- Waardering
- 2.065
Slippers gang
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slippers gang
Nette fysiek man!Bench press
7x67,5kg / 12x60kg
Low incline press
9x60kg / 16x50kg
Dip
13
RDL
8x127,5kg / 12x117,5kg
Chins
10x bw / 9 x groene band / 8 x groene band
Band facepulls
100 totaal
Gewicht niet echt, waarschijnlijk nog een week of 3-4 cutten en dan weer terug gainenZiet er goed uit man, heb je een einddoel kwa gewicht?
Ja fijn is idd anders
Cg bench press in je rack?Training van gisteren:
Bench press
8x67,5kg / 10x62,5kg
Cg bench
8x62,5kg / 12x55kg
Axle ohp
14x30kg
Barbell row
8x75kg / 9x70kg
Chins
10xbw / 11x blauwe band / 9x blauwe band
EZ bar curls
11x10kg ps / 13x7,5kg ps
Samen met een maat getraind, toch wel meer kunnen pushen op de meeste oefeningen
Ik doe alles behalve ohp, rdls en rows binnen m’n rack
Als je cg bench nu de bb tot je borst laat zakken moet je keer proberen ne safety bar op 5cm boven je borst te zetten en elke rep de safety bar aanraken met de bb, sec wachten en weer pushen. Zo kan je maximaal overloaden dmv meer gewicht en die laatste 5cm tot borst is minder effectief voor triceps + zo kan je tot failure gaan.Ik doe alles behalve ohp, rdls en rows binnen m’n rack
Close grip pin press dus. Kan wel een goede zijn als ik vastloop met close grip, dan ruil ik die gewoon om met een pin press.Als je cg bench nu de bb tot je borst laat zakken moet je keer proberen ne safety bar op 5cm boven je borst te zetten en elke rep de safety bar aanraken met de bb, sec wachten en weer pushen. Zo kan je maximaal overloaden dmv meer gewicht en die laatste 5cm tot borst is minder effectief voor triceps + zo kan je tot failure gaan.
Ja hoe smaller de grip hoe meer je ellebogen naar binnen draaien en dus minder stressvol voor je schouders. Alleen de close grip dat sommige er maar 5cm tussen laten is weer overdreven en levert alleen maar ellende op aan de polsen. Schouderbreedte of net paar cm smaller is smal zat, net wat beste voor iemand aanvoelt.Close grip pin press dus. Kan wel een goede zijn als ik vastloop met close grip, dan ruil ik die gewoon om met een pin press.
Ik vind close grip trouwens fijner aanvoelen dan normale bench grip, dus die blijf ik sowieso doen.
Is helaas achteruit gegaan, beste set was 110 voor 6 reps een paar weken terug
Komt wel weer terugJaa makkelijk joh, kwestie van tijdIs helaas achteruit gegaan, beste set was 110 voor 6 reps een paar weken terugKomt wel weer terug

Nog een paar weken cutten. Hopelijk heb ik dit keer wel een goed start punt om te bulken