AndroidHealthClinic

Avontuur in de Lidl, wat zou jij doen?

• Topic Starter Topic Starter
Daar ga ik denk ik ook naar toe als mn abbo afloopt, veel goedkoper en meer materiaal. Ik las alleen dat je toestemming nodig hebt om naar het lift gedeelte te gaan om te squatten en deadliften.

Hebben ze in Nederland beveiligers in de Lidl ???

"Het is eigenlijk veel logischer dat ze mij, 2 meter lange gozer met kale kop, pools uiterlijk en 100 kilo plus gingen scammen"

Ben ik de enige die hier denkt, HOE DE **** IS DIT LOGISCH?

De Lidl zei dat ze helemaal geen beveiligers in dienst hadden.

Wat een k*t verhaal ts.

• Topic Starter Topic Starter
"Het is eigenlijk veel logischer dat ze mij, 2 meter lange gozer met kale kop, pools uiterlijk en 100 kilo plus gingen scammen"

Ben ik de enige die hier denkt, HOE DE **** IS DIT LOGISCH?

Ik bedoelde hiermee omdat die kleine scammer achter mij stond en ik ben zelf 2 meter, heb een kaal hoofd en ben 100 kilo plus, ik dacht dat zet ik er even bij zodat je begrijpt dat het een uitdaging voor hun was. Maar het was dus logisch dat ze mij wilden scammen omdat die kleine recht achter mij stond en na mij snel zijn cola kon afrekenen.

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 13:19 ----------

Wat een k*t verhaal ts.

Zeker weten wel in Amsterdam in elke Lidl beveiliging.

Goed geschreven ook, het verhaal :)

Uitdagen nee, aanpakken ja. Ik laat niemand mijn pin zomaar ff bekijken. Wat heb ik daar nu aan. Ik ga niet heel beschermend erbij staan zoals sommige mensen dat doen.
Maar die 4 toetsen kunnen ze bij mij niet aflezen.

Tuurlijk in dat gehucht staan er bij ons in de Jumbo ook met regelmaat beveiligers. Bij Amsterdam zou ik geen seconde twijfelen.

Wat een k*t verhaal ts.

Een filiaal kan zelf eentje inhuren. Bij mij in de buurt is het niet nodig (lol) maar in een andere buurt bij AH bijvoorbeeld staat er ook eentje.

Mja..zoals je kan merken was die beveiliger bij die Lidl ook niks waard :rolleyes:

Zo'n beveiliger is er natuurlijk ook voornamelijk om winkeldieven af te schrikken, die zijn helemaal niet opgeleid om skimmers en what not op te merken.

Wat een k*t verhaal ts.

In dat gehucht waar jij woont niet, in een beetje stad wel. Ook al zouden ze dat in jouw buurt ook beter doen, zeker met een draaideurcrimineel met een voorkeur voor gare petjes en trage Applezooi.

Hier heeft elke supermarkt een beveiliger.

Maar mooi verhaal man. Ik vertrouw die honden ook niet, en helemaal niet als ze me aanraken en vriendelijk zijn.

Vanavond in de powerlift editie van Opsporing verzocht.

Hoog Pen & Teller gehalte dit verhaal.

bush_bong.jpg

Zo massief niet hoor, gewoon hoog vp waardoor ik ziek buff lijk. En ja die adrenaline is echt niet normaal hoog op zon moment. Ik krijg nu gewoon zin om vaker dit soort praktijken uit te lokken. Misschien binnenkort met een opgevulde portemonnee door de stad lopen als toerist verkleed en kijken wie als eerst grijpt.

QUOTE]

En dan neergestoken worden :rolleyes:

Dit soort shit lees je 10x op een dag maar als een dbb'er het heeft meegemaakt gelooft niemand hem:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven