AndroidHealthClinic

armen van 80 cm!

Echt wat een fakkin lozers. Weet zeker dat ze op een latere leeftijd spijt krijgen van dit soort acties. Heb veel rare dingen gedaan om te zijn waar ik nu ben, maar zichtbare schade heb ik gelukkig niet opgedaan, Godzijdank...

Wat een losers :roflol:

2.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

Haha :D wat een tumors.

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

Lol

Waar zijn mensen nou mee bezig ???

Ik snap ook niet echt wat die dames in die gasten zien...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De oorzaak?

Die pleister op die 1e foto doet 't em. :thumbs: :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

Lol

[/QUOTE]

Hahahah , mijn god! :roflol::roflol:

as old as the internet

Dat krijg je als je de band met realiteit en redelijkheid verloren bent. Alles draait om de synthol, je ziet het zelfs niet meer als iets wat verkeerd is, de spiegel zegt je dan alleen nog maar: goed bezig jongen, je wordt groter en groter.

Je mag ook niet vergeten dat dit alles betekend voor hen: met dit lijf zijn ze een somebody in de wereld, zonder een grote nobody. Ze waren te lui om wat te betekenen in de BB wereld volgens de regels van progressief trainen. Het is best triest als je er over nadenkt.

doet me denken aan een filmpie dat ik pas heb gezien van een gast die ook van die synthol armen had, + een ontsteking, kwam 4minuten lang echt bizarre ladingen van dikke pus uit lopen in het ziekenhuisje.

bij deze gast zal er een badkuip vol van uit komen spritzen

edit* filmpie gevonden: http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=09260622_biceps__2_.wmv

Is dat allemaal pus? lijkt meer zijn ganse lading synthol wat er uit loopt.
:kots:

Shocking!

Volgens mij gebruiken ook een hoop pro`s Synthol?

Ik heb er ook wel eens iets over gehoord. Dat ze die zooi gebruiken om achterliggende spiergroepen gelijk te maken aan de voorlopende.

Er staat ook een interview met Greg Valentino op internet. Hij zegt dat hij het doet voor de aandacht, niet speciaal vrouwelijk aandacht. Hij zegt dat vrouwen het goor vinden, maar als hij een club binnenstapt en een man ziet hem die zou zijn vriendin aan de kant duwen om hem complimentjes te geven over zijn armen.

Ik heb er ook wel eens iets over gehoord. Dat ze die zooi gebruiken om achterliggende spiergroepen gelijk te maken aan de voorlopende.

Er staat ook een interview met Greg Valentino op internet. Hij zegt dat hij het doet voor de aandacht, niet speciaal vrouwelijk aandacht. Hij zegt dat vrouwen het goor vinden, maar als hij een club binnenstapt en een man ziet hem die zou zijn vriendin aan de kant duwen om hem complimentjes te geven over zijn armen.

Fok die shit..die gast is niet eens nieuwswaardig.
Heb wel eens een interview gezien, waarin hij de huilie is en zn zondes plotseling gaat opbiechten.

Terug
Naar boven