AndroidHealthClinic

Aradev's langzame weg naar verbetering

  • Topic starter aradev
  • Startdatum
  • Reacties 218
  • Weergaven 25K
  • Volgers 26

Bezoekers in dit topic

gewoon ook je cardio vermelden hoor A - niks mis mee

dit niks voor je

een aantal sups ineen

http://www.sportfood.nl/raw-iron-hulk-force-pre-en-postworkout-mix/

Bedankt voor de tip. Ik vind alleen de kcal een beetje heftig. Van mij hoeft die dextrose niet zo. Geen stimulanten en geen carbs wil ik:o ..

Ben ook weer begonnen met crea en extra eiwitten
Ik zelf probeer toch ook maar weer wat meer te eten train nu ook ergens anders en merk dat de spierpijn veel erger is.
Die creatine kan net even een zetje in de juiste richting geven
Ben benieuwt hoe je er van de zomer bij staat

Je traint nu toch in een echte hardcore gym?! Pfff, lijkt me wel leuk voor een keertje, maar de oude van dagen gym waar ik train is wel lekker aso, zweet, hijg en steun vrij:D

Lekker bezig!! Ik vind dat gekriebel van de beta-alanine ook best lekker, hihi.

En ff niet al je eten afwegen kan echt geen kwaad, zeker niet met jou lichaam en trainingsschema!! Lekker genieten!!

Dank je. Het moeilijke is alleen wel, dat ik nu in mijn beste shape ooit ben..dat doet toch een beetje pijn om ff op te geven.
 
Goed om te horen dat het zo lekker gaat! :)

Als Beta Alanine goed bevalt gaat de combinatie met creatine nog beter bevallen! Hebben een synergistische werking wat betreft spieruithoudingsvermogen.

Dank je. Het moeilijke is alleen wel, dat ik nu in mijn beste shape ooit ben..dat doet toch een beetje pijn om ff op te geven.

Lastig he, de korte termijn gevolgen van de juiste beslissing voor de langere termijn? ;)

Na maanden succesvol cutten liep ik zelf flink voor op mijn doel (VP<10%) voor komende zomer. Heb de afgelopen 2 maanden lekker gebulkt. Dat de buikomvang is toegenomen is moeilijk te verkroppen. :treuren: Gelukkig zijn de borst en bovenbeenomvang eveneens toegenomen. :D Een kleine bulk was de juiste keuze voor dit moment.

Vanaf januari verder met de cut richting zomer!
 
Je traint nu toch in een echte hardcore gym?! Pfff, lijkt me wel leuk voor een keertje, maar de oude van dagen gym waar ik train is wel lekker aso, zweet, hijg en steun vrij:D
.

Ja Kneetsgym in Den Haag is het geworden.
Inderdaad hardcore :D.
1e zaterdagochtend (9 uur) dat ik daar trainde waren er alleen maar grote gasten en daar keek ik eerst wel van op. nu ben ik er al een paar keer geweest en zie ik dat er ook veel gewone gemiddelde jongens zoals ik er tussen lopen en ook de echte beginners. Veel vrouwen heb ik nog niet gezien maar die schijnen daar toch ook te trainen. Vind ik wel jammer maar het zal mij toch ook wel weer afleiden (je weet ik ben een liefhebber van mooie vrouwen) :p
Het bevalt me daar wel en ik heb in ieder geval meer spierpijn door het anders en zwaarder trainen en denk zelf ook dat ik er beter ga uit zien. Voeding heb ik toch weer iets opgeschroeft omdat ik ook weet dat zonder extra voeding ik niet groei of goed herstel.
Over een tijdje (als het resultaat mij bevalt) zal ik weer eens een foto posten
Maar genoeg over mij..... Jij doet het dan erg goed tussen de oude mensen.
Denk dat je de meeste kracht om goed en zwaar te trainen uit je zelf haalt en die heb jij genoeg.;)
 
Goed om te horen dat het zo lekker gaat! :)

Als Beta Alanine goed bevalt gaat de combinatie met creatine nog beter bevallen! Hebben een synergistische werking wat betreft spieruithoudingsvermogen.



