MuscleMeat

Average bulklog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
bovenaan pagina 69 in men log kan je me zien strappen in men 3de filmpje bench+rdl. misschien steek je er iets van op, of ook niet :p

• Topic Starter Topic Starter
bovenaan pagina 69 in men log kan je me zien strappen in men 3de filmpje bench+rdl. misschien steek je er iets van op, of ook niet :p

Ook gewoon 2 handen tegelijk haha. Moet waarschijnlijk gewoon handigheid vinden voordat ik dat goed kan

SBS Hyper W9D2
1h 12m
Bw: 74,3kg

Bench
3x8x57,5kg - 1x11

Reverse Lunges
3x10x42,5kg - 1x12

Barbell Rows
4x15x46,5kg

Lateral Raises
5x15x5kg

Heb ff een close upje gemaakt hoe ik mijn deadlift strap voor je :) Wat niet wil zeggen dat dit 'DE' manier is. Maar zo zie je mijn handeling een steek je er mss iets van op om te practicen. Snel strappen zorgt ervoor dat ik rechtstaand kan bracen, klein ademteugje lossen terwijl ik strap en als ik strapped ben (zo snel mogelijk), nog zoveel mogelijk adem bijpakken. Zo verlies ik zo min mogelijk brace

Heb ff een close upje gemaakt hoe ik mijn deadlift strap voor je :) Wat niet wil zeggen dat dit 'DE' manier is. Maar zo zie je mijn handeling een steek je er mss iets van op om te practicen. Snel strappen zorgt ervoor dat ik rechtstaand kan bracen, klein ademteugje lossen terwijl ik strap en als ik strapped ben (zo snel mogelijk), nog zoveel mogelijk adem bijpakken. Zo verlies ik zo min mogelijk brace

Top man, appreciate it!

Wanneer die bench PR? :p

Ben ondertussen ook wel benieuwd wat de 1rm is!

Ben ondertussen ook wel benieuwd wat de 1rm is!
Afgelopen dinsdag 57,5kg voor 11 reps in de laatste set. Zit ook wel telkens boven de rep out target met elke lift dus dat gaat ook wel redelijk goed, training maxes gaan geleidelijk omhoog.
Misschien toch volgende week toch maar proberen om een pr te zetten op de bench 🙂

Afgelopen dinsdag 57,5kg voor 11 reps in de laatste set. Zit ook wel telkens boven de rep out target met elke lift dus dat gaat ook wel redelijk goed, training maxes gaan geleidelijk omhoog.
Misschien toch volgende week toch maar proberen om een pr te zetten op de bench 🙂
Is ook wel eens leuk om te testen, beste imo is als je het met iemand samen doet
Maar dat wordt in jouw geval misschien wat lastiger :p

Ik pak gewoon de voorgeprogrammeerde deload week mee van het programma.

Edit: heeft BBM toch ook lijkt me?
Ahja zit zo een week in het programma. Ja BBM had in dit schema die ik volgde op week 7 dacht ik een 'low stress' week. Geen idee of dit low stress was, want ging heel de week naar de t*ring op die 10 rep sets hahaha. Waren ook gewoon sets @7-8-9. Maar 10 reppers. Dus minder zware load wel. Daarom wss low stress

Ahja zit zo een week in het programma. Ja BBM had in dit schema die ik volgde op week 7 dacht ik een 'low stress' week. Geen idee of dit low stress was, want ging heel de week naar de t*ring op die 10 rep sets hahaha. Waren ook gewoon sets @7-8-9. Maar 10 reppers. Dus minder zware load wel. Daarom wss low stress

Denk dat ze die week als deload idd bedoelen. SBS heeft trouwens ook elke 7 zo’n deload week.

SBS Hyper W9D4
1h 15m
Bw: 74,6kg

Overhead Press
2x40,5kg
3x8x32,5kg - 1x15
Movede wel weer goed

Front Squat
1x70kg
3x10x57,5kg - 1x13
Hoge rep front squat is nog steeds kut maar gaat wel steeds beter
Voel deze oefening ook meer in core dan quads.

Pull Ups
1x5xbw - 3x5x5kg

Lateral Raises
5x15x5kg

Vanmiddag de laatste behandeling bij de fysio gehad. Het gaat op zich ook wel weer prima maar blijf wel dagelijks de stretches doen om een volgende keer te voorkomen :p

Laatst bewerkt:
SBS Hyper W10D1
1h 10m
Bw: 75,5kg

SSB Squat
1x100kg
3x7x80kg - 1x11

Incline Press
3x9x50kg - 1x13

Romanian Deadlift
3x9x85kg - 1x15

Vrij benauwd vandaag maar wel decent training.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven