- Waardering
- 194
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 58kg
..er was ook niet veel te volgen
.sterke trainingen gaan nog komen!
machine hè

..staat heeeeel lekker afgesteld..in mijn vorige gym kwam ik niet verder dan ca 50 kgThanks voor je sterke woorden+++
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Als je er nu nog mensen kwaad mee zou doen ofzo dan kunnen mensen kritiek op iets hebben. Maar hebben mensen er last van dat jij lekker traint en netjes eetNEE....
Voel jij je lekker bij deze levensstijl...JA...dus gewoon lekker doorgaan.
Je hebt een superlijf en als je zo doorgaat hou je dat ook en wordt het alleen maar mooier en sterker. Kan me voorstellen dat flubberende, futloze vrouwen daar jaloers op zijn!!
..Ik ga ook gewoon lekker door, maar kennissen kring wordt wel steeds kleiner
Gek laten maken??ben blij dat je weer logt , je bent voor mij een mooie sportvrouw
laat je niet gek maken daar is het leven veel te mooi voor , vooral daar op dat regeneiland van je![]()
..was ik al lang joh; waarom denk je anders dat ik op dit 'kansloze' eiland zit
,Ik heb dat stuk gemist:-( . Ach schijt aan die zooi.
Fijn dat je er weer bent. Goede vrouwen hebben we zeker nodig op dbb:-)
Ja, ga weer proberen om trouw te blijven loggen. Beetje meer leven in de vrouwenlogs doet het forum goed..Ik hoop op meer blijvende logjes!
Als je succes hebt dan sta je in de spotlichts en heeft ieder een mening over je.
Ik heb ook wel eens gehoord 'moet je die ouwe zien zeker aan de anabolen gezeten'
Nou niet dus, maar goed .... als je er iets beter er uit ziet als de gemiddelde man/vrouw (zoals in jouw geval) dan ben je dus ook een schietschijf voor jaloerse mensen.
Een dikke huid kweken dus en dan heb je verder geen last
Jij zal dus gewoon trots moeten zijn en niets anders.
Zooooow die legextention krijg ik niet voor elkaar
Heb al vaker gezien dat diverse dames hier sterker beenspieren hebben.
Top hoor Aradev.... ik zie trouwens ook genoeg leuke reacties die moet je maar zwaarder laten wegen![]()
Inderdaad hier veel leuke reacties!! Geeft een mens moed om te blijven loggen ( geldt ook voor jou
)..Welkom terug
Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de mensen die blij zijn dat je er weer bent duidelijk in de meerderheid zijn!
Met de gewichten die je noemt voor benen zouden we mooi samen kunnen trainen![]()
Ja, ik ben ook nog steeds op zoek naar een spotter!
Benentraining is zeker niet mijn favoriet
, maar als ik zie wat hier op het forum wordt gesquat, zie ik weer een leuke uitdaging
Wachtlijst??...was het maar zo
,

maar de training..erg sterk!!