JoeyC
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 537
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Train nu een jaartje, kort samengevat:
Rond oktober 2013 begon ik out of the blue met trainen. Ik woog toen rond de 80kg op een lengte van 198cm met een vetpercentage van 12,5%. Eerste half jaar vol dedication getraind, al gauw (na een maand of 8) zat ik op +18kg. Rond de 98kg met een vetpercentage van +- 15%. Daarna begon het kwakkelen.. motivatiegebrek, slechter eten.. De maanden daarop relatief gezien weinig gains gemaakt, zowel qua kracht als kilo's. In augustus 2014 zat ik op 100kg met 15/16%.
In september begonnen met de amo, een periode van weinig eten en maximaal cardio, garandeert verlies van gains. Nu bijna klaar met de opleiding weeg ik nog zo'n 91kg met een vetpercentage van 11/12%. Een goede basis om wéér te gaan (clean)bulken. Overall gezien dit jaar zo'n 11kg vvm gepakt, volgens mij niet slecht maar toch had ik er veel meer uit kunnen halen.
Krachtstats van vóór de amo
Bench press 2 x 80kg
Squat 1 x 100kg
Deadlift 3 x 130kg

)Maar hoezo ben je ineens 10kg zwaarder sinds je laatste stats update
![]()

Volgende week beginnen met de opleiding dus ik zal de komende tijd niet tot weinig loggen. Misschien een wekelijkse update.

Lekker is dat hé?! Ik stond afgelopen donderdag met trillende beentjes in de gym (en vooral ná het douchen!), voor het eerst echt straight-leg deadlift gedaan, heb nu nog steeds gevoelige hamstringsWas vergeten hoe zwaar het is om je benen te trainen. Verliet met trillende beentjes de sportschool.

Die benen ga je morgen wel voelen met opstaan.
62cm alsnog mooi cijfer zal er voor tekenen, om over me 39cm "kuiten" nog maar te zwijgen.

Lekker is dat hé?! Ik stond afgelopen donderdag met trillende beentjes in de gym (en vooral ná het douchen!), voor het eerst echt straight-leg deadlift gedaan, heb nu nog steeds gevoelige hamstrings![]()
Ik las de leg press ff als deadlift en ik schrok. Goeie BOR!