XXL Nutrition

Aradev's langzame weg naar verbetering

  • Topic starter aradev
  • Startdatum
  • Reacties 218
  • Weergaven 25K
  • Volgers 26

Bezoekers in dit topic

aradev

Advanced Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Foto Contest x2
Lid geworden
23 feb 2010
Berichten
1.187
Waardering
194
Lengte
1m70
Massa
58kg
Wat is het toch lekker om af en toe opnieuw te beginnen:D:D:D
Na mij oude logs: aradev try to contest 2011 en miss aradev beachcontest
2011 ga ik nu hier met frisse moed opnieuw een logboek bij houden:)

Plan voor de maand augustus: op onderhoud eten, 5 x per week trainen volgens split principe en opbouw van setjexs in gematigde pyramide vorm.
Half september of begin oktober ( afhankelijk van de temperatuur) ga ik trainen in de vorm van een powerliftsstijl.

Doelen: krachtverbeteren, en langzaam cleanbulken richting 60 kg. Zodra mijn lichaam weer gewend is aan het eten op onderhoud, ga ik 200 Kcal boven onderhoud eten. Dit worden 50 gr eiwitten meer. De bedoeling is weinig in bf toe te nemen en langzaaaaaaaaam meer spieermassa op te bouwen. Aangezien 2 kilo in een jaar al optimistisch voor een vrouw is, ga ik daar dan ook tevreden mee zijn!
 
Laatst bewerkt:
Succes toegewenst!;)
 
succes met je nieuwe log!
 
Nou ben benieuwd,,dat word een omschakeling voor je;)
Maar met jouw doorzettingsvermogen gaat t vast goed komen!!
 
Succes met je nieuwe plan :)
 
Benieuwd hoe het uit gaat pakken!!
Samen op weg naar de 60kg, leuk!!
 
Veel succes :) en zo mogelijk nog meer respect voor wat je nu al hebt bereikt! :bow:
 
Dank juliie wel trouwe logvolgers!:)
Gisteren echt super lekker getraind. Wel te fanatiek en te heftig zodat ik echt overal pijn heb behalve in borstspieren die ik juist had getraind???..vandaag kon ik niet anders beslissen om niet te gaan trainen:(. Wel lekker geshopt in Ibiza stad:D..tel ik als een cardio dag dus;).

Training van gisteren:

Dumbbell bench press
8x 15 kg
6 x 17,5 kg
6 x 20 kg
6 x 22,5 kg
3 x 25 kg
12 x 20 kg max rep setje

Incline dumbb press
8 x 12,5 kg
6 x 15 kg
6 x 17,5 kg
6 x 20 kg
3 x 22,5 kg
11 x 17,5 kg max rep

Incline dumbbell fly
8 x 7,5 kg
6 x 10 kg
6 x 12,5 kg
4 x 15 kg
14 x 10 kg max rep

Dumbbell lying overhead extension
8 x 15 kg
6 x 17,5 kg
6 x 20 kg
6 x 22,5 kg
6 x 25 kg
6 x 27,5 kg

Peck deck
8 x 20 kg
6 x 25 kg
6 x 30 kg
6 x 35 kg
5 x 40 kg
11 x 30 kg

Ik ga morgen nog een foto van mijn abs maken, want die heb ik best wel ( een beetje ) :) ligt er gewoon aan welke houding je aanneemt;).
 
je zou toch denken met zo'n borst-training dat je wel wat spierpijn hieraan zou overhouden
jij geen abs :eek: dan heb ik zeker een brilletje nodig
 
Lekkere training!!! Bij mij staat morgenvroeg ook borst op het programma (en schouders) als ik morgen op de gym aankom, want ik hem zo'n ongeloooooooflijke spierpijn in mn benen:eek:

Benieuwd naar de abs foto, ik wilde er toevallig ook nog eentje maken, want mn blokjes komen op de contest foto niet echt tot zn recht:p
 
Ik volg! Leuk! Succes!
 
Als je na die training geen spierpijn had in je borstspieren, zou ik je training eens beginnen met een isolatie oefening als pec-dec of cable flyes. Je belast je borstspier dan eerder en verhoudingsgewijs meer dan de ondersteunende spieren die je bij het pressen gebruikt. Ik doe dit zelf altijd, want ik ben heel schouder een een beetje triceps-dominant met pressen. Het werkt super.

Doe je ook wel eens cable flyes ipv dumbbell flyes? Vooral vanaf een bankje voel ik die veel meer in mijn borst, met name het 2e deel van de contractie.

Ik zie bij jou meer buikspieren dan bij mijzelf :o
 
je zou toch denken met zo'n borst-training dat je wel wat spierpijn hieraan zou overhouden
jij geen abs :eek: dan heb ik zeker een brilletje nodig
Zou ik ook denken:D

Lekkere training!!! Bij mij staat morgenvroeg ook borst op het programma (en schouders) als ik morgen op de gym aankom, want ik hem zo'n ongeloooooooflijke spierpijn in mn benen:eek:

Benieuwd naar de abs foto, ik wilde er toevallig ook nog eentje maken, want mn blokjes komen op de contest foto niet echt tot zn recht:p

Ik ben nog niet in de mood geweest om foto's te maken, wel jammer want vandaag had ik door het benauwde weer, zware training en daarna schoonmaakwoede enorme pomp in mijn armen en giga aders, haha. Die aders vind ik zelf trouwens niet mooi helaas.
Ik volg! Leuk! Succes!
leuk!!

Als je na die training geen spierpijn had in je borstspieren, zou ik je training eens beginnen met een isolatie oefening als pec-dec of cable flyes. Je belast je borstspier dan eerder en verhoudingsgewijs meer dan de ondersteunende spieren die je bij het pressen gebruikt. Ik doe dit zelf altijd, want ik ben heel schouder een een beetje triceps-dominant met pressen. Het werkt super.

Doe je ook wel eens cable flyes ipv dumbbell flyes? Vooral vanaf een bankje voel ik die veel meer in mijn borst, met name het 2e deel van de contractie.

Ik zie bij jou meer buikspieren dan bij mijzelf :o
Dank je voor de tip. Zelf was ik van plan om 2 x in de week borst te trainen. 1 x heavy met losse dumbbells en de andere keer cable's onder en bankdrukken
Met minder gewicht maar dan 10 setjes met 10 herhalingen met super focus op borst en te proberen mijn schouders niet mee te laten doen.
Ik ben nog niet stoer genoeg om door de hele zaal met een bankje te lopen zeulen om die tussen de cables te plaatsen die omringt zijn door drukbezette apparaten:o...


UPDATE
Woensdag had ik nog steeds pijn in mijn schouders en een super zere kuit van een enorme krampaanval in mijn slaap ( had ik sinds ik extra magnesium neem echt al heel lang niet meer gehad). Rug of benen kon ik daarom niet trainen, dus maar een alternatieve training met buik en biceps gedaan. Niet echt bijzonder. Het moeilijke aan. Mijn biceps trainingen vind ik altijd dat ik nauwelijks verzuur, en bij zware gewichten de kracht op een gegeven moment weg is maar zonder voldaan gevoel.
Vandaag nog steeds super veel pijn in mijn kuit maar schouders gelukkig hersteld dus rug getraind. Geen deadlift omdat ik morgen liever en sldl wil doen.

Chin up brede grip
10 x bw - 35 kg
8 x bw - 27,5 kg
6 x bw - 20 kg
6 x bw - 15 kg
6 x bw - 10 kg
6 x bw- 5 kg
4 x bw
8 x bw - 20 kg

Lat pull down met onderhandse grip
10 x 40 kg
8 x 45 kg
6 x 50 kg
6 x 55 kg
6 x 60 kg
4 x 65 kg
6 x 55 kg wilde 8 x maar zat er niet meer in

Machine row
10 x 20 kg
8 x 25 kg
6 x 30 kg
6 x 35 kg
6 x 40 kg
5 x 45 kg
10 x 30 kg

Face pulls
10 x 15 kg
8 x 20 kg
6 x 25 kg
6 x 30 kg
6 x 40 kg
5 x 45 kg
10 x 30 kg

Side raises met cable
10 x 5 kg
8 x 6 kg
6 x 7 kg
6 x 8 kg
4 x 9 kg met linker arm, rechts 6 x en zou ook wel 10 kg kunnen
10 x 5 kg

Deze schouder oefening heb ik nu gedaan omdat front deze week al teveel belast is met borsttraining zodat ik deze week geen aparte schouder training doe.

VOEDING
Ik ben gedisciplineerder dan ooit:p en ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen om echt consequent genoeg eiwitten binnen te krijgen. Nu wil ik gaan proberen om 5 x per dag een maaltijd te eten met 30 gr eiwitten. Hoewel ik niet goed reageer op melkeiwit ga ik nu toch proberen om 1 x per dag een whey shake te nemen. Het is anders echt heel moeilijk om elke dag zoveel eowitten binnen te krijgen voor mij en soja eiwiT wat ik nu neem is echt niet lekker.
 
Ik ben nog niet in de mood geweest om foto's te maken, wel jammer want vandaag had ik door het benauwde weer, zware training en daarna schoonmaakwoede enorme pomp in mijn armen en giga aders, haha. Die aders vind ik zelf trouwens niet mooi helaas.
leuk!!
Oe die aders vind ik juist wel mooi haha!! Ik krijg dr nu ook eentje op mn schouder!!

Ik ben nog niet stoer genoeg om door de hele zaal met een bankje te lopen zeulen om die tussen de cables te plaatsen die omringt zijn door drukbezette apparaten:o...
Met jou fysiek wordt je echt niet raar aangekeken als je met je bankje tussen de cables gaat zitten/liggen. Hooguit jaloerse blikken.

VOEDING
Ik ben gedisciplineerder dan ooit:p en ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen om echt consequent genoeg eiwitten binnen te krijgen. Nu wil ik gaan proberen om 5 x per dag een maaltijd te eten met 30 gr eiwitten. Hoewel ik niet goed reageer op melkeiwit ga ik nu toch proberen om 1 x per dag een whey shake te nemen. Het is anders echt heel moeilijk om elke dag zoveel eowitten binnen te krijgen voor mij en soja eiwiT wat ik nu neem is echt niet lekker.
Per maaltijd krijg ik geen 30gram eiwit binnen, maar gemiddeld gezien wel bijna. Hoe ga je naast die shake aan die 30gr eiwit per maaltijd komen?
 
Veel succes met het behalen van je doelstellingen ;)!
 
Dank je voor de tip. Zelf was ik van plan om 2 x in de week borst te trainen. 1 x heavy met losse dumbbells en de andere keer cable's onder en bankdrukken
Met minder gewicht maar dan 10 setjes met 10 herhalingen met super focus op borst en te proberen mijn schouders niet mee te laten doen.
Ik ben nog niet stoer genoeg om door de hele zaal met een bankje te lopen zeulen om die tussen de cables te plaatsen die omringt zijn door drukbezette apparaten:o...
Geen dank :) Het probleem met db flyes blijft dat tijdens de 2e helft van de contractie de druk van de borst af gaat, zelfs met focus. Dan vind ik pec-dec en staande cable flyes echt veel betere oefeningen. Twee keer in de week borst trainen lijkt me prima. Het geven van tips doet verder niets af aan een indrukwekkend schema :thumb:

Moeilijk te geloven dat je met jouw lijf nog steeds onzeker bent. Ik loop ook met dat bankje door de halve sportschool naar de low-pulleys en geloof me, jij bent qua fysiek verder dan ik :o Ik zeg: doen! :)

Oe die aders vind ik juist wel mooi haha!! Ik krijg dr nu ook eentje op mn schouder!!

Met jou fysiek wordt je echt niet raar aangekeken als je met je bankje tussen de cables gaat zitten/liggen. Hooguit jaloerse blikken.

Twee keer helemaal eens! :D
 
Laatst bewerkt:
Oe die aders vind ik juist wel mooi haha!! Ik krijg dr nu ook eentje op mn schouder!!


Met jou fysiek wordt je echt niet raar aangekeken als je met je bankje tussen de cables gaat zitten/liggen. Hooguit jaloerse blikken.


Per maaltijd krijg ik geen 30gram eiwit binnen, maar gemiddeld gezien wel bijna. Hoe ga je naast die shake aan die 30gr eiwit per maaltijd komen?

Het is nog puzzelen hoe ik dat voor elkaar ga krijgen. Misschien probeer ik eerst 4 x 30 gr eiwitten te eten en de andere 30 probeer ik dan te halen uit koolhydraten maaltijden met een beetje eiwit (eitje, soja, vleeswarenbeleg etc.). Dan wordt het 40 gram whey, 125 gr tonijn uit blik , 150 gr kip, 150 gr vis..

Wil je wat aders van mij;)..heb er nu ook 1 op mijn lies richting onderbuik:eek:
Veel succes met het behalen van je doelstellingen ;)!
Thanks:)
Mooie trainingen, en een heel mooi lichaam ;)
Bloos;)

Geen dank :) Het probleem met db flyes blijft dat tijdens de 2e helft van de contractie de druk van de borst af gaat, zelfs met focus. Dan vind ik pec-dec en staande cable flyes echt veel betere oefeningen. Twee keer in de week borst trainen lijkt me prima. Het geven van tips doet verder niets af aan een indrukwekkend schema :thumb:

Moeilijk te geloven dat je met jouw lijf nog steeds onzeker bent. Ik loop ook met dat bankje door de halve sportschool naar de low-pulleys en geloof me, jij bent qua fysiek verder dan ik :o Ik zeg: doen! :)

Twee keer helemaal eens! :D

Bedoel je dan cables onder EN boven?
En wat betreft mijn onzekerheid...ik val gewoon liever niet teveel op in de gym:o..wat ik toch al wel doe omdat ik die kleine spaanse mannetjes met mijn 1:70 sowieso al dwarf:p

Maandag is hier een feestdag, de zoveelste, dan is het uitgestorven in de gym dus misschien doe ik dan het bankje;)

UPDATE
Nog steeds last van mijn kuit, maar benen traininkje kon er wel van af:)

SLDL
10 x 47,5 kg
8 x 52,5 kg
6 x 57,5 kg
6 x 62,5 kg
6 x 67,5 kg

Split squat per been
10 x 30 kg
8 x 35 kg
6 x 40 kg
6 x 45 kg
6 x 50 kg
6 x 55 kg

Single leg adduction machine achter elkaar met 10 sec rust
10 x 25 kg
8 x 30 kg
6 x 35 kg
6 x 40 kg
6 x 45 kg
6 x 50 kg
6 x 55 kg

Leg extension
10 x 40 kg
8 x 45 kg
6 x 50 kg
6 x 55 kg
6 x 60 kg
6 x 65 kg
6 x 70 kg

Zodirect naar het circus:D..aangezien hier op het eiland niet echt veel te beleven valt buiten party's en strand, is dit heel bijzonder:p..zal alleen wel heet in die tent zijn, aangezien het nu om half 7 nog 31 graden in de schaduw is:o
 
Wil je wat aders van mij;)..heb er nu ook 1 op mijn lies richting onderbuik:eek:
Die heb ik al, over mn heupen richting bovenbeen en onderbuik. Als je er een over de schouder in de aanbieding hebt wil ik die wel hebben.:D

Mooie training trouwens!!
 
Back
Naar boven