XXL Nutrition

Aradev's langzame weg naar verbetering

• Topic Starter Topic Starter
Tijdje niet gevolgd:(??? maar de training..erg sterk!!
..er was ook niet veel te volgen;).sterke trainingen gaan nog komen!:)

Zowww die leg extension is lekker!!!
machine hè:o:p:)..staat heeeeel lekker afgesteld..in mijn vorige gym kwam ik niet verder dan ca 50 kg

+++

Gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Als je er nu nog mensen kwaad mee zou doen ofzo dan kunnen mensen kritiek op iets hebben. Maar hebben mensen er last van dat jij lekker traint en netjes eet??? NEE....
Voel jij je lekker bij deze levensstijl...JA...dus gewoon lekker doorgaan.

Je hebt een superlijf en als je zo doorgaat hou je dat ook en wordt het alleen maar mooier en sterker. Kan me voorstellen dat flubberende, futloze vrouwen daar jaloers op zijn!!
Thanks voor je sterke woorden:)..Ik ga ook gewoon lekker door, maar kennissen kring wordt wel steeds kleiner:(

ben blij dat je weer logt , je bent voor mij een mooie sportvrouw
laat je niet gek maken daar is het leven veel te mooi voor , vooral daar op dat regeneiland van je :D
Gek laten maken??;)..was ik al lang joh; waarom denk je anders dat ik op dit 'kansloze' eiland zit:D,
Ik heb dat stuk gemist:-( . Ach schijt aan die zooi.
Fijn dat je er weer bent. Goede vrouwen hebben we zeker nodig op dbb:-)

Ja, ga weer proberen om trouw te blijven loggen. Beetje meer leven in de vrouwenlogs doet het forum goed..Ik hoop op meer blijvende logjes!

Als je succes hebt dan sta je in de spotlichts en heeft ieder een mening over je.
Ik heb ook wel eens gehoord 'moet je die ouwe zien zeker aan de anabolen gezeten'
Nou niet dus, maar goed .... als je er iets beter er uit ziet als de gemiddelde man/vrouw (zoals in jouw geval) dan ben je dus ook een schietschijf voor jaloerse mensen.
Een dikke huid kweken dus en dan heb je verder geen last
Jij zal dus gewoon trots moeten zijn en niets anders.

Zooooow die legextention krijg ik niet voor elkaar
Heb al vaker gezien dat diverse dames hier sterker beenspieren hebben.
Top hoor Aradev.... ik zie trouwens ook genoeg leuke reacties die moet je maar zwaarder laten wegen ;)

Inderdaad hier veel leuke reacties!! Geeft een mens moed om te blijven loggen ( geldt ook voor jou;))..

Welkom terug :)
Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de mensen die blij zijn dat je er weer bent duidelijk in de meerderheid zijn!

Met de gewichten die je noemt voor benen zouden we mooi samen kunnen trainen ;)

Ja, ik ben ook nog steeds op zoek naar een spotter!:) Benentraining is zeker niet mijn favoriet:o, maar als ik zie wat hier op het forum wordt gesquat, zie ik weer een leuke uitdaging:)

achteraan sluiten dan , er is een lange wachtlijst :)

Wachtlijst??...was het maar zo;),

He, m'n abbo was opgeheven. Zie nu pas dat je eerder deze week gepost had.
Wat een gedoe zeg, qua mensen.

Negatievelingen kan je echter maar beter kwijt dan rijk zijn hoor.

Ik ga je weer volgen. Blijft een fijne inspiratie!

Update van de laatste dagen:

Zondag:gym gesloten dus verplichte rustdag:o..(wel kilometertje gezwommen in de zee die nog steeds een graad of 26 graden heeft..ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd nauwelijks nog gezwommen heb. Gewoon niet min sport, en na 10 minuten krijg ik altijd haai-angst- visioenen:o

Maandag: met veel zin naar de gym om te gaan bankdrukken, maar onvwacht belachelijk druk in the gym en alles bezet. Alternatieve training snik

Dumbbell press 8 x 12,5 kg / 15kg / 17,5 kg
6 x 20 kg / 22,5 kg / 22,5 kg / 22,5 kg

Peck deck 6 x 25 kg / 30 kg / 35 kg / 35 kg / 40 kg (dit is zware machine;)

Cable cross onder 8 x 5 kg / 7,5 kg / 7,5 kg
6 x 10 kg / 10 kg / 12,5 kg ( gestrekte armen)

Cable cross boven 8 x 12,5 kg /17,5 kg / 17,5 kg
6 x 20 kg / 20 kg / 20 kg

Incline bench press 6 x 25 kg / 30 kg / 40 kg / 40 kg / 40 kg

Dinsdag: biceps, triceps en buik..gewichten niet noemenswaardig:rolleyes:

Vandaag: cardio in de vorm van winkelen:)..in ieder geval lekker uitgerust voor mooie rugtraining voor morgen!

