Fitness Seller

Nieuws Auw daar gaat een elleboog. Olympische gewichtheffer ontwricht elleboog

Bezoekers in dit topic

@Schanulleke: Wtf heeft dit nou met anabolen te maken? Als een wielrenner van zijn fiets valt bij een afdaling heeft dat ook met anabolen te maken? :rolleyes:

Nee met EPO natuurlijk!! Of tegenwoordi CERA.
 
Nee collaterale banden zijn genoeg, meestal overleven de bicep/triceppezen het wel bij dislocaties.

@Schanulleke: Wtf heeft dit nou met anabolen te maken? Als een wielrenner van zijn fiets valt bij een afdaling heeft dat ook met anabolen te maken? :rolleyes:

Ontopic: Zwaar k*t voor hem!

wtf ik dacht dat je botten broos werden van anabolen :lifter:
 
wtf ik dacht dat je botten broos werden van anabolen :lifter:

Ja en je krijgt zaagsel in je kop en je gaat denken dat mannen je niet meer vrouwelijk vinden.....:eek:
Wat een geouwehoer hé, een gewichtheffer die jaren traint om te mogen schitteren op die paar momenten in zijn leven en dan gebeurd er zoiets tragisch.
En dan toch weer mensen die er anabolen bij halen......:mad:
 
Helaas is de video niet meer beschikbaar, maar kan me d'r wel wat bij voorstellen. Echt ****ed up als je zoiets gebeurd op de Olympics :(
 
Wil het filmke zien !!!

**** censuur :mad:
 
Ja en je krijgt zaagsel in je kop en je gaat denken dat mannen je niet meer vrouwelijk vinden.....:eek:
Wat een geouwehoer hé, een gewichtheffer die jaren traint om te mogen schitteren op die paar momenten in zijn leven en dan gebeurd er zoiets tragisch.
En dan toch weer mensen die er anabolen bij halen......:mad:

hey rustig aan. het gebeurt lijkt mij zelde. En normaal gesproken kunnen je botten echt veel aan. Bot is sterker dan beton. En als je traint word het ook dikker. :fart:
 
Werkende link toegevoegd.
 
hey rustig aan. het gebeurt lijkt mij zelde. En normaal gesproken kunnen je botten echt veel aan. Bot is sterker dan beton. En als je traint word het ook dikker. :fart:

Waarom...snifsnif....haal je....snifsnif.... er dan in vredesnaam......snifsnif .... anabolen erbij? :D
 
hey rustig aan. het gebeurt lijkt mij zelde. En normaal gesproken kunnen je botten echt veel aan. Bot is sterker dan beton. En als je traint word het ook dikker. :fart:

Het bot breekt hier helemaal niet, zijn elleboog gaat uit de kom! Dus bot heel, gewricht stuk.
 
bah.. hoe hij schreeuwt van de pijn erna en ligt te trillen zegt genoeg.
 
Dit gebeurt zeer vaak bij het gewichtheffen. Is 1 van de voornaamste blessures maar oud nieuws staat al bij ander topic.
 
Damn! freaky shit.
Hoop dat het allemaal weer goed komt met hem!
 
Dit gebeurt zeer vaak bij het gewichtheffen. Is 1 van de voornaamste blessures maar oud nieuws staat al bij ander topic.

Inderdaad, ik denk dat het elk Europees- of Wereldkampioenschap wel een stuk of 3-5 keer voorkomt.
 
Zou hij iets aan zn rug gekregen hebben?
140kg ofzo op je rug.
 
Inderdaad, ik denk dat het elk Europees- of Wereldkampioenschap wel een stuk of 3-5 keer voorkomt.
???
En dan zeggen ze dat rugby een gevaarlijke sport is :D
 
Betekent zoiets einde van carriere of herstel je hier nog volledig van ?
 
Back
Naar boven