Phaetor
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zal het niet gewoon zijn omdat het toch je handelsmerk geworden is...(misschien fout gedoseerd enzo) en dat je daarom nu iets hebt van ik moet er nog wat van maken....genoeg mensen die freaks willen zien en als ze dan toch nog money ermee kunnen maken...je moet wat heDenk dat die gasten in een eigen wereldje leven en het begrip realiteit niet begrijpen en/of kennen.
Een normaal gemiddeld mens zou na een actie met dit resultaat dood gaan van schaamte en verdriet maar deze synthol heren showen het ook nog eens alsof ze de mooiste van de wereld zijn...
zal het niet gewoon zijn omdat het toch je handelsmerk geworden is...(misschien fout gedoseerd enzo) en dat je daarom nu iets hebt van ik moet er nog wat van maken....genoeg mensen die freaks willen zien en als ze dan toch nog money ermee kunnen maken...je moet wat he

Die kerel is er niet gelukkig mee, hij is ondertussen al geopereerd denk ik zelfs..
Ik zag 'm op tv met een spuit wat 'pus' uit zijn armen zuigen. Gelige drets kwam eruit.
Damn.
Nee joh, hij gebruikt anaboluuhh
Dat was die andere kneus, Gregg valentinoDie kerel is er niet gelukkig mee, hij is ondertussen al geopereerd denk ik zelfs..
Ik zag 'm op tv met een spuit wat 'pus' uit zijn armen zuigen. Gelige drets kwam eruit.
Damn.