AndroidHealthClinic

AS en tandartsverdoving

avg

Competitive Bodybuilder
Waardering
64
Ik heb een vraagje betreffende het gebruiken en als je voor het laten vervangen van een vulling er rekening mee moet houden met zo'n verdoving.

Heeft het nadelen om on te zijn of werkt zo'n verdoving nog steeds even goed?
Van as zou je een hogere bloeddruk kunnen krijgen maar heeft dat hier impact op, slaat dan de verdoving minder aan of werkt dat goedje de werking van As tegen of zo?

Ben een echte schijtluis wat tandarts betreft (heb 2 keer gehad dat voordat mijn kies goed verdoofd was de kaakchirug begon met het verwijderen ondanks dat ik aangaf dat de verdoving nog niet ingewerkt was).

Volgens mij geen probleem. Ben aantal keer bij de tandarts geweest tijdens een kuur en de verdoving werkte goed.

• Topic Starter Topic Starter
Fijn om te horen.
Ik moet namelijk nog gaan beginnen, alleen als het effect heeft op de verdoving wacht ik eerst de behandeling af.
Bedoeling is eigenlijk dat zaterdag de 1ste inject er in gaat.

Neem een oxazepam of andere benzodiazepine tegen de angst. Alleen beter niet zelf rijden dan.

Een goede tandarts vraagt om medicijn gebruik voor een ingreep. Had je geen zin om over je AAS te praten :) Het kan denk ik niet kwaad maar als je voor je eerste inject zit kan je toch de ingreep ff afwachten. Waarschijnlijk mis je door die ingreep toch wat trainingen en eet je beroerd. Ik zat met verstandskiezen echt een dag of 4 aan vloeibaar met een rietje.

Zelf medicatie slikken zou ik niet doen zoals Langeman noemt. Hoogstens een gram paracetamol, heb je alvast een spiegel. Waarschijnlijk krijg je al 600mg ibu bruis voor de ingreep naast je verdoving.

AS heeft geen invloed op verdoving. Toen ik vroeger onder begeleiding van Dr Hertoghe een tijdje HRT gevolgd heb, zei hij mij dat als ik ooit in een ziekenhuis zou opgenomen worden voor een operatie dat ik dan moest aangeven dat ik wat cortisone voorgeschreven kreeg omdat de anestesist dat moest weten ivm de verdoving. Ik ben ook al geopereerd terwijl ik testosteron neem. Geen probleem.

Vorige week kies eruit getrokken moes eerst gespiltst worden in 2en omdat ie anders niet ging.....zat toen in me 3de week test/tren heb nix vreemds meegekregen zitten nu nog 2 hectingen in & volgens my is het zo goed als dicht dus ik zou zeggen g1 probleem

Ik dacht laat ik die 2 weken maar even wachten tot na de behandeling omdat je door zenuwen toch wat slechter zou eten, word ik net een uur voor de afspraak gebeld dat de tandarts ziek is en de volgende afspraak is pas over een maand.

Nu zit ik wel eraan te denken om toch maar alvast te beginnen, aangezien er al meerdere aangeven dat het geen effect met de verdoving zou hebben.

De spuitjes liggen er zo verleidelijk bij ook al zijn ze in het begin vaak wat prikkelbaar :D

De kuur zal bestaan uit 625 mg testE en 750 mg bold voor 14 weken.

Ik dacht laat ik die 2 weken maar even wachten tot na de behandeling omdat je door zenuwen toch wat slechter zou eten, word ik net een uur voor de afspraak gebeld dat de tandarts ziek is en de volgende afspraak is pas over een maand.

Nu zit ik wel eraan te denken om toch maar alvast te beginnen, aangezien er al meerdere aangeven dat het geen effect met de verdoving zou hebben.

De spuitjes liggen er zo verleidelijk bij ook al zijn ze in het begin vaak wat prikkelbaar :D

De kuur zal bestaan uit 625 mg testE en 750 mg bold voor 14 weken.

Wat zijn je doelen,hoeveel kilo's denk je te pakken!?

Ik hoop hiermee een kilo of 7 te kunnen winnen.
Mijn doelstelling kwa totaalpakket is gewoon een flink stuk groter te worden, in het begin toen ik begon te trainen was het 20 kilo extra en als je vervolgens al een ruime 40 kilo bent gegained voel je je zelf nog veel te smal. :(

Toen ik bv begon waren bv mijn armen kwa omvang 26.5 cm en bij 43 cm ben ik gestopt met meten omdat de spiegel toch tandendenstokers liet zien en ik er moedeloos en gedemotiveerd van raakte. :(

Kan het dus echt niet in kilo's of cm uitdrukken wat ik uiteindelijk wil bereiken.

Herkenbaar... Medebigorexist! :D

Terug
Naar boven