Ik sta zo versteld van je DB press, echt wwwhhhaauuuwww. Dat duurt met mijn progressie nog 4 jaar :o, ach ik ben lekker onder de pannen:D

Alhoewel ik begrijp dat je even geen zin meer had om te loggen heb ik daar wel een kanttekening bij: Als je ergens steun kunt verwachten, helemaal in deze situatie, is het toch echt hier. Just saying :)

Ja, ik ben ook nog steeds op zoek naar een spotter!:) Benentraining is zeker niet mijn favoriet:o, maar als ik zie wat hier op het forum wordt gesquat, zie ik weer een leuke uitdaging:)
U vraagt, wij draaien (lees: spotten) ;)

Wachtlijst??...was het maar zo;),

Doe er dan snel een maken met John en mij er op! :p

Ik was dus echt van plan om meer frequent mijn trainingen te posten:o:o..ik schrijf altijd wel alles op, dus de controle voor me zelf is er wel. Maar ik heb altijd zo het gevoel dat wanneer ik dat hier neerzet, het meer in zin is van: kijk mij nou ff sterk zijn;)..

Ik zal dus maar gewoon even een samenvatting maken:). De afgelopen 2 weken heb ik mijn trainingen een stukje zwaarder gemaakt door gewicht toe te voegen. Met als gevolg dat ik nu wel besef dat ik mijn zomer 5 daagssplit schema niet kan blijven vol houden. Dinsdag had ik echt overal spierpijn en heb dus een extra rustdag ingevoerd. Ik ga nu dus terug naar 4 dagen KT en misschien 1 dag cardio. Doel is langzaam weer sterker te worden. Vooral squat is achteruit gegaan en mijn kont ook stukje smaller:o.

De laatste maanden volg ik echt een superstrak voedingsschema en ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn gewicht heel stabiel kan houden met een behoorlijk laag vetpercentage. Nu is het dus wel de bedoeling dat ik voorzichtig ga bulken. Afgelopen winter is mijn cleanbulk absoluut niet bevallen, dus ik ga het nu wel anders aanpakken. Aangezien ik al een poos op onderhoud eet en stabiel blijf, weet ik gelukkig nu wel wat mijn marges zijn. Voorlopig is mijn enige bulk toevoeging 50 gr rijst extra. Dat lijkt weinig, maar staat volgens mij wel in verhouding met de weinig spieropbouw die naturel mogelijk is:(

Met een beetje geluk krijg ik eindelijk donderdag mijn prijs van B&F shop, wat wel een motivatie is om deze winter echt wat kracht en spiermassa te winnen!:D:)

Vind je jezelf zo sterk dan :p
Nee, gewoon posten hoor. Vind het altijd wel een inspiratie.

Maar nog steeds aan het worstelen met meer eten dus. 50g carbs meer op een dag kan al juist het verschil maken.

Echt clean bulken luistert toch heel nauw, zeker als je al zo ver bent als jij.
Ben heel benieuwd hoe het je vergaat.

Vind je jezelf zo sterk dan :p
Nee, gewoon posten hoor. Vind het altijd wel een inspiratie.

Maar nog steeds aan het worstelen met meer eten dus. 50g carbs meer op een dag kan al juist het verschil maken.

Echt clean bulken luistert toch heel nauw, zeker als je al zo ver bent als jij.
Ben heel benieuwd hoe het je vergaat.

Neehoor zeker niet buitensporig sterk:rolleyes::(..maar ik krijg altijd een beetje een twijfelachtig gevoel bij het intikken van de gewichten. Machine gewichten zeggen trouwens al helemaal niets en wie is er nu in geinteresseerd als ik 2,5 kg meer bankdruk???

Ik zal wel blijven updaten in ieder geval:)

Al je posts worden gewaardeerd, frequent of niet :)

Heb je http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/intermitent-fasting-118433/ volgens www.leangains.com wel eens geprobeerd of overwogen?

Veel gebruikt voor de cut, maar zo mogelijk nog effectiever voor de cleanbulk!

Ja, ik vind het een goede methode maar niet voor mij. Ik train 's ochtends waarvoor ik wel een beetje eten in mijn lijf moet hebben om me prettig te voelen en mijn avondeten is altijd laat en te leuk om te missen. Maar ik geloof inderdaad wel in het principe. Ik eet bijv. Tussen 8:30 en 14 hr ook niets en dat werkt perfect. Dus eigenlijk een variant op het leangains programma. Zo kan ik namelijk echt uitgebreid en groots lunchen:D. En sinds ik afgestapt ben van om de 2-3 uur eten heb ik idd een grotere progressie gemaakt en bovendien is dat akelige hongergevoel wat optreedt als je een maaltijdje moet overslaan verdwenen.
Maar vrouw + 38 jr + doorgetraind is niet zo'n fijne combi om spiermassa bij te komen:(..

... en wie is er nu in geinteresseerd als ik 2,5 kg meer bankdruk???

Ikke, ikke, ikke :p en velen met mij!

Ik zal wel blijven updaten in ieder geval:)
Gelukkig maar :)

...
Maar vrouw + 38 jr + doorgetraind is niet zo'n fijne combi om spiermassa bij te komen:(..

Als een vent van 70 dat kan, kun jij het ook:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f182/70-jarige-murrell-hall-doet-posing-routine-284913/
Zó ontzettend streeffysiek... voor de komende 40 jaar!! :p

Ikke ook, ikke ook, zeker wel en ik ben zo'n persoon die nog zeker van je kan leren:D

Neehoor zeker niet buitensporig sterk:rolleyes::(..maar ik krijg altijd een beetje een twijfelachtig gevoel bij het intikken van de gewichten. Machine gewichten zeggen trouwens al helemaal niets en wie is er nu in geinteresseerd als ik 2,5 kg meer bankdruk???

een logboek is in principe voor jezelf - soms wil ik wel eens weten waarom ik een bepaalde dag meer of minder druk/trek - ligt dat dan aan mijn slaap/voorbereiding/voeding etc...... - schrijf je hierover nooit iets dan heb je geen vergelijkingsmateriaal meer , en idd die kilo's zijn soms minder belangrijk maar je logvolgers willen dat wel graag van je weten A :D

Nou ik ben gelijk afgestraft!!:eek:
Na maanden ongeveer op een gelijk krachtniveau te hebben gezeten is de aftakeling vorige week begonnen.:(.. Squat met super veel moeite 70 kg en ns lunges, En SLDL was het helemaal gebeurd met..borsttraining en dat vind ik nog eigelijk het aller ergste: bankdrukken niet meer dan 50 kg:eek::eek:.met mijn laatste fanatieke instelling heb ik er nog 5 setjes van 3 herhalingen uit gekregen..hele training wil ik maar snel vergeten:)..

Oorzaak is waarschijnlijk een extreme allergie die de afgelopen weken steeds erger is geworden. Naasts geirriteerde slijmvliezen, overal jeuk uitbarstingen, opgezet gezicht en rode vlekken, ook nog aanvallen van slapeloosheid..
Dus afgelopen zondag begonnen met eem antihistaminen dieet. Nu ik al een hele poos volgens een strak voedingsschema leef, is het volgen van een dieet gelukkig niet zo moeilijk alleen is het niet leuk...even een kleinen opsomming: geen zuivel (is niet zo vervelend aangezien ik dat toch al niet nam), geen ei, geen vis, geen soja, geen peulvruchten, geen noten, geen tomaten, geen kruiden, vooral geen kaneel en vanille, geen koffie, thee en alcohol.
Dan zijn er nog een heleboel groenten fruit die ook niet zijn toegestaan. Het valt dus niet mee om er iets lekkers van te maken.
Maar nu na drie dagen merk ik al zichtbaar verschil en ben ik al weer aan het denken aan mij doelen voor het einde van het jaar:D

Benchpress: 5 x 60 kg
Deadlift: 5 x 90 kg
Squat: 5 x 80 kg

Hoewel ik mijn Kcal al iets heb opgevoerd, ben ik nog niets aangekomen. Nu eet door dat gare dieet wel weer minder eiwitten en meer koolhydraten.
Op dit moment heb ik denk ik echt een vetpercentge vsn 12 % en zou ik ondanks mijn geringe massa wel met de flexcup mee kunnen doen. Ik ben erover aan het nadenken:rolleyes:

