AndroidHealthClinic

B&F pre workout+ alcohol?

Melonz

Ripped Bodybuilder
Waardering
312
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Hallo dbb'ers :)
Morgen ga ik tegen 7 uur trainen, waarna ik gelijk vertrek naar een feest met familie(zal daar rond 8 uur aankomen). Dan ga ik natuurlijk stevig aan de drank. Maar ik vraag me af of dit wel zo slim is als ik een uur ervoor nog net de pre workout power heb gedronken?

Pre workout power

je zult het wel overleven
maar of het slim is..
zorg wel voor goede post workout mix want anders gaat je bloedsuiker wel laag worden denk ik zo, icm de alc

• Topic Starter Topic Starter
Lees nu na wat googlen dat je bij een lage bloedsuiker in coma kan geraken.
Ik heb m'n beslissing gemaakt. :D

hoezo ga je natuurlijk aan de drank, je bent een bodybuilder of geen bodybuilder.
Als dit al je instelling is kun je beter stoppen en een andere hobby zoeken matti.
niet hatelijk bedoeld btw.

• Topic Starter Topic Starter
Geen pre workout nemen voor de training. Wél trainen, en wél zuipen.
Tis 2 maanden geleden dat ik gezopen heb:rolleyes:, één keer kan nu niet zoveel kwaad:D

dan heb ik niks gezegd, alvast een fijne jaarwisseling:)

hoezo ga je natuurlijk aan de drank, je bent een bodybuilder of geen bodybuilder.
Als dit al je instelling is kun je beter stoppen en een andere hobby zoeken matti.
niet hatelijk bedoeld btw.

Ach, ik ben ook aardig van de drank... :D

Maar waarom trainen die dag als je daarna aan de alcohol gaat? Je kan zo je lichaam 'n tijd lang niet (goed) voeden, is eigenlijk zonde van je training.

Kan niets kwaad. gewoon doen.

kerel je bloedsuiker gaat echt niet dusdanig dalen dat je flauwval dat is alleen als je diabeet bent

Terug
Naar boven