MuscleMeat

Armen + borst oefeningen ?

Dutchpowerz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
63kg
Hallo, ik ben nieuwe op het forum en had een vraag.
Ik ben 17 jaar en wil graag mn armen en de bovenkant van mijn borst wat trainen,
Het enige dat ik heb is een dumbell en wat gewicht schijven ( 25kg in totaal ) graag zou ik met deze dumbell mijn armen en borst trainen zover dat mogelijk is. Momenteel doe ik als ik zit en dan mijn arm op mn been 15kg.

Graag zou ik wat oefeningen hier voor willen hebben en graag wat tips, ik heb zelf al op internet wat rond gekeken maar ik dacht hier krijg precieze antwoorden op mn vraag.

Alvast bedankt voor de hulp!

• Topic Starter Topic Starter
bedankt ! hier kan ik wel wat mee. iemand nog tips voor het aantal sets dat ik moet doen per oefening ?

als je alleen armen en borst gaat trainen komt je lichaam er niet mooi uit te zien..

dan krijg je scheve verhoudingen.

• Topic Starter Topic Starter
mijn benen zijn al goed getraind door voetbal en deze loop voor op verhouding tot armen / borst

hoe komt het dat bijna alle pubers armen en borst zo belangrijk vinden!!!

beter kan je de oefeningen wat verdelen en ook benen/rug e.d. trainen. grote benen zal je nooit krijgen van het voetballen alleen...

het gewicht dat je neemt moet je zelf zien, probeer meer naar de uitvoering te kijken dan naar het gewicht dat je neemt!

Verder kun je 10 tallen oefeningen vinden op het www wat je allemaal kan doen voor eender welke spier met een dumbell. ( staan op yt ook mooie filmpjes over )

grts

hoe komt het dat bijna alle pubers armen en borst zo belangrijk vinden!!!

Je vergeet de #1 beachboy spiergroep.

9jzlzc.jpg

Watser met julliiiieeee?? Ik train mijn benen ook nooit, ik heb vroeger voetbal gespeeld :p

Benen trainen kan geen kwaad, maar kijk uit voor je knien

Als je dan toch gaat trainen.. train dan lekker alles..

Terug
Naar boven