MuscleMeat

Artixi Traingslog!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
de enige reden hoe ik kan bedenken dat een whey shake kankerverwekkend zou zijn is omdat er aspartaam in zit (in sommige, bij xxl bijvoorbeeld niet) en dit een kankerverwekkende stof is.

wat betreft een teveel aan eiwitten:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/teveel-eiwit-schadelijk-niet-11835/
http://sport.infonu.nl/diversen/22988-eiwitten-essentiele-bouwstoffen-voor-de-sporter.html
[Link niet meer beschikbaar]

ow, en mooie workout natuurlijk
Dus als ik het goed begrijp, voornamelijk afwisselen tussen eiwitbronnen en best zo weinig mogelijk eiwit halen uit voedingssupplementen ?

Dus als ik het goed begrijp, voornamelijk afwisselen tussen eiwitbronnen en best zo weinig mogelijk eiwit halen uit voedingssupplementen ?

afwisselen doe je imo zoiezo wel...kwark, melk, vlees, rijst... bevatten allemaal eiwitten, en ik ben er zeker van dat je die dingen wel zal eten;)

een whey shake kan niet echt kwaad imo;)
gewoon zien dat je 2.2-3 gram eiwitten neemt, niet meer...

zijn hier veel bodybuilders die 4 gram nemen, mij is altijd gezegd dat je een teveel aan eiwitten uitpist en amper kunt gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
Dinsdag 10 November

Was met een vriend gaan trainen en bleef bij hem eten, hij had nogal haast dus weinig rust tussen sets gepakt en niet helemaal men schema gevolgd. Ook vroeg ik me af er een alternatief is voor deadliften aangezien ik vorige keer last in men rug kreeg, denk dat ik het niet helemaal juist uitvoer.

Rug
Barbell Rows
4x8x35

Chin ups
3xFxBW (F = Failure)

Seated Lever row (een machine dat er op lijkt en in principe dezelfde beweging uitvoert)
8x35
8x45
8x45
8x45

One arm Db Row
8x14
8x16
8x16
8x18

Triceps
Triceps Press Down (had deze al een tijdje niet meer gedaan en ging vlotjes over men vorige PR)
8x20
8x22,5
8x25
8x27,5

one arm tricep cable extension
8x7,5
8x10
8x10
8x12,5

Dippen
FxBW
FxBW+10
FxBW+10

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven