MuscleMeat

Auto's

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik denk nu komt er een ervaren auto-kenner met een echte passie voor auto's die al zn 14de wagen versleten heeft, en in iets groots en snel rijdt.

Maar nee het gaat om een pikkie van 15 die teveel droomt.

Conclusie: iemand van 15 jaar mag geen passie hebben voor auto's?

En dat 'teveel droomt' slaat ook nergens op. Ik heb nergens gezegd dat ik een ferrari of wat dan ook wou hebben. Wat ik zei was dat we even auto's konden vergelijken in prijs/kwaliteit.

Ik dacht nu gaat er iemand reageren die goed begrijpend kan lezen en iets van auto's kent maar nee gaat het om een troll die teveel trollt :rolleyes:

Ik dacht nu gaat er iemand reageren die goed begrijpend kan lezen en iets van auto's kent maar nee gaat het om een troll die teveel trollt :rolleyes:

en ik had gedacht dat jij toch ondertussen het forum wel een beetje kent en dus weet dat er al meerdere auto topics bestaan waarvan er vooral 1 de laatste tijd nog steeds actief is.... :)

inb4 topic hijack

Iemand nog shoarma?

Shoarma? Waar?

Alleen wat t**ten kunnen dit topic nog redden.

Conclusie: iemand van 15 jaar mag geen passie hebben voor auto's?

En dat 'teveel droomt' slaat ook nergens op. Ik heb nergens gezegd dat ik een ferrari of wat dan ook wou hebben. Wat ik zei was dat we even auto's konden vergelijken in prijs/kwaliteit.

Wie zn auto ga je vergelijken dan, die van je vader? Je mag officieel nog niet eens scooter rijden.

Was leuk geweest als er nog geen topics over waren, maar na topic #100 ben je het wel een beetje beu.

tekening_peugeot_203.jpg

Dit is een auto. Broem broem.

Dicht before de tekeningen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven