Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
She's back! Apart dieet zeg... dat zou ik al helemaal niet volhouden.
Ik ga je weer volgen.. succes!
Jeetje dat is vervelendkan je het nog steeds makkelijk volhouden?
Doe mee meid, gezellig!!! Waarom niet we hebben niks te verliezen! Het is al uitverkocht, dus 450 man in de zaal!!

..typisch gevalletje van geen weerstand meer.
..
niet meer heb getraind, mijn discipline om 100% clean te eten langzaam minder wordt. Hoewel het me super veel moeite kost ga ik voorlopig niet trainen(helaas wel een stemmetje dat zegt: gaaaaa
). Ehh maandag begin ik weer! Heb ook eindelijk mijn prijs van B&F gekregen
..kon alleen nog niet de motivatie krijgen om te bedenken hoe, hoeveel en wanneer ik iets ga nemen
..je moet wel een weerstand houden hoor A
af en toe eens lekker vitamines opdoen
op dat schateiland van je - keep it easy
.. Eigenlijk leef en eet ik heel gezond, alleen is bodybuilding toch een beetje heftiger dan verwacht. Vorig jaar had ik om deze tijd ook een enorme terugval...
..55 kg? dan ben jij een mooie trainingspartner voor mij.
hou jij je heel stijf en dan kan ik en aantal reps met je doen![]()

,!!
..ik kon het natuurlijk niet laten en heb toch heel veel getraind. Wel alles op 60/70% van mijn volume en kracht. Vooral omdat ik zonder trainen het heel moelijk vond om wel clean te blijven eten
..
..aangezien ik nu heel wat supplementen heb om uit te proberen, hoop ik ook dat ze werken en mijn spiermassa weer vlot terug is.
wennen, maar net als havermout word het steeds ietsjes lekkerder..hoewel ik iets minder intensief train heb ik wel het vermoeden dat ik me door de EAA iets fitter na het trainen voel. Vooral het honger gevoel (wat ik altijd extreem heb) na een training heb ik nu niet
... Ben erg benieuwd wat het doet na een echt hardcore training.

Nounik ben benieuwd hoe die A- HD je gaat bevallen. Ik lees er wel veel positieve berichten over!
Omdat ik eigenlijk nooit supplementen heb genomen, en hetbeigenlijk tegen mijn principe is, is het best leuk om wat te proberen. En als het nu ook nog gaat werken
Ga je nog loggen?

vandaar dat ik ook hier af en toe langs kom.Leuk om die dingen gratis uit te kunnen proberen zeg.
Extra zetje kan je op dit moment ook wel gebruiken. Hoe gaat verder met je gezondheid?
Waarvoor wordt agmatine gebruikt?
agmatine wordt voornamelijk gebruikt voor beter spierherstel. Maar vooral voor vollere spieren
. Hoewel hetb effect alleen tijdens en een paar uur na de training zichtbaar is, geeft het mij wel voldoening.
Ik heb gewoon busje capsules in mijn tas. Neem ze ook alleen voor de training. Op het potje staat wel 2 x per dag en ook op rust dagen, maar niemand heeft mij nog kunnen vertellen wat hiervan de toegevoegde waarde is. Dus doe ik het lekker nietde uitleg is die ze geven over de agmatine is veelbelovend - voor mij is het niks
ik ga zoiets vergeten denk ik
keep it up A
. En tot nu toe vind ik resultaat nog steeds voldoende.Misschien moet je je log hier in de dames sectie plaatsennee vind het zelf loggen erg teleurstellend.
Op mijn laatste log wordt door niemand een reactie geplaatst.
Nu geef ik toe dat ik de laatste tijd kwakkel met mijn lichaam dus dat is niet leuk om te lezen maar daar zullen juist meer mensen last van hebben dacht ik.
Blijkbaar zitten er hier op het forum alleen hele sterke jonge mensen die nooit lichamelijk klachten hebben.
Tja verhalen over ouwe mannen zoals ik daar zit niemand meer op te wachten
Mooie dames zoals jij die krijgen wel de aandacht die ze verdienenvandaar dat ik ook hier af en toe langs kom.
..bij de mannen zijn er gewoon teveel logs. Het is jammer dat de. 35 + afdeling onder het tienerhoekje is geplaatst. Onzichtbaar dus, en hlemaal voor nieuwe leden.
..dus dat is wel erg frusterend. 
..Voor mijn werkt het gewoon niet om na een grote spiergroep nog een kleinen spiergroep te trainen. Mijn kracht en vooral ook concentratie is dan helemaal weg. En om dan maar snel op de automatische piloot 2 armen oefeningen te doen maakt mij ongelukkig. Dus ik doe toch gewoon 5 daags splitschema maar wel met om de 2 dagen een rust dag. Dus dit komt dan neer op 4,5 x trainen per week..
. Maar verder helemaal niets te klagen