- Waardering
- 2.065
Thanks bro
Net voor corona begon, december 2019 of zo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks bro
Niet verkeerd man, ziet er goed uit.Thanks bro
Dan moet je echt even begin-midden-eind cut naast elkaar zetten. Volgens mij is het resultaat stunning

Zal ik inderdaad binnenkort doenDan moet je echt even begin-midden-eind cut naast elkaar zetten. Volgens mij is het resultaat stunning![]()
Nice d*ck bro, gelijk mogged👍Hier weer een training
Squat
6x110kg / 10x100kg
Bulgarian split squat
15x30kg / 12x30kg
Glute ham roller
18x /15x
Paar accessoires
Nog 1 weekje cutten![]()
Thanks broNice d*ck bro, gelijk mogged👍
Fysiek is verders ook droog maat.
Mooi resultaat man 🚀🤝Yo, hier weer een update.
Na iets langer dan 17 weken te hebben gecut ga ik aanstaande maandag weer over in een bulk. Het plan is ongeveer 300 kcals te plussen en de dagelijkse stappen iets te verminderen. Ik blijf wel 2-3 keer in de week m'n cardio (fietsen) doen, waarschijnlijk op rustdagen of op de dag van upper. Komende bulk ga ik ook zorgen dat ik niet meer zo fluffy wordt zodat de cut ook niet zo lang meer hoeft te duren.
Het doel wordt uiteraard meer massa maar vooral op de kuiten, abs en armen.
Ziet er goed uit man, niet teveel kracht verloren?Yo, hier weer een update.
Na iets langer dan 17 weken te hebben gecut ga ik aanstaande maandag weer over in een bulk. Het plan is ongeveer 300 kcals te plussen en de dagelijkse stappen iets te verminderen. Ik blijf wel 2-3 keer in de week m'n cardio (fietsen) doen, waarschijnlijk op rustdagen of op de dag van upper. Komende bulk ga ik ook zorgen dat ik niet meer zo fluffy wordt zodat de cut ook niet zo lang meer hoeft te duren.
Het doel wordt uiteraard meer massa maar vooral op de kuiten, abs en armen.
Kracht is gelijk gebleven op de bench press na, die is 2,5kg en een paar reps gedaald. Dus op zich wel goed te doen.
. Denk nu wel dat ik een goed startpunt heb om een redelijk lange bulk te gaan starten. Qua programmering ga ik verder met een upper lower split en Candito voor de squat. Kijken wat dat gaat brengen 
Netjes hoor. Wat had je nog van die abs af willen cutten dan, je kan er al kaas op raspenAfgelopen 2 weken effe doorgecut en er nog 1kg eraf kunnen halen. Vooral nog vet van m’n benen af en weinig van buik helaas, dan zou ik waarschijnlijk nog een week of 3 door moeten gaan om dat er helemaal af te krijgen. Gaan we de volgende cut weer voor. Denk nu wel dat ik een goed startpunt heb om een redelijk lange bulk te gaan starten. Qua programmering ga ik verder met een upper lower split en Candito voor de squat. Kijken wat dat gaat brengen
gr