...even een kleinen opsomming: geen zuivel (is niet zo vervelend aangezien ik dat toch al niet nam), geen ei, geen vis, geen soja, geen peulvruchten, geen noten, geen tomaten, geen kruiden, vooral geen kaneel en vanille, geen koffie, thee en alcohol.
Dan zijn er nog een heleboel groenten fruit die ook niet zijn toegestaan. Het valt dus niet mee om er iets lekkers van te maken.
:eek: Lijkt me verschrikkelijk :(

...Op dit moment heb ik denk ik echt een vetpercentge vsn 12 % en zou ik ondanks mijn geringe massa wel met de flexcup mee kunnen doen. Ik ben erover aan het nadenken:rolleyes:
Als dat betekent dat je fans je in NL kunnen aanmoedigen voorzie ik blije gezichten :)

verdwijnt die allergie met dat dieetje . of blijf je dat houden ?
pittig dieetje trouwens - ik moest het wel effe opzoeken wat het nou precies
inhield

Het is inderdaad wel heftig dieetje. Vooral omdat ik van lekker, gekruid en afwisselend eten hou. Moelijkste vind ik het om mijn havermout of rijstebloem eetbaar te maken, een saladedressing te maken, en droge pasta of riijst.

De bedoeling is om weer rust in mijn lichaam te krijgen. Dan kan ik langzaam wel weer wat toevoegen. Ik ben intolerant dus dat betekent dat ik een geringe hoeveelheid histame rijk of histamine vrijmskend voedsel wel kan verdragen. Alleen niet teveel en dat constant. Dat veroorzaakt een stapel effect. De laatste 2 maanden heb ik voor mijn doen echt veel eiwitten gegeten om te kijken wat het effect daarvan was. En ik moet eerlijk zeggen dat ik er veel progressie mee heb gemaakt in de zin van op hetzelfde gewicht blijven maar wel een behoorlijk stukje droger. De zichtbare abs die ik al zo lang wilde, kwamen opeens te voorschijn. Ik had me alleen niet gerealiseerd dat bijv. Tonijn en ei-eiwit niet echt goed voor mij te verdragen zijn.. Zonder tonijn, ei, kwark, whey, soja is het niet echt gemakkelijk om elke dag aan voldoende proteine te komen helaas.

Laatst bewerkt:
Eerst maar weer eens wennen aan dit dieet dan en dan verder kijken naar bijv. de Flex Cup. Zou wel een mooie kans voor je zijn hoor, denk dat je spijt krijgt als je het niet een keer probeert. Maar dat hoeft niet perse December al te zijn.

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 12:17 ----------

Eerst maar weer eens wennen aan dit dieet dan en dan verder kijken naar bijv. de Flex Cup. Zou wel een mooie kans voor je zijn hoor, denk dat je spijt krijgt als je het niet een keer probeert. Maar dat hoeft niet perse December al te zijn.

Wel leuk om te lezen dat meer eiwitten dus wel echt iets voor je doen. Heb je je carbs gelijk gehouden of die ondertussen verlaagd?

De Flexcup
Dan heb je nog 60 dagen te gaan
Tja denk dat je daar goed gaat scoren als je mee doet

Ik heb 2-3 jaar geleden ook zo'n dieet moeten volgen.
Het is inderdaad niet evident, maar als je er even in zit, dan lukt het wel aardig hoor. Is eigenlijk een kwestie van wennen ;). Maar het is natuurlijk niet handig als je veel eiwitten moet binnenkrijgen.
Alleszins veel succes ermee, en hopelijk voel je je snel beter :).

even een kleinen opsomming: geen zuivel (is niet zo vervelend aangezien ik dat toch al niet nam), geen ei, geen vis, geen soja, geen peulvruchten, geen noten, geen tomaten, geen kruiden, vooral geen kaneel en vanille, geen koffie, thee en alcohol.
Maar nu na drie dagen merk ik al zichtbaar verschil en ben ik al weer aan het denken aan mij doelen voor het einde van het jaar:D

Hoewel ik mijn Kcal al iets heb opgevoerd, ben ik nog niets aangekomen. Nu eet door dat gare dieet wel weer minder eiwitten en meer koolhydraten.
Op dit moment heb ik denk ik echt een vetpercentge vsn 12 % en zou ik ondanks mijn geringe massa wel met de flexcup mee kunnen doen. Ik ben erover aan het nadenken:rolleyes:
Pfoeee dat lijkt me echt niet leuk als je al die producten niet kunt eten! Wel sterk dat je er gewoon voor blijft gaan!

Zou het stoer vinden als je met de flexcup meedoet. Heb je al foto's gemaakt van hoe je er nu bij staat ten opzichte van de contest?

Terug
Naar boven