Lastig he, de korte termijn gevolgen van de juiste beslissing voor de langere termijn? ;)

Na maanden succesvol cutten liep ik zelf flink voor op mijn doel (VP<10%) voor komende zomer. Heb de afgelopen 2 maanden lekker gebulkt. Dat de buikomvang is toegenomen is moeilijk te verkroppen. :treuren: Gelukkig zijn de borst en bovenbeenomvang eveneens toegenomen. :D Een kleine bulk was de juiste keuze voor dit moment.

Vanaf januari verder met de cut richting zomer!

Meestal baal ik er dus ook van dat ik geen man ben en een beetje meer buikvet niet zo ernstig vind...:eek:.. Van mijn voornemen van1 augustus om langzaam te bulken ben ik daardoor ook nietnagekomen:(.. De verandering van lowcarb dieet naar gewoon op onderhoud te gaan eten,was al een behoorlijke ingreep.:D

Ik ga in januari beginnen met de kreatine. Zo kan ik ook beter beoordelen wat de andere supplementen doen. Beta aline en EAA blijf ik voorlopig wel gebruiken. Merkbaar toegevoegde waarde voor mij.

Ja Kneetsgym in Den Haag is het geworden.
Inderdaad hardcore :D.
1e zaterdagochtend (9 uur) dat ik daar trainde waren er alleen maar grote gasten en daar keek ik eerst wel van op. nu ben ik er al een paar keer geweest en zie ik dat er ook veel gewone gemiddelde jongens zoals ik er tussen lopen en ook de echte beginners. Veel vrouwen heb ik nog niet gezien maar die schijnen daar toch ook te trainen. Vind ik wel jammer maar het zal mij toch ook wel weer afleiden (je weet ik ben een liefhebber van mooie vrouwen) :p
Het bevalt me daar wel en ik heb in ieder geval meer spierpijn door het anders en zwaarder trainen en denk zelf ook dat ik er beter ga uit zien. Voeding heb ik toch weer iets opgeschroeft omdat ik ook weet dat zonder extra voeding ik niet groei of goed herstel.
Over een tijdje (als het resultaat mij bevalt) zal ik weer eens een foto posten
Maar genoeg over mij..... Jij doet het dan erg goed tussen de oude mensen.
Denk dat je de meeste kracht om goed en zwaar te trainen uit je zelf haalt en die heb jij genoeg.;)

Kneetsgym is echt hardcore:D..wel een stap voor je om daar te gaan trainen! Genoeg motivatie is daar te vinden:D..en die foto: daar houd ik je aan!!
En bedankt voor je compliment.

UPDATE
Training: langzaam maar in ieder geval ga ik nog steeds vooruit! Mijn doelen heb ik ook bijna gehaald:D:D..bench press 55 kg, mp 35 kilo, squat 80 kilo, deadlift 90 kilo....wel nog lang niet overal een setje van 5x;)...deadlift nog maar 1 x , maar dat is vooral een mentale kwestie. Mp max 3 en dat is echt mijn aller aller max.. De laatste weken was ik dan ook super fanatiek. Nieuwe schema bevalt super goed, kom alleen toch elke keer verkeerd uit met mijn schouders. Of net de dag na mijn borsttraining of de dag voor mijn rug.. Schouders train ik altijd heftig dus vandaar niet echt ideaal. Misschien is het wat om mijn schouders ,maar 1x in de14 dagen te trainen.

Voeding: laatste 2weken dus een beetje meer relaxed met eten omgegaan. Met als hoogtepunt nu een volgeladen keuken met vreselijke foute dingen:).. Hoewel ik het me nu nog niet kan voorstellen kan ik dan in januari met een overvolle buik weer 100 % gemotiveerd volgens een bbwaardig voedingsplan beginnen.

Doel: daarmoet ik nog even hard over nadenken.
 
Mooie cijfers. Netjes! Nu opbouwen naar 5 dus ;-)
Succes.
 
Meestal baal ik er dus ook van dat ik geen man ben en een beetje meer buikvet niet zo ernstig vind...:eek:.. Van mijn voornemen van1 augustus om langzaam te bulken ben ik daardoor ook nietnagekomen:(.. De verandering van lowcarb dieet naar gewoon op onderhoud te gaan eten,was al een behoorlijke ingreep.:D

Ik ga in januari beginnen met de kreatine. Zo kan ik ook beter beoordelen wat de andere supplementen doen. Beta aline en EAA blijf ik voorlopig wel gebruiken. Merkbaar toegevoegde waarde voor mij.

UPDATE
Training: langzaam maar in ieder geval ga ik nog steeds vooruit! Mijn doelen heb ik ook bijna gehaald:D:D..bench press 55 kg, mp 35 kilo, squat 80 kilo, deadlift 90 kilo....wel nog lang niet overal een setje van 5x;)...deadlift nog maar 1 x , maar dat is vooral een mentale kwestie. Mp max 3 en dat is echt mijn aller aller max.. De laatste weken was ik dan ook super fanatiek. Nieuwe schema bevalt super goed, kom alleen toch elke keer verkeerd uit met mijn schouders. Of net de dag na mijn borsttraining of de dag voor mijn rug.. Schouders train ik altijd heftig dus vandaar niet echt ideaal. Misschien is het wat om mijn schouders ,maar 1x in de14 dagen te trainen.

Voeding: laatste 2weken dus een beetje meer relaxed met eten omgegaan. Met als hoogtepunt nu een volgeladen keuken met vreselijke foute dingen:).. Hoewel ik het me nu nog niet kan voorstellen kan ik dan in januari met een overvolle buik weer 100 % gemotiveerd volgens een bbwaardig voedingsplan beginnen.

Doel: daarmoet ik nog even hard over nadenken.

Buikvet vind ik juist vreselijk :eek: Ik geloof dat ik mijn punt niet helemaal goed verwoord heb :o

Ik bedoelde juist dat een vreselijk gevolg (buikvet) van goede ontwikkelingen (meer massa en kracht) juist voor lief moet nemen op de korte termijn, met oog op je doel op de lange termijn: meer massa én droog

Tja, ik baal er af en toe van dat ik geen vrouw ben en het buikvet makkelijk kwijt raak (nou ja, heel af en toe dan;))

Wens je nog fijne dagen en een "ripped" 2012!:)
 
super sterk je stats. respect voor de DL
 
Hoi Ara!:D

Mag ik vragen hoeveel oefeningen je voor je schouders uitvoerd?
En zou je me ook kunnen vertellen wat jou trainingsmethode voor je delts is, dus hoeveel keer in de week, hoeveel sets, reps, rust-intervals, etc?

Gracias!
 
Hoi SIA, welkom in mijn log:)
Op het moment train ik op kracht en blijf dus laag in mijn reps. Mijn schoudertraining ziet er in basis zo uit:
MP: hoofdoefening dus besteed ik de meeste aandacht aan. Laatste keer heb ik gedaan: 5x 15 kg, 5x 20, 5x 25, 6 x 30 (4 setjes) en 7 x 30 kg
Uprightrow: 4 x 8 reps x 25 kg
Cable one arm side raise: 8 x 5 kg, 6x 6 kg, 6 x7kg, 6 x8kg, 6 x 9 kg, 8 x 5 kg
Cable font raises: 6 x 10 kg, 6 x 12 kg, 6 x 15 kg, 5 x 20 kg, 5 x 20 kg
Hierna nog kwartiertje buikoefeningen

Ik varieer, dus soms geen side raises, maar behind neck press of dumbbell press. Of raises met dumbbells. Face pulls doe ik meestal als afsluiting bij mijn rug training.

Wel mijn leukste training, alleen helaas niet helemaal nodig als ik naar mijn schouders kijk. En de mooie ' aas' ronde volle schouders krijg ik naturel denk ik niet.
 
zonder aas heb je ook mooie schouders A - en ik vraag me af of ze dan zoveel mooier er zullen uitkomen - netjes die side raises - daar ben je sterk in
 
Krijg ook die hele ronde schouders niet, nooit gehad en het wordt ook niet beter
Weet nu niet of dat komt omdat ik ook naturel train maar ik moet het er maar mee doen :)
 
Hoi SIA, welkom in mijn log:)
Op het moment train ik op kracht en blijf dus laag in mijn reps. Mijn schoudertraining ziet er in basis zo uit:
MP: hoofdoefening dus besteed ik de meeste aandacht aan. Laatste keer heb ik gedaan: 5x 15 kg, 5x 20, 5x 25, 6 x 30 (4 setjes) en 7 x 30 kg
Uprightrow: 4 x 8 reps x 25 kg
Cable one arm side raise: 8 x 5 kg, 6x 6 kg, 6 x7kg, 6 x8kg, 6 x 9 kg, 8 x 5 kg
Cable font raises: 6 x 10 kg, 6 x 12 kg, 6 x 15 kg, 5 x 20 kg, 5 x 20 kg
Hierna nog kwartiertje buikoefeningen

Ik varieer, dus soms geen side raises, maar behind neck press of dumbbell press. Of raises met dumbbells. Face pulls doe ik meestal als afsluiting bij mijn rug training.

Wel mijn leukste training, alleen helaas niet helemaal nodig als ik naar mijn schouders kijk. En de mooie ' aas' ronde volle schouders krijg ik naturel denk ik niet.

Hm allright.
Ik tel een totaal van 20 sets, plus dat je dan achterkant schouders bij je rug-sessie toevoegt.
Schouders zijn een getergde spiergroep die voortdurend onder druk worden gezet, maakt niet uit welke spiergroep je aanpakt, zij zullen mee worden getraint of je nu je borst aanpakt of benen, schouders krijgen geen rust. Delts zijn een spiergroep die zeer zeker veel aandacht nodig hebben als het aankomt op rust en herstel.
Ik denk dus ook dat 20/24 sets voor je schouders weleens teveel van het goede zouden kunnen zijn, vooral omdat je focus ook op de military press ligt en dat is toch wel een echte compound oefening, plus dat het de gehele schouder aanpakt.
Persoonlijk vind ik de upright rows echt een rotator cuff killer en ben ik van mening dat je deze gemakkelijk kunt laten. Je traps worden ook door de military press getriggert.

Maw, doe het wat kalmer aan. Wellicht een oefeningetje minder, of zakken in het aantal sets.

Verder is variatie inderdaad de juiste keuze, altijd je spieren shockeren om gewenning tegen te gaan.
Natuurlijk krijg jij je schouders wel voller, ben alleen wat bang dat je nu misschien wat teveel doet en dat werkt alleen maar averechts voor de spiergroei.

Succes in ieder geval met je plannetjes.;)
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of het daar op IBIZA ook al nieuwjaar is geweest :)
Maarrrrr van mij vast de beste wensen voor 2012
Hoop dat je al je sportieve doelen gaat halen dit jaar ;)
 
Aradev! De beste wensen voor 2012. Dat je er toch maar weer een (paar) kg mag bijplakken.
Wel blijven posten hoor. Is altijd een inspiratie voor me.
 
Pffff, ik verwaarloos mijn eigen log wel erg:eek::(...
Iedereen die meeleest: excuses voor het niet of te laat reageren....
Ben ook een erg zoekende naar motivatie, doel etc.
Aan de ene kant wil ik graag wel een powerlift schema volgen, echter in mijn ogen ( gevoel ) vind ik deze schema's vaak qua inspanning niet voldoende. Voornamelijk ook dat de eerste weken met weinig gewicht moet beginnen, zodat het helemaal easy trainingen worden. Dat heb ik er dus er weer niet voorover.

Bulken wil ook niet.. Of liever gezegd kan ik mentaal op dit moment ook niet.
Dus tsja... Alleen beetje routine op het moment.
En verder begin ik langzaam te overdreven met voeding om te gaan:(:(..een soort van overdreven obsessie voor juiste macro's en hoeveelheid kcal.
Niet echt grappig..


Ik zal binnenkort weer eens foto plaatsen:D..
 
'Kijk dat over die foto dat horen wij graag :)
 
Back
Naar boven