- Waardering
- 120
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

) foto's. Maar aan de andere kant zijn armen foto's wel in de laatste tijd
..
.
). Mijn armen meten trouwens maar 27 cm
.. Gewicht, vetpercentage en omtrekken cijfers zeggen dus toch niet alles. Brrrr..dat is serieus koud.Het vriest hier snachts ook.... In Alle kamers behalve mijn woonkamer is het zo ongeveer 13 graden
... Maar over een paar weekjes hoor je mij niet meer klagen; lente is hier echt weer leuk
![]()

!
) gewogen en met meetlint en tang alles gemeten. Alleen kom ik tot een groot verschil in vetpercentage als ik de gegevens invoer bij de verschillende methodes. 7 punts meting jackson/ pollock 8,82 % bf...9 puntsmeting Parillo 14,65 %. Ik vind zelf een vetpercentage meting al discutabel, maar nu heeft het echt in waarde voor mij afgedaan.58kg? Ik kan jou DB rowen
Bij Jackson/Pollock kom ik ook altijd te laag uit. Heb je de Tape Measurement methode wel eens geprobeerd voor het perspectief?
Lekker dat je weer begonnen bent. Met een nieuwe insteek zie ik! Laag vet % ook! Bij mij is het op 7 punten gemeten en kwam ik op 13.42, afgerond 14% dus..
Veel succes!
.. Jij ook een erg laag vetpercentage volgens deze methode. Weet je ook waarop jij uitkomt met de tape measurement methode?.. Dit kan je berekenen op www.linear-software.com. Ben wel benieuwd.Wat het ook exact is..... 9 of 14% het is gewoon erg laag
Dus je gaat iets boven onderhoud eten... waarom niet eerst op onderhoud en dan iets meer als dat bevalt
In ieder geval weer leuk iets van je te lezen ik dacht dat je in het nachtleven van Ibiza verdwaald was![]()
... Net een spookeiland

..
...