KaleHardloper
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een tumors.Oei, als ik die foto zie dan begin ik echt honger te krijgen gewoonIk snap ook niet echt wat die dames in die gasten zien...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De oorzaak?

Shocking!
Volgens mij gebruiken ook een hoop pro`s Synthol?
Oei, als ik die foto zie dan begin ik echt honger te krijgen gewoon![]()

doet me denken aan een filmpie dat ik pas heb gezien van een gast die ook van die synthol armen had, + een ontsteking, kwam 4minuten lang echt bizarre ladingen van dikke pus uit lopen in het ziekenhuisje.
bij deze gast zal er een badkuip vol van uit komen spritzen
edit* filmpie gevonden: http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=09260622_biceps__2_.wmv

Is dat allemaal pus? lijkt meer zijn ganse lading synthol wat er uit loopt.
![]()
Shocking!
Volgens mij gebruiken ook een hoop pro`s Synthol?
Ik heb er ook wel eens iets over gehoord. Dat ze die zooi gebruiken om achterliggende spiergroepen gelijk te maken aan de voorlopende.
Er staat ook een interview met Greg Valentino op internet. Hij zegt dat hij het doet voor de aandacht, niet speciaal vrouwelijk aandacht. Hij zegt dat vrouwen het goor vinden, maar als hij een club binnenstapt en een man ziet hem die zou zijn vriendin aan de kant duwen om hem complimentjes te geven over zijn armen.