meer gehad van die eikel . want anders zou ik hem op zijn arabisch afslachten vuille handtastelijk ongedierte .

ik voelde me toen wel euforisch toen hij met zo een bang stemmetje praatte
en mij niet durfde aankijken :cool:

ja klopt dbc, ik heb ook wel last gehad met marrokaanse(waarschijnlijk) spanjaarden..echt niet te geloven wat een lafaards

als ze hertje geen theedoek draagd lijkt het op EZEL :whip:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven