CQ_Demolisher zei:ja klopt dbc, ik heb ook wel last gehad met marrokaanse(waarschijnlijk) spanjaarden..echt niet te geloven wat een lafaards
uhh spanjaarden lijken niet op marrokanen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CQ_Demolisher zei:ja klopt dbc, ik heb ook wel last gehad met marrokaanse(waarschijnlijk) spanjaarden..echt niet te geloven wat een lafaards
maxell zei:

maxell zei:Ja dat is waar, dat komt omdat al die stinkerds uit marroko daarheen emigreren.
Kijk maar eens naar spanjaarden in Valencia ofzo en vertel me dat dan nog eens![]()
, leuk he anonımıteıt op een forumhicham zei:Stınkerds uıt marokko, leuk he anonımıteıt op een forum

Heel leuk. Maar wat minder leuk is, is dat er op jouw i-letters nooit puntjes staanhicham zei:Stınkerds uıt marokko, leuk he anonımıteıt op een forum

SR1985 zei:Heel leuk. Maar wat minder leuk is, is dat er op jouw i-letters nooit puntjes staan![]()
Hertje zei:Moet je je paspoort afgeven bij de forum-admin voordat je wat droge feiten mag opnoemen? Ik dacht het niet![]()
zeekip zei:Nog een nuance: meeste gasten zijn geen Arabieren maar berbers. Worden gigantisch gediscrimineerd in marokko door de Arabieren. Ben zelf in marokko geweest en kreeg vaak te horen van de Arabieren dat zij medelijden hadden met de Nederlanders ivm de berbers.
Rare wereld![]()

Hertje zei:Moet je je paspoort afgeven bij de forum-admin voordat je wat droge feiten mag opnoemen? Ik dacht het niet![]()
Hertje zei:

ScHrOeFjE zei:kus hertje
zeg eens tegen die dikke dat hij van jouw account af moet blijven![]()

Mouzer zei:Wat zal hertje blij zijn dat ze zo'n grote sterke vriend heeft die alle arabieren van haar af kan slaan![]()

Mouzer zei:Wat zal hertje blij zijn dat ze zo'n grote sterke vriend heeft die alle arabieren van haar af kan slaan![]()
Weet je wanneer ik denk dat Hertje pas blij is

DBC01 zei:Die Ericr toch....volgende keer dwingt ie jullie een zwerver af te zuigen hè, álles voor een lidmaatschap bij DBB!![]()

F*ck zei:![]()
![]()
Weet je wanneer ik denk dat Hertje pas blij is
![]()
![]()
![]()
Als ze gewoon met rust gelaten wordt!!!![]()
En wat voor kleur dat opdringerige tyfusvolk heeft,interesseerd haar volgens mij geen ene klote!!!![]()
maar ja...........![]()
DBC01 zei:Ze stond nog ingelogd op mijn systeem meneer de vatsige harses!![]()