AndroidHealthClinic

Arnolds workout routine

Bezoekers in dit topic

ja

Waarom zit iedereen hier toch elkaar af te breken en te zeggen wat goed is en wat niet. Als je het zelf nooit geprobeerd hebt mag je er niks over vertellen. Je moet altijd je lichaam proberen te shoqeren en je spîeren een bepaalde prikkel te geven..Dit doe je door variatie van herhalingen oefeningen en bv ook drie keer per week alles ipv ene keer..en je moet niet alleen naar het gewicht kijken jongens want dan kun je ook zeggen train helemaal niet en eet gewoon 5000 calorieen per dag dan kun je ook veel kilos winnen.
Ik wil maar zeggen probeer het eens uit en zoals biceps bv wat maar 3 procent van de totale spieren is kan je gemakkelijk drie keer per week trainen. En inderdaad ja iemand zoals Arnold is ook wel veel groter, sterker, en heeft meer aanleg dan de meesten van ons denk ik haha..dus die kan wel wat aan..en als je zorgen maakt om de kilos train alles eens drie keer per week ofwel maar ene spiergroep of twee per week zo doen kun je ook eens zien want groei zal er toch zijn als je meer eet dan je verbruikt en probeer mss ook eens een warming up en cooling down met stretching helpt ook veel
 
dit is een forum om elkaar te helpen niet om elkaar af te zeiken toch..?
laten we dat dan ook zo houden ;)
 
ik heb level 1 ooit eens geprobeert een aantal weken. Het was zwaar maar heb er toen flink wat kracht meegewonnen en uiteraard ook mee gegaind.

edit; ik heb er toen wel 1 rustdag in gezet.
 
misschien dat ik level 1 ook maars ga invoeren over 4weken
 
Pak hem lupppie;):p
maar je schema zo ik idd niet langer doen dan 2 week want kapot ga je wel:D
succes ermee
 
basic training prog level 1, hoeveel sets en herhalingen?
 
Back
Naar boven