avg
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 64
Ik heb een vraagje betreffende het gebruiken en als je voor het laten vervangen van een vulling er rekening mee moet houden met zo'n verdoving.
Heeft het nadelen om on te zijn of werkt zo'n verdoving nog steeds even goed?
Van as zou je een hogere bloeddruk kunnen krijgen maar heeft dat hier impact op, slaat dan de verdoving minder aan of werkt dat goedje de werking van As tegen of zo?
Ben een echte schijtluis wat tandarts betreft (heb 2 keer gehad dat voordat mijn kies goed verdoofd was de kaakchirug begon met het verwijderen ondanks dat ik aangaf dat de verdoving nog niet ingewerkt was).
Heeft het nadelen om on te zijn of werkt zo'n verdoving nog steeds even goed?
Van as zou je een hogere bloeddruk kunnen krijgen maar heeft dat hier impact op, slaat dan de verdoving minder aan of werkt dat goedje de werking van As tegen of zo?
Ben een echte schijtluis wat tandarts betreft (heb 2 keer gehad dat voordat mijn kies goed verdoofd was de kaakchirug begon met het verwijderen ondanks dat ik aangaf dat de verdoving nog niet ingewerkt was).

Het kan denk ik niet kwaad maar als je voor je eerste inject zit kan je toch de ingreep ff afwachten. Waarschijnlijk mis je door die ingreep toch wat trainingen en eet je beroerd. Ik zat met verstandskiezen echt een dag of 4 aan vloeibaar met een rietje.