GoodGuy
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 192
- Lengte
- 2m
- Massa
- 127kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en in die van anderen
...
..

Ik ben weer terug in mijn logen in die van anderen
...
!

..beetje extreem negatieve kritiek op mijn levensstijl, mensen die mijn log 'stiekem' lezen en dan ipv recht in mijn gezicht achter mijn rug om mij afkraken en zelfs allerlei idiote veronderstellingen de wereld in werpen, hadden even helemaal de lol voor mij weggenomen om te blijven loggen
en bovendien had ik me voorgenomen om bij een normale temperatuur mij weer helemaal te concentreren op verbetering van mijn kracht. En ja vandaag voor het eerst sinds ruim 3 maanden de eerste echte regenbui
.. Afgelopen week heb ik al voorzichtig mijn trainingsprogramma veranderd. Moet nu alleen nog even goed nadenken welke doelen ik mezelf ga stellen. 
+++Jaloerse mensen zijn dat, die ook nog eens stiekem zijn, jammer zeg! Trek je er niet te veel van aan!
NEE....
Welkom terug
Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de mensen die blij zijn dat je er weer bent duidelijk in de meerderheid zijn!
Met de gewichten die je noemt voor benen zouden we mooi samen kunnen trainen![]()