XXL Nutrition

Arabieren blijf van m'n vrouw af

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat is waar, dat komt omdat al die stinkerds uit marroko daarheen emigreren.
Kijk maar eens naar spanjaarden in Valencia ofzo en vertel me dat dan nog eens :)

maxell zei:
Ja dat is waar, dat komt omdat al die stinkerds uit marroko daarheen emigreren.
Kijk maar eens naar spanjaarden in Valencia ofzo en vertel me dat dan nog eens :)

Stınkerds uıt marokko :mad: , leuk he anonımıteıt op een forum

Nog een nuance: meeste gasten zijn geen Arabieren maar berbers. Worden gigantisch gediscrimineerd in marokko door de Arabieren. Ben zelf in marokko geweest en kreeg vaak te horen van de Arabieren dat zij medelijden hadden met de Nederlanders ivm de berbers.
Rare wereld :D

zeekip zei:
Nog een nuance: meeste gasten zijn geen Arabieren maar berbers. Worden gigantisch gediscrimineerd in marokko door de Arabieren. Ben zelf in marokko geweest en kreeg vaak te horen van de Arabieren dat zij medelijden hadden met de Nederlanders ivm de berbers.
Rare wereld :D

Het eerste klopt, dat ze gedıscrımıneerd worden ıs nıet waar....laat staan gıgantısch gedıscrımıneerd worden. Wel zıjn de streken waar de meeste berbers woonachtıg zıjn wat achtergesteld, maar dat heeft een geschıedenıs en heeft te maken met een aanslag op de vorıge konıng (naar mıjn weten)

En een rare wereld ıs het sowıeso :D

weet je wat ik denk..

Mouzer zei:
Wat zal hertje blij zijn dat ze zo'n grote sterke vriend heeft die alle arabieren van haar af kan slaan :cool:

??? ??? ??? Weet je wanneer ik denk dat Hertje pas blij is??? ??? ???

Als ze gewoon met rust gelaten wordt!!! :p

En wat voor kleur dat opdringerige tyfusvolk heeft,interesseerd haar volgens mij geen ene klote!!! :D

maar ja........... :(

DBC01 zei:
Die Ericr toch....volgende keer dwingt ie jullie een zwerver af te zuigen hè, álles voor een lidmaatschap bij DBB! :roflol:

Precies ja, "Zo Ryu en Schroef, we zullen eens een fijn wandelingetje naar het station maken dan zal ik een leuke zwerver voor jullie uitzoeken."

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
F*ck zei:
??? ??? ??? Weet je wanneer ik denk dat Hertje pas blij is??? ??? ???

Als ze gewoon met rust gelaten wordt!!! :p

En wat voor kleur dat opdringerige tyfusvolk heeft,interesseerd haar volgens mij geen ene klote!!! :D

maar ja........... :(

Je moest es weten wat het verschil is tussen een 'opdringerige' Hollander en een Arabier. De Hollander weet nog wat kan en wat absoluut niet kan en een Arabier denkt alleen maar dat alles wat geen lampekap op heeft, genadeloos benaderd mag worden.

DBC01 zei:
Ze stond nog ingelogd op mijn systeem meneer de vatsige harses! :D

Ik spreek u wel na uw kopvergrotende blokbuster juice :D

En M.D word weer eens tijd dat jij gestraft gaat worden;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven