AndroidHealthClinic

Average bulklog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Bench press
8x67,5kg / 10x62,5kg

Low incline
9x60kg / 13x52,5kg

RDL
9x127,5kg / 10x120kg

Chins
10xbw / 11x blauw / 9x

Band facepulls
3x F

IMG_4729.JPG

Nice die rug :thumb:

Lekker lekker maat. Mooi fysiek om te zien man :D

SSB squat
9x97,5kg / 13x90kg
Back off set weer boven de rep target

Reverse lunges
18x55kg / 14x55kg

Glute ham roller
16 / 15

Paar sets band facepulls

Kracht op squats gaat ook weer omhoog en zijn veel stabieler met knee sleeves merk ik.

Iemand die hier MyFitnessPal gebruikt op iOS? Die update van laatst heeft alles t*ring langzaam gemaakt.

Vooral in het dashboard als je bij je gewicht wil komen om die in te voeren. Lagged ie eerst ff bij die ad en dan pas gaat hij verder.

Gelukkig kan je ook gewoon hold-click op de mfp app doen en dan kan je vanaf je beginscherm op je telefoon gelijk dat invullen :)

Vooral in het dashboard als je bij je gewicht wil komen om die in te voeren. Lagged ie eerst ff bij die ad en dan pas gaat hij verder.
Ik heb dit dus ook, heel hinderlijk
Gelukkig kan je ook gewoon hold-click op de mfp app doen en dan kan je vanaf je beginscherm op je telefoon gelijk dat invullen :)
Lol dit wist ik niet, dit maakt het leven een stuk makkelijker thanks hahaha

Bench press
7x67,5kg / 10x62,5kg

Cg bench
10x60kg / 12x55kg - 13=F

Axle ohp
15x30kg + 1 push press

Barbell rows
9x75kg / 12x70kg

Chins
11xbw / 10xBlauw / 10xBlauw

Band facepulls
3xF

Paar bicep curls

Squat
8x105kg / 12x95kg

Bss
15x30kg / 13x30kg

Glute ham roller
16 / 14

Band facepulls
3xF

Bicep curls
3 sets

Abs
3 sets

Vandaag een refeed gedaan, ongeveer 100 carbs meer dan een normale dag. Eiwitten en vetten wel iets omlaag en komt op ongeveer +350/400kcal meer uit dan normaal dus zou nog in een deficit moeten zitten. (normale dag = 1900 kcal op het moment)

Heeft wel een positieve impact gehad op mijn training. Alles voelde veel sterker en ook op alle sets ongeveer 2 reps meer kunnen doen.

Dit ga ik waarschijnlijk de laatste paar weken van m’n cut doen op deze dag aangezien deze dag het zwaarste is. Misschien heb ik er de volgende upper ook nog wel profijt van, die is of morgen of zondag.

Morgen zal mijn gewicht wel hoger zijn dan normaal maar dat is gewoon vocht en komt de dagen erna wel weer goed.

Waist was vanochtend 76,5cm. Komt van ongeveer 85cm af.
Kan zeker nog wel 1 cm van af in die laatste 2 weken.

Gewicht blijft een beetje hangen rond de 66,8kg in de ochtend maar de shape gaat wel vooruit. Heb de output per dag met een paar 1000 stappen verhoogd want ik eigenlijk niet lager dan 1900kcal gaan zitten. Even kijken hoe het de komende week gaat.

Trainingen gaan nog steeds redelijk. Alle presses blijven nu ongeveer gelijk en alle oefeningen op lower body gaan nu ook weer vooruit. Pulls gaan ook nog steeds omhoog.

DC802987-C6A8-4A73-9715-F50BCC06CF56.jpeg door het inzoomen wordt de kwaliteit er niet beter op :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven