AndroidHealthClinic

Auto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_93433

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
184
Hey,

Leek me wel leuk om een topic over auto's te openen.
Ben zelf een grote auto freak en kan niet wachten tot ik mag rijden.

Post hier dan even jou favo auto, rekening houdend met prijs/kwaliteit verhouding. Natuurlijk is t interessanter als we pics aantoe voegen, het oog wil ook wat :p Ik kan nog niks posten omdat ik momenteel op gsm aan het prutsen ben.

oke, ik ben 19 heb alleen een motorrijbewijs en een 600cc´tje. Als ik later groot ben, dus zegmaar een jaar of 26 wil ik in een RS6 sedan rijden:

images?q=tbn:ANd9GcRq3LnJr1j6uP9d-ek39_9J2BSENYTFzLkzXhZWLDuVDg5DdDZ0cHow2Jrm.jpg

alhoewel ik ook wel genoegen neem met een BMW 335i.

Ik mag morgen mijn nieuwe leasewagen gaan ophalen, namelijk een Audi A3 Sportback...looking forward to it :)

Laatst bewerkt:
in before out

Opel Astra Stagen Wagen

/topic

in before bicycle

www.stanceworks.com

staan echt brute auto's in verschillende secties van dat forum. Vind het wel wat hebben die auto's zo laag en breed dat je er nie meer mee kan rijden inprincipe :')

Hey,

Leek me wel leuk om een topic over auto's te openen.
Ben zelf een grote auto freak en kan niet wachten tot ik mag rijden.

Post hier dan even jou favo auto, rekening houdend met prijs/kwaliteit verhouding. Natuurlijk is t interessanter als we pics aantoe voegen, het oog wil ook wat :p Ik kan nog niks posten omdat ik momenteel op gsm aan het prutsen ben.

? say what?

Me eerste favo auto:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

auto van me pa:

foto van je moeder:

Topic nummer 118418514 over auto's. In deze post ik niets, krijg toch enkel jaloerse reacties :D U mad?

Ik denk nu komt er een ervaren auto-kenner met een echte passie voor auto's die al zn 14de wagen versleten heeft, en in iets groots en snel rijdt.

Maar nee het gaat om een pikkie van 15 die teveel droomt.

[Link niet meer beschikbaar]

Moet, hebben!

• Topic Starter Topic Starter

Inb4 f**gots die maybach lelijk vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven